"Katolista uskoa tunnustavan Soinin aikana puolue omaksui kristillis-konservatiivisen arvopohjan. Tämä perintö alkaa olla historiaa.
– Minun aikanani puolueella oli hyvin selkeät käsitykset esimerkiksi avioliitosta. Ei perussuomalaiset tule enää kyseenalaistamaan näitä asioita, Ville Taviot ja muut tulevat nielemään nämä trans-jutut koukkuineen ja karvoineen.
Oikeaa laitaa edustaville perussuomalaisille Soinilla on nimi valmiina: fetissioikeisto. Nimeltä hän mainitsee Halla-ahon lisäksi kansanedustajat Juho Eerolan, Olli Immosen ja uutena nimenä eduskuntaan nousseen Veikko Vallinin.
– Nämä ihmiset ovat aina halunneet olla oikeistolaisia mutta eivät ole oikein kelvanneet kokoomukseen koulutuksen ja hygienian puutteen vuoksi.
Nykyisten perussuomalaisten näkyvin sanoma on erityisesti islamilaisista maista tulevan maahanmuuton ja monikulttuurisuuden vastustaminen.
– Siinä se ihmiskuva on tavallaan vinksallaan. Omana aikanani islam ei ollut sellainen mörkö kuin se on nyt. Ja heille uskonto ylipäätään on mörkö, Soini sanoo."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006084891.html
HO HO HOO !!!!!
Timppa pelmautti Holohölöä ja immoslaisia
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Soini ei leikkinyt natsia, vaan keskittyi tavallisen kansalaisen huoliin.
- Anonyymi00002UUSI
Muslimien tyyli on muuttunut matkan varrella.
- Anonyymi00003UUSI
Vai olisko se kuitenkin PS-puolueen sisältö, joka olisi matkan varrella vaihtunut? Muslimien jutut lienevät pysyneen muuttumattomina hiukan kauemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470