Hyvä teksti. Kopsattu toisaalta

Anonyymi-ap

"Islamisaatio on todellista ja on jo pitkällä koko Euroopassa, joitain maita lukuunottamatta.
Suomen sinisilmäisyys on tässä asiassa todella vaarallista, kuten politiikassa SDP on sen eniten toteuttanut.
Alla Iranista lähtöisin olevan naisen kertomus kopioitu netistä.
CHRISTIN IRANISTA
Kommentti on iranilaiselta naiselta ja kaikkien pitäisi lukea se. Koska monet täällä eivät ymmärrä totuutta.
Christin Iranista kirjoitti seuraavaa:
Te kaikki tarvitsette islamin peruskurssin. Monilla teistä ei ole tarpeeksi tietoa tästä "uskonnosta". Olette liian nopeita vaihtamaan "puolta" kun joku esittää ääniriikaa.
Olen iranilainen kristitty ja olen ollut Saksassa yli 36 vuotta. Asun nyt Sveitsissä, koska se vaikutti minusta poliittisesti vakaammalta. Täytyy kuitenkin sanoa, että islamin suhteen on paljon tyhmyyttä ja naiiviutta.
Tunnen islamin läheltä. Pakenin islamista Saksaan Shah Mohammed Reza Pahlavin kaaduttua. Opiskelin täällä, menin naimisiin ja sain lapsia. Olen täysin integroitunut ja olen sopeutunut isäntämaan sääntöihin. Minulle se oli ja on aina ollut kunnioituksen ja säädyllisyyden kysymys!
"uskovan" muslimin on erittäin vaikea tehdä näin, koska se tarkoittaisi alistumista. Koska hänen uskontonsa kieltää häntä tekemästä sitä. Mutta hän osaa teeskennellä. Ikään kuin koska taqiyya sallii hänen tehdä niin (googleta se)!
Islam ei tule Eurooppaan rikastuttamaan vaan valloittamaan! Se on yksi syy siihen, miksi lähinnä taisteluikäisiä nuoria miehiä on tulossa.
Muslimi uskoo, että koko maailma kuuluu hänelle. Näin Mohammed lupasi heille, että muslimit saavat murhata kaikki, jotka ajattelevat toisin. Tämä on islamin oikeutettu tieto ja käytäntö.
Islam on julistanut sodan länttä vastaan - mutta kukaan täällä ei ole vielä oikein ymmärtänyt sitä! Selvennyksen vuoksi katsokaa Koraanin ja islamin historiaa. Iranilaisena minulla on pääsy moskeijoihin ja kuulen siellä jatkuvasti pelottavia asioita, jotka eivät todellakaan ole perustuslain mukaisia.
Moskeijoissa julistetaan, että maailma kuuluu VAIN Allahille ja Hänen uskojilleen. Kaikkien muslimien tulisi vaatia tätä oikeutta myös väkivallan kautta. Se on heidän ainoa motivaationsa elämässä. He seuraavat tätä fanaattisesti (kuten kaikkialla nähty)!
Islam on kuitenkin nyt myöntänyt, että lännen sotilaallinen valloitus ei ole enää mahdollinen. Sotilaallisen voiman puutetta on yksinkertaisesti. Siksi etsittiin "rauhallista" hyökkäystä.
Iranilaisena minua ei tunnisteta moskeijoissa ja olen toistuvasti kuullut radikaaleja, imperialistisia sävyjä. Joten muslimien pitäisi mennä ulkomaille, toimia rauhallisesti ja rauhallisesti, lisääntyä runsaasti ja odottaa Allahin päivää.
Katsokaa nyt 57 islamilaisen maan historiaa maailmassa. Osa valloitettiin sodalla, mutta vähäpätöinen osa oli sorron vallassa.
Taktiikka on aina sama:
- maahanmuutto,
- käyttäydy rauhallisesti,
- lisääntyä,
- rakentaa moskeijoita,
- perustaa islamilaisia yhdistyksiä,
- mennä politiikkaan,
- Ota ohjat!
Saksa ja myös Sveitsi ja jotkut muut Euroopan maat ovat tällä hetkellä toiseksi viimeisellä pisteellä.
Jos et tunnista tätä, olet hävinnyt! Joten en voi kuin suositella ajattelemaan laatikon ulkopuolisesti!
Iloinen tervehdys teille kaikille!
Christin
https://www.afd-kvhalle.de/…/christin-aus-iran-schreibte Näytä vähemmän
Mika Muikku Ervasti"

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei lisättävää eikä varsinkaan pois otettavaa. Tämä on kuin uusi sokea 30-luku.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jepjep ja käsittämättömästä on se että ovat lähes täysin hyödytöntä sakkia ja usein monella tapaa haitallista. Silti kannattaa pelata venäläistä rulettia vaikka revolverissa on kuusi panosta ladattuna ilmeisesti.

• Anonyymi00003
      UUSI

Uskonnon status on virheellisesti annettu. Se on kuin troijalainen josta kehkeytyy valtauspolitiikka ja kulttuurin pakotettu muutos.

• Anonyymi00004
      UUSI

Kultti joka tunnustaa väkivaltaa jo painetuissa ja julistetuissa ohjeissaan, pitäisi kieltää vihapuheena täysin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    2. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      755
    3. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      753
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      460
    Aihe