Onko? Kysyn vaan. …
Vastaukset 35
- Anonyymi00001UUSI
Ei tieystikää n koska et ole makoilemassa täs mun vieressä. Minä haluan sulle olla hellä kiltti ja rakkaudeb tunteella huomioiva, jos sinä huomioit rakkaudella minutkin
- Anonyymi00003UUSI
Otan ilmeisesti liian herkästi itteeni näitä juttuja täällä…
Ettet vaan olisi asialla?
Sinun vieressä olisi mukva makoilla. Varmaan jo tiedät sen - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Otan ilmeisesti liian herkästi itteeni näitä juttuja täällä…
Ettet vaan olisi asialla?
Sinun vieressä olisi mukva makoilla. Varmaan jo tiedät senNii kai , juu niin minläkin otan välillä herkästi asiat. Toivottavasti tämä makoilu ei jäää vaan haaveeksi
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nii kai , juu niin minläkin otan välillä herkästi asiat. Toivottavasti tämä makoilu ei jäää vaan haaveeksi
Niih
- Anonyymi00002UUSI
Ei.
- Anonyymi00004UUSI
Tottakai. Elämän parasta aikaa. Syksy tulee ja ihanat romanttiset illat❤️
- Anonyymi00008UUSI
Kivat sulle
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kivat sulle
Pimeässä on helpompi törmäillä😎
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voisit muuttaa tuohon minun seinänaapuriksi. Höödän eka sen toisen naisen siitä pois
👌 - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei tarvetta törmäillä, liikun virka aikana, päivänvalossa ja henkivartija messissä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voisit muuttaa tuohon minun seinänaapuriksi. Höödän eka sen toisen naisen siitä pois
👌Onko siinä yksiö?🤔
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko siinä yksiö?🤔
Kolmio
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei tarvetta törmäillä, liikun virka aikana, päivänvalossa ja henkivartija messissä.
😡😡henkivartija. Vai niin
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä välillä voisi olla vähän helpompaa.
- Anonyymi00006UUSI
Itselläsi varmasti on. Sait kostosi mitä kamalimmin tavoin. Oot hirveä ihminen, todellinen pettymys 😥😥
- Anonyymi00009UUSI
ja vielä se että mä oon ihan liian kiltti ku annan tämänkin vaan olla vaikka se mitä tapahtui oli todellella väärin, siis kaikin tavoin. Ei noin vain tehdä kenellekään vaikka olisi kuinka vihainen!!
- Anonyymi00010UUSI
🙄🙄🍊
- Anonyymi00011UUSI
Katkeran exän mielioide .
Sivusta - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katkeran exän mielioide .
Sivustatämäpä mielenkiintoista, kerro lisää!
- Anonyymi00016UUSI
Ei, ei kyllä todellakaan ole.
Miten ees vois muka olla mukavaa? - Anonyymi00017UUSI
Aika lokoisat oltavat, se mitä useimmat kutsuvat kammottavaksi, pelottavaksi ja aavemaiseksi, on minulle mukavaa, viihtyisää ja kodikasta.
- Anonyymi00018UUSI
Teen tässä juuri parastaikaa oloani vielä mukavammaksi.
- Anonyymi00024UUSI
Kuuluuko siihen se, että päästät minut sisään ja revin vaatteesi pois?
- Anonyymi00023UUSI
osoitit ko mieltä tänään tai siis eilen?
- Anonyymi00025UUSI
Jos tarkoitat että liemissäni likoaminen tuntuisi epämiellyttävältä niin älä huoli, osaan kyllä suhteuttaa tekoni isoon kuvaan.
- Anonyymi00026UUSI
Ei tässä mitään varsinaista hätää ole, joskus olosuhteisiin tottuminen on ainoa valmistautuminen, jota tarvitsee niiden käsittelemiseen. Entä itse, kestätkö edes puolta tästä. Saati itseäsi.
- Anonyymi00027UUSI
Olen terästä
- Anonyymi00028UUSI
Tapasi yrittää hermostuttamisen kautta saada minut kimppuusi ei ainakaan vielä ole onnistumaisillaan.
- Anonyymi00029UUSI
Olen valmiustilassa joten pidähän varasi jos aiot jotain. Et saa minua tuntemaan itseäni rennoksi tai turvassa olevaksi joten olen reaktioherkkä. Kun joutuu virtaukseen, joka ei ole miellyttävä tai ei ole täysin sopusoinnussa halujen kanssa, on muistettava, ettei se voisi tapahtua, ellei tarjoaisi sille kuitenkin jollain tavalla sopivaa värähtelyä.
- Anonyymi00031UUSI
Sehän ei ole yksipuolista, millä ne tuntemukset tulee. Jos epöselvyyksiää ja käytös kuumaa kylmää, niin johonkin sen rajan vetää, että milloin ei enää uskalla ottaa riskiä. Kipu on liian suuri.
Sivusta
- Anonyymi00030UUSI
Kun näen sinut selvästi, tai vain hahmosi ääriviivat kauempaa, tunnen intohimoa tai jännitystä. Olen aina tuntenut. Et saa minut tuntemaan oloani mukavaksi, kuin tohvelini.
- Anonyymi00032UUSI
On. Sullakin näkyy olevan :D
- Anonyymi00033UUSI
Ei, en aio mukautua siihen mitä nyt ajattelitkaan minun varalleni. Tunnen kyllä sinua sen verran että näen päältä mihin olet valmis ja mihin et. Olen tuota paljon vaativampi.
- Anonyymi00034UUSI
Asetan tässä vain itseäni takaisin etusijalle, muutoin tekemällä minussa ei kohta olisi ollut enää mitään tavoitettavaa, saati kykyä ekstaasin tunteeseen, johon on löydettävä sisältään niin ilon, pelon, kauhun, voiton, antautumisen kuin empatiankin elementtejä.
- Anonyymi00035UUSI
Perus olo tila. Vähän nyt kipeä ja huono olo päänsärky, mahaan koskee ja meinaa oksettaa. Pitää alkaa nukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5941458Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44807Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471697Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6576- 35533
- 41527
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29508Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 23443