Mee hoitoon? Etkö näe miten sairas oot?
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Molemnat
- Anonyymi00003UUSI
Pöästäis
- Anonyymi00004UUSI
Samnann hionersen
- Anonyymi00014UUSI
Haaveile vaa yksinää. Ikinä et tuu mua enää näkemään eikä varsinkaa samassa huoneessa
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Haaveile vaa yksinää. Ikinä et tuu mua enää näkemään eikä varsinkaa samassa huoneessa
Okei, minä jatkan haaveilua sitten. Olis ihana parannella toisia siellä, hiroskella ja n ai sa että jouset jytisee.
- Anonyymi00005UUSI
Mussa oo mitään sairasta. Sä teet muita ihmisiä sairaaksi. Se tuntuu olevan sun tehtävä täällä maapallolla: olla ihan vitun ilkeä ja kauhea ihminen.
T. Ap- Anonyymi00006UUSI
OK. 😵💫
- Anonyymi00008UUSI
Sä et taida tajuta ettei kukaan tiedä kuka nyt vetelee itkupotkukiukkukohtauksia ja miksi. Tosin saatat olla ihan kalustoa täällä :D
- Anonyymi00010UUSI
Ei se mun mielestä ainakaan ole mitenkään tervettä, tai kilttiä huudella tuollaisia täällä.
Ja saada mahdollisesti täysin ulkopuolisia ihmisiä lopulliseen ratkaisuun noilla!
Vai mitä olet ap asiasta itse mieltä? - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei se mun mielestä ainakaan ole mitenkään tervettä, tai kilttiä huudella tuollaisia täällä.
Ja saada mahdollisesti täysin ulkopuolisia ihmisiä lopulliseen ratkaisuun noilla!
Vai mitä olet ap asiasta itse mieltä?Turhaa sä mua syytät urkintatouhuistas sairas stalkkeri
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Turhaa sä mua syytät urkintatouhuistas sairas stalkkeri
Ei hlvetti sentään!!
Miten vtussa sä sait tosta tollasta päähäsi?
Ei kun niin joo....
Käänteisestihän toi onkin. - Anonyymi00026UUSI
Sinussa Ap ei ole mitään sairasta, näinkö on?
Et sinä normaali ole ajatuksen juoksultasi en usko, että sinusta on juurikaan muuhun kuin typerien älynväläytystesi palstalle kirjoitteluun. Enkä todellakaan ole vitun ilkeä ja kauhea ihminen täällä maapallolla.
Lakkaa kuvittelemasta typerä mies, että olen kirjeenvaihdossa kanssasi ja kommentoin täällä palstalla noihin sinun typeriin ahdisteluihin.
Ei enää palstalla olemista, koska elämässä on tärkeämpää tekemistä.
- Anonyymi00007UUSI
Lisää kiukuttelu aloituksia, ilman tunnisteita.
- Anonyymi00009UUSI
Mä oon hullu mä oon sairas mut pil...ua olis kiva saada silloin tällöin
- Anonyymi00011UUSI
Sama täällä, paitsi että oon nainen en mies.
-sivusta
- Anonyymi00012UUSI
Ihan vain sun kiusaksi.
- Anonyymi00015UUSI
Luuletko että moderaattorina jätä jälkiä ku joka päivä täällä möykkäät?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luuletko että moderaattorina jätä jälkiä ku joka päivä täällä möykkäät?
Ohi 🙂
pitäisikö näihin vastailla jotain aloitusta järkevämpää?
yritin vain saman tasoista 😘 - Anonyymi00028UUSI
Mee päissäsi ulisemaan muualle.
- Anonyymi00018UUSI
Minne suuntaan menee...?
- Anonyymi00019UUSI
Tasastaaaaaa
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tasastaaaaaa
Tasamaalle ja A-miehelle. Selvä, just joo.
- Anonyymi00022UUSI
Rovaniemi
- Anonyymi00023UUSI
Aapeella on päässä jotain vikaa.
- Anonyymi00024UUSI
Ja pahasti! Kyllä omansa kaikki valitsee ja ei aloittaja siihen voi vaikuttaa
- Anonyymi00029UUSI
minua jahdattiin turhaan vuosia, viimein sairastuin. toivottavasti menee heille, jahtaajille, pahana takaisin
- Anonyymi00030UUSI
nehän jotka muita hakkaa ja varastaa, mustamaalaa Valheilla ja hakkadilla elämää, niiden omat ovet sulkeutuu pysyvästi. ne jotka on valinnut hyvän, kaikki ovet on aina auki, myös kasvulle ja kaikelle hyvälle. minun nuoruutta ne hakkasi toista kymmentä vuotta ja vahingoitti elämää kaikin puolin. nyt niiden ovet niin sanotusti moneen suuntaan kiinni, ja elävät valheiden verkostossa, eivät itse edes tajua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981505Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10629- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461