Minua kiusataan ja se on sinun vika. Terveyteni on romahtanut. Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Satutit minua. Olen aivan rikki.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Ehkä palstan lukeminen ei tee hyvää. Täällä saattaa alkaa omimaan tuntemattomien juttuja. Suosittelen lukemaan jotain kirjaa, tai katsomaan hyviä elokuvia. Ulkoilemaan jos mahdollista. Vaikka en terapian ammattilainen olekaan.
- Anonyymi00002UUSI
Kohtasit siis itsesi. Älä minua syytä. Toki tilanne on vaikea, ja tiedän että tuossa tilanteessa tarvitsee välillä taukoa ja jonkin syntipukin, niin en ole vihainen. Anna tulla kestän sen koska välitän sinusta.
- Anonyymi00012UUSI
Keneksi oletat aloittajan?
Sanot että välität jostakin joksi oletat, jos oikeasti välittäisit niin luulisi olevan häneen yhteydessä oikeasti muualla.
- Anonyymi00003UUSI
Joo joo mies..
- Anonyymi00004UUSI
Ehkä parempi irrottautua ihmisistä, jotka tuovat pahaa oloa. Keskittyä hyvään.
- Anonyymi00007UUSI
Niin aion tehdä ja siksi haluan ystävyyssuhteen 70v miehen kanssa!
- Anonyymi00005UUSI
Voin sanoa ihan samaa stalkkerin aiheuttamasta toiminnasta! Se on saanut minut menettämään luottamuksen ihmisiin, mietipä itse sitä, jos sinua olisi stalkattu yhtä kauan kuin sinä stalkkasit minua! Enää luotan vain 70v ikäisiin ihmisiin! Se ongelma sinulla oli jo ennen sitä, kun aloitit minun stalkkaamisen ja siksi et voi syyttää minua siitä minkälainen olet! Et vain halua ottaa mistään vastuuta ja ryvet sen takia itsesäälissä! Et ole tainnut koskaan pystyä asettumaan minun asemaani!! Ehkä olet narsisti, joka ei pysty hyväksymään sitä, etten pidä sinusta ollenkaan, enkä tule koskaan olemaan missään tekemisissä kanssasi!
- Anonyymi00006UUSI
Kuulostat mun exältä, kaikki sen epäonni oli mun vika. Siksi se kostaa, on narsistisia piirteitä hällä.
Nainen sivummalta. - Anonyymi00008UUSI
Hyvä kuulla.. Ihan oikein sinulle. Hyvä että suunnitelmani onnistui ja sain paskottua elämääsi tuolla tavoin. Täytyy muistaa että ansaitset vain paskaa.
- Anonyymi00011UUSI
Kenelle tarkoitit julmat sanasi? Kerroppa myös sitten kuka tarkoituksella pskoi jonkun elämän, ja sitten vielä syy siihen!
Eräälle nimittäin tehty asioita, ja osastolle "päätyminen" olisi parempi vaihtoehto ku....
Tiedät varmaan sen että vaikka nyt siinä anonyymisti kirjoitteletkin, niin olet siltikin selvitettävissä kuka olet.
Tämä laitetaan tunnin sisällä eteenpäin!
Siihen mennessä luulisi ottavan vastuuta siitä mitä sanoo ja mitä olet tehnyt.
Ihan turhaa myöskään tätä poistattaa, hyvässä tallessa on jo.... - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kenelle tarkoitit julmat sanasi? Kerroppa myös sitten kuka tarkoituksella pskoi jonkun elämän, ja sitten vielä syy siihen!
Eräälle nimittäin tehty asioita, ja osastolle "päätyminen" olisi parempi vaihtoehto ku....
Tiedät varmaan sen että vaikka nyt siinä anonyymisti kirjoitteletkin, niin olet siltikin selvitettävissä kuka olet.
Tämä laitetaan tunnin sisällä eteenpäin!
Siihen mennessä luulisi ottavan vastuuta siitä mitä sanoo ja mitä olet tehnyt.
Ihan turhaa myöskään tätä poistattaa, hyvässä tallessa on jo....Mitäs jos menisit nukkumaan vähitellen? Tiedät varsin hyvin että valvominen aiheuttaa sinussa harhaisuutta. Lisäksi voisit mennä vähitellen TÖIHIN SAATANA
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitäs jos menisit nukkumaan vähitellen? Tiedät varsin hyvin että valvominen aiheuttaa sinussa harhaisuutta. Lisäksi voisit mennä vähitellen TÖIHIN SAATANA
Mistä sä tiedät toisten töistä?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mistä sä tiedät toisten töistä?
eipä sua taida paljoa työt stressata kun yötä myöten täällä runkkaat 🤔🤔
- Anonyymi00009UUSI
Taas no joi
- Anonyymi00010UUSI
Muakin ahdistaa mutten syyttele muita siitä. Toki, vtuttaa monet ihmiset ja nin monet on kuspäitä mut maailma nyt on semmonen.
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä se on niin, että jos sinuakin stalkattaisiin todella monen vuoden ajan, varmasti sinuakin vituttaisi, ahdistaisi ja stressaisi ja pelottaisi lähteä ovesta ulos!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä se on niin, että jos sinuakin stalkattaisiin todella monen vuoden ajan, varmasti sinuakin vituttaisi, ahdistaisi ja stressaisi ja pelottaisi lähteä ovesta ulos!
Saako kysyä sulta jotain?
Kun sä kuitenkin siis tiedät kuka se joku on, eikä se ees sano sulle sanaakaan,
niin miksi sä et uskalla lähteä ovesta ulos?
Enkä kysy todellakaan pahalla tuota.
-joku toinen joka ei tiedä kuka tai miksi,
eikä tuota ole ainoastaan jossain ulkona...
- Anonyymi00018UUSI
En ole hoidossa, enkä ole menossa hoitoon. Olen kotona.
- Anonyymi00021UUSI
Kotona, hoidossa = Olet kotihoidossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981505Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10629- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461