Töissä kun pomo tuli jutteleen. Ihmettelin kun mukavia jutteli. No olihan se ihan kiva jutella mukavia töihin liittymättömiä asioita. Jotenki nurkka silmällä huomasin sen housun etumuksen pullottavan. Ajattelin että sissus sentään . Pomo jatko puhumista ja minä hämmennyin. Ei ole tosi minä oon jo yli 50v rehevä pullukka nainen joten ei se mulle seisota...jutteli ja jutteli kunnes sanoi että kyllä olet niin ihana nainen. Saman tien punastuin. Kysyi samalla että tulisinko toimistonpuolelle jatkaan kun sillä ois kysymys minulle. Minä naamapunasena no voisin kait tullakki. Seurasin perässä ja kaikenlaiset ajatukset pyöri mielessä...katsoin pomon housun etumusta no seisoo ja sen kyllä huomaa. Mikä kysymys sulla nyt on sanoin. Noo...voisikko auttaa...mulla vain on kulli kovana kun siinä juteltiin ja kiihotuin kun pääsin sun lähelle.katsottiin toisia syvälle silmiin. Ja jatkoi tekisitkö sen ihan vaikka kädelläsi...kasvot ihan punasena. No siinä ajattelin komea pomohan minulla 43v ikää. Tsiisus vastasin...no no...kerrankos sitä hymyilin ja menin ja puristin sen kovaa kullia housun päältä. Tästä ei sitte puhuta kellekkään sanoi. Istuin sen tuolille ja vetasin pomon lähemmäksi...hieroin ja puristelin . Riisuin housut nilkkoihin ja kaivoin pikkuhousuista kylläkin kookkaan kullin käteeni hieroin edes takas huh isoin mitä olen nähnyt pomo puuskutti ja ynähteli. Kiihotuin...vedin terskan näkyviin ja imaisin sitä...välillä käytin kunnolla suussani. Eihän siinä kauaa kerennyt runkata ja imeä kun päästi lastin liikkeelle. Piti mun päästä kiinni ja työnsi puolittain mun suuhun ruutas spermat niin syvälle että jouduin nielemään. Aattelin että tässäkö tämä nyt oli...nousin ylös ja samalla pomo suuteli ja riisu housuni pois kokonaan nosti minut työpöydälleen ja levitti mun jalkani levälleen työntyi sisääni...ulisin ja huohotin kun iso kova kulli jauhoi edes takas. Olin niin kiimassa ettei montaa työntöä tarvinnu kun sain orgasmin...ynisin ja ulahtelin orgasmin kourissa mutta pomon vauhti vain kiihtyi. Hetkenpäästä saatiin yht aikaa. Hengästyneenä katsottiin silmiin ja tunsin todellista mielihyvää tästä hetkestä. Ajattelin mielessäni heti kun on tilaisuus niin uudestaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Miten ikäsi vaihtuu kesken tarinan outoja fantasioita sinulla kyllä.
- Anonyymi00002UUSI
Pomolla 43v ikää niinhän tuossa lukee
- Anonyymi00003UUSI
Lisää juttua jos tapahtuu samanmoista. Jeo kiihotuin kun luin. Toimii
- Anonyymi00004UUSI
Näin pomona olen kyllä fantasioinut tuollaisesta tapahtumasta. Jatka jutustelua pomosi kanssa. Olisin kyllä itsekkin valmis
- Anonyymi00005UUSI
Kenties onko tänään ollut jatkoa eiliseen
Mies 40v - Anonyymi00006UUSI
Lisää näitä 🤩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3281660Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341370Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369- 651071
- 741000
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen81814- 53796
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112775Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42733Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677