Palstalla on niin paljon vihaa...

Anonyymi-ap

Ilman tätä olisin jo paljastanut tunteeni mutta... Oletko se vihaaja vai se rakastaja?

18

107

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Rakastaja tietysti

• Anonyymi00003
        UUSI

Jöhlä et saa minustamuuyq kuvitella, koska rakastan sinua. En halua että koet että vihaisin sinua, se loukkaa.

• Anonyymi00002
      UUSI

Varmaan tosielämän eleistä ja sanoista voi päätellä onko toinen taipuvainen vihaan vai rakkauteen

• Anonyymi00007
        UUSI

Uskoisin että aika monen kaivattu käyttäytyy juuri sen verran epäloogisesti, että kumpi vastaus vain voisi olla totta. Eihän ihmiset todellisia voimakkaita tunteitaan helposti näytä, ellei ole läheinen.

• Anonyymi00004
      UUSI

Vihaaja tietty. Tämä maailma ei ole rakkautta nähnykkään, edes elokuvissa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Täällä tulee esiin suomalaisten kollektiivinen mielenmaisema. Siinä on tällä hetkellä paljon vihaa, ja rakkautta. Molempia. Sinä valitset kumpaa puolta itse ruokit. Ymmärrystä vai vihaa. Minusta tämän maan tilanne on vielä hyvä tämän sivuston perusteella. Valtaosa yrittää löytää positiivista muista ihmisistä. Hyvä kanssakulkijat, älkää lannistuko. <3

• Anonyymi00008
      UUSI

En vihaa ketään
      Enkä kirjoita vihan pohjalta .
      Minulla on esim
      Vaikeuksia olla päätä pidenmpi
      Kun muut naiset yleensä on .
      En ole saanut ikinä nauttia pituudestani .
      En vaukka olen kohdanut ihmisiä jokka tykkää pitkistä .
      Olen jourunut olemaan yksin .. paljon.

• Anonyymi00009
      UUSI

Täällä palstalla on ainakin yksi rakastaja-vihaaja -miehiä ja hassua, vielä saman nimisiä, mutta toistensa vastakohtia, niinkuin on myös heidän antinsa tälle maailmalle.

• Anonyymi00010
        UUSI

Jotkut rakastaa elohopeata jotkut vihaa. Toiset tykkää kiinteästä metallista, toiset sellaisesta jolla on enemmän energiaa. Kukin sen mukaan mitä itse tuntee hallitsevansa omassa elämässään.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jotkut rakastaa elohopeata jotkut vihaa. Toiset tykkää kiinteästä metallista, toiset sellaisesta jolla on enemmän energiaa. Kukin sen mukaan mitä itse tuntee hallitsevansa omassa elämässään.

Silloin kun puhutaan rakastamisesta, se on kylläkin pyhitetty ihmisiin ja tunteisiin. Tosi kornia jos joku sanoo; rakastan rahaa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Silloin kun puhutaan rakastamisesta, se on kylläkin pyhitetty ihmisiin ja tunteisiin. Tosi kornia jos joku sanoo; rakastan rahaa.

Voi kuule miten monta kertaa olen elämässäni kuullut että "Kaikki kumartaa rahaa". Ihan paatuneiltakin konkareilta. Edes he eivät ole tienneet kelle puhuvat. Yhtäkään kaltaistani en ole vielä tavannut joka ei kumarra rahaa missään muodossa. Sitä odotellessa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voi kuule miten monta kertaa olen elämässäni kuullut että "Kaikki kumartaa rahaa". Ihan paatuneiltakin konkareilta. Edes he eivät ole tienneet kelle puhuvat. Yhtäkään kaltaistani en ole vielä tavannut joka ei kumarra rahaa missään muodossa. Sitä odotellessa.

Rakastamisella ja tunteilla ei ole mitään tekemistä rahan kanssa. Puhuin rakastamisesta ja ihmistä et saa sinua rakastamaan vaikka antaisit kaikki maailman rahasi, yksinkertaisesti luonnon rakastumis-mekanismia ei ole rakennettu rahan ehdoilla kun raha on ihmisen keksintö. Jos et pysty tekemään toiseen vaikutusta ihmisenä ja itsenäsi, niin sitten et vaan voi saada ketään rakastumaan itseesi, se on vain faktaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Rakastamisella ja tunteilla ei ole mitään tekemistä rahan kanssa. Puhuin rakastamisesta ja ihmistä et saa sinua rakastamaan vaikka antaisit kaikki maailman rahasi, yksinkertaisesti luonnon rakastumis-mekanismia ei ole rakennettu rahan ehdoilla kun raha on ihmisen keksintö. Jos et pysty tekemään toiseen vaikutusta ihmisenä ja itsenäsi, niin sitten et vaan voi saada ketään rakastumaan itseesi, se on vain faktaa.

Luit viestini tunteiden vallassa. Kun ne ovat laantuneet, lue uudestaan. Rakkautta sinulle, en tarvitse vastausta. <3

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Luit viestini tunteiden vallassa. Kun ne ovat laantuneet, lue uudestaan. Rakkautta sinulle, en tarvitse vastausta. <3

Totta, mutta nyt tapasit sitten ensimmäisen, minä en kumarra rahaa, tajuan kyllä että sitä tarvitaan.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Totta, mutta nyt tapasit sitten ensimmäisen, minä en kumarra rahaa, tajuan kyllä että sitä tarvitaan.

Ei sitä tarvitse. Se on kuin kirves tai puukko. Se helpottaa asioita huomattavasti, mutta loppupeleissä se on vaan työkalu. Sille ei pidä antaa vaan valtaa. Yhtään. Silkkipukumaakarit tippuu norsunluutornistaan kun enemmistö tämän sisäistää.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei sitä tarvitse. Se on kuin kirves tai puukko. Se helpottaa asioita huomattavasti, mutta loppupeleissä se on vaan työkalu. Sille ei pidä antaa vaan valtaa. Yhtään. Silkkipukumaakarit tippuu norsunluutornistaan kun enemmistö tämän sisäistää.

Kyllä, olen valitettavasti tavannut viimeisen parin vuoden aikana sellaisia ihmisiä, jotka juuri ajattelevat rahalla hoidettavan kaikki asiat, ihmis-suhteetkin. Huomaa, että raha on tehnyt heistä huonompia ihmisiä tai he eivät ole kehittyneetkään ihmisenä kun ovat niin keskittyneet rahaan. He voivat olla myös huomaamattaan hyvin epärehellisiä, epäluotettavia ja epäoikeudenmukaisia, koska rahan saanti toiselta vaatii usein noita huonoja ominaisuuksia. Olen myös huomannut että heillä on heikentynyt kyky arvioida mikä on heidän omaa ja toisen omaa ja erottaa oikeita ja vääriä tekoja inhimilliseltä kannalta.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kyllä, olen valitettavasti tavannut viimeisen parin vuoden aikana sellaisia ihmisiä, jotka juuri ajattelevat rahalla hoidettavan kaikki asiat, ihmis-suhteetkin. Huomaa, että raha on tehnyt heistä huonompia ihmisiä tai he eivät ole kehittyneetkään ihmisenä kun ovat niin keskittyneet rahaan. He voivat olla myös huomaamattaan hyvin epärehellisiä, epäluotettavia ja epäoikeudenmukaisia, koska rahan saanti toiselta vaatii usein noita huonoja ominaisuuksia. Olen myös huomannut että heillä on heikentynyt kyky arvioida mikä on heidän omaa ja toisen omaa ja erottaa oikeita ja vääriä tekoja inhimilliseltä kannalta.

Tämä on valitettavan yleistä. Usko omiin arvoihisi, ne ovat juuri ne oikeat vaikka muut yrittäisivät selitellä muuta <3

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Yleensä ihmiset jotka ovat polvistuneet rahan eteen, niin selittelevät juuri tuollaisia juttuja. Ja valehtelevat itselleen, sekä yrittävät saada sinut tekemään myös saman. Ihmiset jotka ovat nöyristyneet, haluavat että muutkin nöyristyvät. Jotta heillä itsellään olisi hyvä mieli. "Noniin, kyllä kaikki tajuavat että rahan edessä pitää olla realisti". He ovat polvistuneet. Et sinä. Äläkä polvistu. <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      581
      1392
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      753
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      529
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      484
    7. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      467
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      150
      435
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      422
    Aihe