Jatkuuko 3,5v jälkeen tämä saatanasta oleva antikristuksen valtakunta sitten kokien suuria tuhoja ja vastoinkäymisiä, antikristuksen paljastuttua
juutalaisille saatanan asiamieheksi, kestäen sen lähes 7 v ajan?
Kestääkö se ensimmäiset 3,5v voittoisana esiintyen "rauhanuskontona" kuten saatanan perustama uskonto, joka haluaa kuolemaa juutalaisille ja kristityille, hyväntahtoisena ihmiskunnalle? Alkaako juutalaisten ja kristittyjen vihaaminen vasta silloin kun antiristus paljastuu saatanan asialla olevaksi?
Eli onko kaava ja ajanjakso7v suunnilleen samanlainen kuin oli natsi-SAKSAN antisemitistinen vaihe viimeisten 7 vuoden ajalla? Aluksi Natsi-Saksa oli voitokas, mutta viimeiset 3,5 oli jo alaspäinmenoa aina tuhoon asti toukokuussa 1945.
Antikristuksen valtakunta. Kauan se kestää?
34
120
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Kolmet ja puolet vuodet menneen talven lumia !
- Anonyymi00013
2-3 vuottahan nämä pastoreiden kouristukset yleensä kestää.
Sitten hieman huilataan ja sama uusiksi niin pysyy lampaat hereillä.
Johan tuo on yli 2000 vuotta riivannut uskonharhaisia.
Luopuisitte jo epäjumalanpalvonnasta!- Anonyymi00008
aIVAN- he-man juuri suullaan tunnustaa lukijoille, että on turhaa jahkata jostain lyhyestä antti- kristiksen ajasta... Aivan oikein.
he-man juuri todistaa- että antti- kristus tuli aikaan Apostolisen ajan jälkeen ja tuli rakentamaan eri kirkkokuntia- eli tuli se antin aika- ja on, he-man hyvin sen todistaa
hän ei usko- siis he-man, että uskonnollisten tarinoiden- pakanuus ei sovi hänen pivoonsa, vaan se antikristus on ollut- jopa tavallaan jo- kun rienaaja heitettiin taivaista alas. ja he-mannin kohdallakin, hän näkee- että lapset on opettamatta ja ovat puukkojen kanssa torilla, naiset myyvät- naiseutta- jopa aviovaimotkin monet ovat uskottomia- --koska miehet ovat väkivaltaisia ja ei siten lapsikaste- ole tuonut he-manninkin ajatus- takaraivossa tosi.
näin he-man profetoi pakanallisen uskonnon epäjumalanpalvelukseksi, eikä näin ole uskottava Raamatullinen seurakunta.
- Anonyymi00003
>>>>>>Kestääkö se ensimmäiset 3,5v voittoisana esiintyen "rauhanuskontona" kuten saatanan perustama uskonto, joka haluaa kuolemaa juutalaisille ja kristityille, hyväntahtoisena ihmiskunnalle? <<<<
---------------
”Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!”
Ilmestyskirja 1:3 FB38
Luetko Raamattua omien ennakko käsityksiesi mukaan että jo etukäteen määräät mitä Jumalan pitäisi sinun mielestäsi Sanassaan ilmoittaa?
Mikä on ihminen neuvomaan Jumalaa, asettumalla Hänen yläpuolelleen tuomariksi?
"Ilmestys kirjan" taustalla on paljon VT:n ilmoitusta. Lue VT niin ehkä vähän käsität ilm. kirjan sanomaa kun luet sitä asia yhteyksineen.
Sekö on mielestäsi " autuasta " , että koetat " suurennuslasin" kanssa sovitella tämän päivän maailman lehtien uutisointla ilm. kirjan tekstiin. Sillä tavalla itse sulkee silmänsä ja korvansa Jumalan puheen kuulemiselta.
Jumala jola on Henki (Joh.4:24.) on ilmoittanut itsensä Sanasssa. Jumalan Sana on Hengen ilmoitus.
------------------
Jumalaa ei voi erottaa Hänen Sanastaan. Jumala ja Hänen Sanansa ovat yhtä. Jeesus Kristus on lihassa ilmestynyt Jumalan Sana (Joh.1:1-3.,14.) Lihassa ilmestynyt Jumalan Sana Jeesus Kristus, ilmoitti että Hän on ”Totuus ”(Joh.14:1-6.) Jumala on Totuus, Jumalan Henki on Totuuden Henki, Jumalan Sana on Totuus (Ps.119: 160) Jumala, joka on Henki (Joh.4:24.) on ilmoittanut itsensä Sanassa, ”Totuuden Sanassa”. Jumalan sana on Hengen ilmoitus.
Evankeliumin julistus on Totuuden sanan todistamista.
(RK) Ef.1::13.”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, 14. joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Jumalan Sanan vastaanottaminen
Jeesus lähettäessään valitsemaansa 70 (72) muuta (niiden 12 lisäksi, joille Hän oli antanut apostolin nimen Luuk.6:13-16., Luuk.9:1-6.) Hän sanoi (Luuk.10:1-24.) Luuk.10:16.”Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
Jeesus sanoi aikansa juutalaisille puhuessaan (Joh.12:44-50.) 12:48.”Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.”
Hylkäämällä evankeliumin, hylkää Jumalan sanan, hylkää Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan ja Hänen lähettäjänsä (5.Moos.18:15-19., Apt.3:1-26.)
Jumalan Sanan kuuleminen on itsensä Jumalan kuulemista. Luuk.10:16.”Joka kuulee teitä, se kuulee minua”. Hänen palvelijansa, Jeesuksen Kristuksen ”todistajat” ovat sen välittäjiä.
(1.Tess.2:9-16.) 1.Tess.2:3.”Ja sen tähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten sanana, vaan, niin kuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte.”
Todistettu Jumalan Sana vaikuttaa kuulijassa, joka sen uskoo ”joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte.”
Koska Sana on elävä, (Hepr.4:12,13.) ja tuottaa elämää sen vastaanottajissa. Totuuden Sana,pelastuksen evankeliumi on Jumalan voima, se ei ole todistajan tunteissa, vaan Jumalan Sanassa, jonka todistuksen kautta Jumala uudestisynnyttää ihmisen (Room.1:16,17.1.Piet.1:23-25.) - Anonyymi00004
hieman alle 7v.
Aika epäselvää sanoa mikä milloinkin painottuu, mutta oletan teeman olevan että alussa 0-7v antikristusjaksoa vainotaan kristittyjä ja niitä jotka ei ota pedonmerkkiä. Jälkipuoliskolla 3,5v alettua antikristuksen pedonmerkin ottaneet jumalattomat jatkavat kristittyjen lisäksi juutalaisten vainoamista, mutta Jumalan vihan maljatkin alkavat silloin vuotamaan jumalattomien päälle Raamatussa kuvatuilla profetioiduilla tavoilla. Pedonmerkittyihin tulee pahoja paiseita. Tuleeko jokaiseen vai joihinkin vain, sitä en tiedä, mutta pedonmerkin ottanut joutuu automaattisesti helvettiin, mikäli on pedonmerkin ottanut itse niin valitsemalla. Jos pakolla jollekin pedonmerkki laitetaan niin sellaisen Jumala voi kai armahtaa jos pakkomerkitty uskoo Jeesukseen.
Helsingissä ihmiset ovat muuttuneet yhä väkivaltaisemmiksi ja huumeita enemmän käyttäviksi ja jumalattomien lukumäärä kasvaa, kristittyjen määrä vähenee. Luopumusta tapahtuu, helvettiin menevät ovat yhä useammin mielisairastuneita ( tilastotosiasia ). - Anonyymi00005
Rauhaa!
Ilmestys kertoo kahdesta säkkipukuisesta todistajasta jotka Antikristus voittaa 3,5 päivän ajaksi. Sen aikaa todistajat viruvat hautaamatta ja kaikki kansat lähettää lahjoja toisilleen iloissaan. Leninin valtakunta kukistui 1989-1991. Maon valtakunta kukistuu sitten myöhemmin (Pohjois-Korea?).
Tuo 3,5 päivää voidaan laajentaa 3.5 vuodeksi, 35 vuodeksi, 350 vuodeksi, 3500 vuodeksi jne. Ja myös alkukohtaa voidaan siirrellä jos niin tahdotaan.
Todistajat herää kuolemasta, nousee jaloilleen, TEMMATAAN taivaaseen Jumalan istuimen luokse. Tämän tulkitsen siten että kommunismi palaa jälleen, mutta kirkon suojassa. Ja Antikristus eli kymmensarvinen peto kukistuu kommunismin avulla. Tästä kertoo mm. Intian Ramayana teos. Ravana on pedon nimi. Rama Intian valtameren keisari ja Sugriva niminen kuningas joka on kommunismi Venäjältä auttaa Antikristuksen tuhoamista. Tämä tapahtuu 350 vuoden kuluttua viimeistään.
Siihen asti Ravana salaa etsii ja tuhoaa pyhiä. - Anonyymi00006
Antikristuksen 3,5 vuoden täysi valta loppuu kun seurakunta Kristuksen kanssa tulee Öljymäelle, jolloin toteutuu profetia "Samalla tavalla kuin te (juutalaiset) näitte hänen nousevan taivaaseen, hän tulee myös alas".
Jolloin antikristus heitetään elävältä tuleen palamaan, lue Dan. 7:11 ja Ilm 19:20.
Siis ylösnousemusruumissa ikuiseen tuskaan tulikivijärveen- Anonyymi00007
Ikuinen tuska tulimeressä olisikin ihan oikeutettua antikristukselle ja pedon kumartajille.
1234567---
- Anonyymi00009
Matt.25:34 Silloin sanoo kuningas niille, jotka hänen oikealla puolellansa ovat; tulkaat minun Isäni siunatut, omistakaat se valtakunta, joka teille on valmistettu maailman alusta. Biblia (1776) Ef.1:4.
tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää
eli
neljäkymmentä kaksi kuukautta
eli
aika ja kaksi aikaa ja puoli aikaa- Anonyymi00014
Pitäydyn tästä Adventisti ylifariseuksen kirjoitukseen, josta olen aikaisemmin kirjoittanut.
1234567--- - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pitäydyn tästä Adventisti ylifariseuksen kirjoitukseen, josta olen aikaisemmin kirjoittanut.
1234567---Minä pitäydyn Raamatun ilmoituksessa, jota Ylifariseuksen tuo ilmoitus vastustaa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä pitäydyn Raamatun ilmoituksessa, jota Ylifariseuksen tuo ilmoitus vastustaa.
Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, Tuhannen vuotta.
Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.
1234567--- - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, Tuhannen vuotta.
Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.
1234567---" Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, Tuhannen vuotta."
Kyllä tuo vaan tapahtuu maan päällä.
Atventtitonttustit opettavakset , että Jeesuksen paluusessa uskovat tempataan taivaakseen, ja maa jääpi tääsin autijoiseeksi 1000 vuojeksi.
Voi kullaista hölynpölyä!
Hallitteminen ja tuomitteminen tapahtuvat mukamaas tänä aikana taivaaksessa. Het jättälöivät tääsin huomijoimatta sen että Jeesus palaapi pyhineensä maan päälle 3,5v -7 v päästä kun ylöstempaus yhjes ekan ylösnousemuksen jälkeen keskuspaikkana Jerusaaleemiin Öljyvuaari, halliten maan päälläkseellä ne 1000v. Ei Jeeesus tule juutalaisille avuksitulon jälkeen samantien sitten taivaaseen takas, vaan pysyy maan päällä hallihtemassa maata ja siinä eläväisijä ihmisijä. Tämä on selvää Jumalan ilmoitusta Raamatussa.
Siihen mitä Jumala sanoo on uskottava. Ei kummallisiin kieroutumiin, jota ei löyvy Raamatuksesta mistään.
Selef Urge - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
" Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, Tuhannen vuotta."
Kyllä tuo vaan tapahtuu maan päällä.
Atventtitonttustit opettavakset , että Jeesuksen paluusessa uskovat tempataan taivaakseen, ja maa jääpi tääsin autijoiseeksi 1000 vuojeksi.
Voi kullaista hölynpölyä!
Hallitteminen ja tuomitteminen tapahtuvat mukamaas tänä aikana taivaaksessa. Het jättälöivät tääsin huomijoimatta sen että Jeesus palaapi pyhineensä maan päälle 3,5v -7 v päästä kun ylöstempaus yhjes ekan ylösnousemuksen jälkeen keskuspaikkana Jerusaaleemiin Öljyvuaari, halliten maan päälläkseellä ne 1000v. Ei Jeeesus tule juutalaisille avuksitulon jälkeen samantien sitten taivaaseen takas, vaan pysyy maan päällä hallihtemassa maata ja siinä eläväisijä ihmisijä. Tämä on selvää Jumalan ilmoitusta Raamatussa.
Siihen mitä Jumala sanoo on uskottava. Ei kummallisiin kieroutumiin, jota ei löyvy Raamatuksesta mistään.
Selef UrgeNäin minä uskon totisesti uskon, pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa.
1234567---
- Anonyymi00010
"Alkaako juutalaisten ja kristittyjen vihaaminen vasta silloin kun antiristus paljastuu saatanan asialla olevaksi?"
Ei-helluntailainen kommentti:
Mielenkiintoisesti oivallettu kysymys, että onko tuleva systeemi niin salakavala, etteivät ansaan joutuneet huomaa, ennen kuin on liian myöhäistä. Nythän ihmiset mielellään antavat tietojansa nettiin, ja jakelevat tunnuksiaan ympäriinsä.- Anonyymi00016
" onko tuleva systeemi niin salakavala, etteivät ansaan joutuneet huomaa, ennen kuin on liian myöhäistä "
Sitäkin, eihän kukaan mene ansaan (systeemiin ) jos tietäisi systeemin itsessään ansaksi.
Selef Urge
- Anonyymi00011
Johannes todisti jo monen antikristuksen ilmaaantuneen.
- Anonyymi00012
3,5 vuotta oman ymmärrykseni mukaan, mutta sen sitten näkeepi.
- Anonyymi00017
Oma käsitykseni on laajentavaa.
n. 7v, híeman alle kestää antikristuksen valta-aika.
Ekat 3,5v menee hyvää tehdessä,Israel juutalaisineen on tämän ajan antikristuksen lumoissa, joka toimii 666 petovaltioliittojärjestelmän kuninkaana tai johtajana, kunnes antikristus menee Jerusalemin kolmanteen temppeliin kaikkein pyhimpään paikkaan temppelissä julistautumaan siellä Jumalaksi, jolloin Israel juutalaiset ymmärtävät antikristuksen olevan antikristus. Siitä alkaa sitten antikristuksen sotajoukkojen eli muun maailman sotiminen Israelia vastaan , murhaaminen, vankilaan laittamiset.
Kaikenkaikkiaan petovaltion eli koko maailman kattavan vallankäyttöjärjestelmän huipulla oleva antikristus haluaaloppujen lopuksi tuhota kaikki ihmiset, niin viralliset viholliset kuin viralliset liittolaisystävänsä, mitä enemmän ihmisiä kuolee ja joutuu helvettiin kuolemansa jälkeen tuomiopäivänä, sitä tyytyväisempi antikristus ja saatana, jonka avulla antikristus tekee ihmetekoja myös valtakautensa aikana.
Minulla on melko selkeä kokonaispaketti kuva kaikesta, mutta siinä on paljon yksityiskohtia, joita en osaa ajoittaa , mutta sen ymmärrän että antikristuksen valta-aika on suoran vallankäytön ja tyrannian osalta kestää 3,5v ja sekin huomioitava että ei ihan loppuun asti vaan jonkin verran sitä aikaa lyhennetään, kosa muuten kaikki liharuumiillinen elämä päättyisi maailmalla sen tuhovoiman takia, joka maata tulee "polttamaan". Ydinaseet varmaankin tuhoaisi kaiken lihan,jollei Jumala puuttuisi tapahtumien kulkuun oikein ajoittaen väliintulonsa Jeesuksen ja muun armeijansa tullessa auttamaan Isrelia, josta kolmasosa pelastuu 3,5 - n. 7 v ajanjakson aikana. N. 66,6666pros juutalaisia kuolee 3,5v vuoden aikana, kun antikristus yllyttää maailman ihmiset juutalaisia vastaan ja tämä ajanjakso liittyy laajempaan 7 vuoden mittaiseen lopun ajan jaksoon niin sanottuuun Danielin 70. vuosiviikkoon.
Ei homostelulle ja ei lesboilulle. Ei valehteleulle, ei sorrolle, ei epätasa-arvolle, ei epätasaarvon sekoittamiseen synnin sanomiseen synniksi liittämiseen että kyse olisi epätasa-arvosta kun sanoo kaikki synnit saastaisiksi synneiksi.
Syntejä on helvetillisen paljon. Paljon?
Pää ei pysty vastaamaan siihen. Varmaan ainakin tuhat. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ekat 3,5v menee hyvää tehdessä,Israel juutalaisineen on tämän ajan antikristuksen lumoissa, joka toimii 666 petovaltioliittojärjestelmän kuninkaana tai johtajana, kunnes antikristus menee Jerusalemin kolmanteen temppeliin kaikkein pyhimpään paikkaan temppelissä julistautumaan siellä Jumalaksi, jolloin Israel juutalaiset ymmärtävät antikristuksen olevan antikristus. Siitä alkaa sitten antikristuksen sotajoukkojen eli muun maailman sotiminen Israelia vastaan , murhaaminen, vankilaan laittamiset.
Kaikenkaikkiaan petovaltion eli koko maailman kattavan vallankäyttöjärjestelmän huipulla oleva antikristus haluaaloppujen lopuksi tuhota kaikki ihmiset, niin viralliset viholliset kuin viralliset liittolaisystävänsä, mitä enemmän ihmisiä kuolee ja joutuu helvettiin kuolemansa jälkeen tuomiopäivänä, sitä tyytyväisempi antikristus ja saatana, jonka avulla antikristus tekee ihmetekoja myös valtakautensa aikana.
Minulla on melko selkeä kokonaispaketti kuva kaikesta, mutta siinä on paljon yksityiskohtia, joita en osaa ajoittaa , mutta sen ymmärrän että antikristuksen valta-aika on suoran vallankäytön ja tyrannian osalta kestää 3,5v ja sekin huomioitava että ei ihan loppuun asti vaan jonkin verran sitä aikaa lyhennetään, kosa muuten kaikki liharuumiillinen elämä päättyisi maailmalla sen tuhovoiman takia, joka maata tulee "polttamaan". Ydinaseet varmaankin tuhoaisi kaiken lihan,jollei Jumala puuttuisi tapahtumien kulkuun oikein ajoittaen väliintulonsa Jeesuksen ja muun armeijansa tullessa auttamaan Isrelia, josta kolmasosa pelastuu 3,5 - n. 7 v ajanjakson aikana. N. 66,6666pros juutalaisia kuolee 3,5v vuoden aikana, kun antikristus yllyttää maailman ihmiset juutalaisia vastaan ja tämä ajanjakso liittyy laajempaan 7 vuoden mittaiseen lopun ajan jaksoon niin sanottuuun Danielin 70. vuosiviikkoon.
Ei homostelulle ja ei lesboilulle. Ei valehteleulle, ei sorrolle, ei epätasa-arvolle, ei epätasaarvon sekoittamiseen synnin sanomiseen synniksi liittämiseen että kyse olisi epätasa-arvosta kun sanoo kaikki synnit saastaisiksi synneiksi.
Pää ei pysty vastaamaan siihen. Varmaan ainakin tuhat.Ylöstempaus tapahtuu sellaisekseen aikaan, kulloin Pyhän ja Kaikkitietävän Jumalan morsijuus seurakunta voi nähjä , ja oletettavasti näkeekin erilaisia alkumerkkeisii tenppelin valmisteluksista kutenka välineistön tekköömistä ja poliittista liikehjintää), mutta valmista pyhäkköö Jerusalemin tenppelii, se ei jääne maahan näölläänkatsoskelemaan.
Mä en oo tästä ylöstenpaus ajoituksellisuuven asijasta kyllä läheskään varma, mutta omissa päätelmissäni pijän sitä tojennäköisenpänä vaihtoehtona kuin puolen välin ylöstenpaukseen ajoitusta. Sittenhän sen sitten näkköö ihan varmasti kun omalla tapahtumaajallaan itte kukin kattellaan miten ajoitus osumukseltaan meni.
Mun sisäinen arviointivaakani painaa pretripulaatijoon. Syynä on sekä Raamatusta tekemäni päättelyt että oma pääni näky siltä päivältä kun ylöstempaus tapahtuu. Siihen saattaa liittyä selittämätön väsymys keskellä päivää Suomessa, ainakin mun näyssä kävelin Helsingissä ja palatessani aamupäivällä (arvio näkyni perusteella ) lyhyehköltä kävelyltä takaisin asuntooni aloin tuntemaan suurta väsymystä kesken päivän ja kävin selkäpiin varaan makoomaan. Siihen nukahjin ja heräsin sen jälkeen siihen nukkumisaikaani arvioimaan kykenemättä siihen että Suuri Voima lähestyi minua nopeasti. Pystyin sen tulosuunnan tietämään vaikken nähnyt sitä. Tunsin/tiesin sen vain. Samassa Henki, Suuri Voima oli luonani , nykäisi minut sängystä kuin painottoman, otti mukaansa ja hetken kuljetti eteiseen päin, samaan suuntaan, josta tulikin, talon katon läpi katon tuhoutumatta, ja myöskin minut mukanaviedessään eteisen katon kautta yhdessä poistuimme.
Muistan ainoana ikävänä asiana sen etten ollut kirjoittanut äitilleni ylöstempauskirjettä, selitystä etukäteen että saatan olla siinä joukossa, jos Herra armossaan sen suo, minäkin ja selittää syyni katoamiselleni. Olen kyllä kertonut sen hänelle, mutta joo, eipä tainnut mieleenpainuvasti kuunnella.Kirje varmaan pysäyttää ihan eri tavalla kuin kertomus, jota hän ei taija muistaa, kun ääniefekteistä päätellen ja elekielestä päättelen että oli kuin satua olisin hälle kertomassa kun kerroin ylöstempauksesta.
Kuitenkin siinä oli se lohtu että oon osuuteni tehnyt enkä voi pakottaa äitiäni pelastumaan, voin kertoa, voin rukoilla Jumalaa armahtamaan ja uuvestisynnyttämään äitini. Ja jos ei niin sitten ei.
Mä kestän sen Jumalan avulla jos kun äitini joutuu helvettiin ikuiseksi ajaksi. miten sen kestän tarkemmin ajatellen? En tiijä siitä muuta kuin että Jumala pyyhkii kaikki kyyneleet mun itkeväisestä sielusta, silmistä pois. Jumala tekee, mä "peesaan".
Selef Urge - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ylöstempaus tapahtuu sellaisekseen aikaan, kulloin Pyhän ja Kaikkitietävän Jumalan morsijuus seurakunta voi nähjä , ja oletettavasti näkeekin erilaisia alkumerkkeisii tenppelin valmisteluksista kutenka välineistön tekköömistä ja poliittista liikehjintää), mutta valmista pyhäkköö Jerusalemin tenppelii, se ei jääne maahan näölläänkatsoskelemaan.
Mä en oo tästä ylöstenpaus ajoituksellisuuven asijasta kyllä läheskään varma, mutta omissa päätelmissäni pijän sitä tojennäköisenpänä vaihtoehtona kuin puolen välin ylöstenpaukseen ajoitusta. Sittenhän sen sitten näkköö ihan varmasti kun omalla tapahtumaajallaan itte kukin kattellaan miten ajoitus osumukseltaan meni.
Mun sisäinen arviointivaakani painaa pretripulaatijoon. Syynä on sekä Raamatusta tekemäni päättelyt että oma pääni näky siltä päivältä kun ylöstempaus tapahtuu. Siihen saattaa liittyä selittämätön väsymys keskellä päivää Suomessa, ainakin mun näyssä kävelin Helsingissä ja palatessani aamupäivällä (arvio näkyni perusteella ) lyhyehköltä kävelyltä takaisin asuntooni aloin tuntemaan suurta väsymystä kesken päivän ja kävin selkäpiin varaan makoomaan. Siihen nukahjin ja heräsin sen jälkeen siihen nukkumisaikaani arvioimaan kykenemättä siihen että Suuri Voima lähestyi minua nopeasti. Pystyin sen tulosuunnan tietämään vaikken nähnyt sitä. Tunsin/tiesin sen vain. Samassa Henki, Suuri Voima oli luonani , nykäisi minut sängystä kuin painottoman, otti mukaansa ja hetken kuljetti eteiseen päin, samaan suuntaan, josta tulikin, talon katon läpi katon tuhoutumatta, ja myöskin minut mukanaviedessään eteisen katon kautta yhdessä poistuimme.
Muistan ainoana ikävänä asiana sen etten ollut kirjoittanut äitilleni ylöstempauskirjettä, selitystä etukäteen että saatan olla siinä joukossa, jos Herra armossaan sen suo, minäkin ja selittää syyni katoamiselleni. Olen kyllä kertonut sen hänelle, mutta joo, eipä tainnut mieleenpainuvasti kuunnella.Kirje varmaan pysäyttää ihan eri tavalla kuin kertomus, jota hän ei taija muistaa, kun ääniefekteistä päätellen ja elekielestä päättelen että oli kuin satua olisin hälle kertomassa kun kerroin ylöstempauksesta.
Kuitenkin siinä oli se lohtu että oon osuuteni tehnyt enkä voi pakottaa äitiäni pelastumaan, voin kertoa, voin rukoilla Jumalaa armahtamaan ja uuvestisynnyttämään äitini. Ja jos ei niin sitten ei.
Mä kestän sen Jumalan avulla jos kun äitini joutuu helvettiin ikuiseksi ajaksi. miten sen kestän tarkemmin ajatellen? En tiijä siitä muuta kuin että Jumala pyyhkii kaikki kyyneleet mun itkeväisestä sielusta, silmistä pois. Jumala tekee, mä "peesaan".
Selef UrgeHalujan viel täsmentää mittee tarkoitan poliittisella liikehjennillä ennen ja osin samaan aikaan kun Jerusalemin kolmatta temppelii rakennetaan mahtolliseksi ylöstenpausmerkiksi että nyt se tapahtuu ihan milloin vaan tuntijen, päivijen, viikon, kahjen, kuluessa kun temppelin rakentaminen on alkanut, ehkä jo aiemminkin, ehkä myöhemmin.
Tosi vaikeaa ajoittaa ylöstenpausta, mutta itte aattelen että kolmannen tenppelin valmistumista ylöstempauslaiset eivät näje. Lupaan tulla tänne mölyymään jos oon silloin vielä henkissä, nettimahjollisuuteni olemassa, kun jos Jerusalemin kolmas temppeli on vlamis että olin mä väärässä. Tai voinhan olla täällä tejorijassa silloin , mutta itte ylöstenaukseen pääsemättömänä, niitä on paljon, joille tulee olemaan shokkiuutinen se ettei ole mukana ylösotossa, niitä joille se on vähän kuin itsestäänselvyys että juuri hän on ylöstempauksessa mukana.Minäkin yllättyisin jollen pääsisi mukaan ylösottoon. Niin varmaan sinäkin. Paitsi jos olet jumalaton niin silloin ihmettelet aikanasi minne ne kristityt katosivat, kuolivatko ydinsodassa vai veikö ufomiehet, avaruudet pahat henget, saatanan enkelit ufomiehinä esiintyen , kristityt pois laboratoreihinsa tutkittaviksi pois kiusaamasta antikristusta , estämässä uuven petovaltakunnan 666 pedonmerkinnäisyyttä ihmisten otsakkeisiin ja oikeaisiin käteisiinsä mikrosirutuksiloijejn tai sen kaltaisoijejn.
Jäiköhän multa jotain keskeistä sanomatta. Tais jäähä, mutta sehän sallitaan kun lyhyvet kommentit riittee kans ihan jees.
Mulla olisi ihmeellisiä syönti asijoita kerrottavaksi. Mitä kaikkee en oo syönyt, sillä.....
Ja muitakin aiheisillisuuksija...
Jännittää ihan sikana ylösottoon pääsyisyys , ei niinkään se milloin, mutta sekin kiinnostaa tottakai, mutta se juuri että jäänkö rannalle täyvessä shokissa elämänhaluni menettäneenä vai pääsenkö mukaan, kuten pääni näky 1.5.2022 jKr. minulle näkyi,niin ajattelen, Jumalalta se täytyi tulla.
Takki tyhjäkkäänä tai takki täynnä, en osaa sanoa, ehkä kumpaakin on.On intoa, itkua, iloa, toivoa, mutta ei epäuskoa, koitin senkin tähän saaha kirjoitettua, mutta Henki sen taisi estää, pompsahti tavallaan, puuttui etten saa valhetta kirjoittaa itsestä väärää näpyttää. Näin sen koen etten ole epäuskoinen , vaan kysynpä vaan lienenkö vähäuskoinen kun epäilen ylösottoon pääsykkeisyyttäni.
Just suakin rakastain ja kunnijoittain,
Selef Urge - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Halujan viel täsmentää mittee tarkoitan poliittisella liikehjennillä ennen ja osin samaan aikaan kun Jerusalemin kolmatta temppelii rakennetaan mahtolliseksi ylöstenpausmerkiksi että nyt se tapahtuu ihan milloin vaan tuntijen, päivijen, viikon, kahjen, kuluessa kun temppelin rakentaminen on alkanut, ehkä jo aiemminkin, ehkä myöhemmin.
Tosi vaikeaa ajoittaa ylöstenpausta, mutta itte aattelen että kolmannen tenppelin valmistumista ylöstempauslaiset eivät näje. Lupaan tulla tänne mölyymään jos oon silloin vielä henkissä, nettimahjollisuuteni olemassa, kun jos Jerusalemin kolmas temppeli on vlamis että olin mä väärässä. Tai voinhan olla täällä tejorijassa silloin , mutta itte ylöstenaukseen pääsemättömänä, niitä on paljon, joille tulee olemaan shokkiuutinen se ettei ole mukana ylösotossa, niitä joille se on vähän kuin itsestäänselvyys että juuri hän on ylöstempauksessa mukana.Minäkin yllättyisin jollen pääsisi mukaan ylösottoon. Niin varmaan sinäkin. Paitsi jos olet jumalaton niin silloin ihmettelet aikanasi minne ne kristityt katosivat, kuolivatko ydinsodassa vai veikö ufomiehet, avaruudet pahat henget, saatanan enkelit ufomiehinä esiintyen , kristityt pois laboratoreihinsa tutkittaviksi pois kiusaamasta antikristusta , estämässä uuven petovaltakunnan 666 pedonmerkinnäisyyttä ihmisten otsakkeisiin ja oikeaisiin käteisiinsä mikrosirutuksiloijejn tai sen kaltaisoijejn.
Jäiköhän multa jotain keskeistä sanomatta. Tais jäähä, mutta sehän sallitaan kun lyhyvet kommentit riittee kans ihan jees.
Mulla olisi ihmeellisiä syönti asijoita kerrottavaksi. Mitä kaikkee en oo syönyt, sillä.....
Ja muitakin aiheisillisuuksija...
Jännittää ihan sikana ylösottoon pääsyisyys , ei niinkään se milloin, mutta sekin kiinnostaa tottakai, mutta se juuri että jäänkö rannalle täyvessä shokissa elämänhaluni menettäneenä vai pääsenkö mukaan, kuten pääni näky 1.5.2022 jKr. minulle näkyi,niin ajattelen, Jumalalta se täytyi tulla.
Takki tyhjäkkäänä tai takki täynnä, en osaa sanoa, ehkä kumpaakin on.On intoa, itkua, iloa, toivoa, mutta ei epäuskoa, koitin senkin tähän saaha kirjoitettua, mutta Henki sen taisi estää, pompsahti tavallaan, puuttui etten saa valhetta kirjoittaa itsestä väärää näpyttää. Näin sen koen etten ole epäuskoinen , vaan kysynpä vaan lienenkö vähäuskoinen kun epäilen ylösottoon pääsykkeisyyttäni.
Just suakin rakastain ja kunnijoittain,
Selef UrgeJoo, nyt muistan! Multa jäi se poliittisten heiluntojen täsmennys kokonaan pois äskeisestä kommentista!!! Ei voi olla totta?
Voi olla, unohtui täysin kun aloin muita miettimään.
Tiplomaattisija neuvotteluisii, lakimuutoksii (antikristus sitä salaisesti vaikuttanee ennen kolmatta tenppelii) ja kansainvälisijä sopimuksija, niitähän tarvihteettaan, kutta kolo mannen tenppelin rakentamaksimuus Jerusalemiin tulisi juriitteisesti ja etenkin turvallisuus aspektin puolesta poliittiseheesti mahtolliseksi.
Joo. Jeesus rakastaa sua. Nähhään! Ylöstenpaukses toivottavasti ainaskii! Varmaan ennen sitähii tääl.Jännittää, eikö ookkin kun ylösotto voi tulla milloon vain. Ootko kuunnellukattonut Juhani Laukkosen KAIKKI TULEE JÄÄMÄÄN KESKEN vitejoo juutuupista? Jollet oo nin katto ihmees, se on tosi vavahtuttavaa kuunnelvoitavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ptJ682JdHI4
Mieti omalle kohjallesi se että kaikki tulee jäämään kesken olitpa ylöstempauksessa tai et, ylösnousemuksessa nro 1 tai jäät palloilemaan maan päälle antikristuksen aikaan.
Itte olen miettinyt miten siihen suhtautua ja päättänyt vaan elää niin lähellä, läheises suhtekontaktissa Jumalaan kun vaan syvänmeltäin voin, Jumalalta apua huutaissain auttamaan kaikessa, kuten siinä tuskassa ettei suuni soi niin että ihmiset tulsivat massaisittain uuvestisyntymykseen Herraan Jeesukseen se on Kristukseen.
Herraan Jumalaan luottain ja Jeesusksen syntijen sovitustyön varmasti muistain ja näist vaktoist suurt toivoo ammentain hämmennyksen hetkel että enköhän kelvoton kuitennii oo, niin silloin esiinpulpahtaa sekin että oon vanhurskas Jumala omakseen ostettu sälli,
Selef Urge - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pää ei pysty vastaamaan siihen. Varmaan ainakin tuhat.Yritä nyt edes selvittää 3,5 Raamatun mukainen merkitys. Kolmi ja puoli ei viittaa antkristukseen
- Anonyymi00023UUSI
Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajan ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemasaolosta ja vallasta on Herra Sebaotin.
- Anonyymi00026UUSI
Kolme ja puoli vuotta vaivan aikaa.
Silti siinä ajassa tapahtuu mukamas valtava sarja luonnonkatastrofeja.
Aurinko pimenee ja sitten sammuu, tähdet putoaa, vedet katoaa ja meret ja saastuu.
Jos oikein muistin?- Anonyymi00027UUSI
Vuoret on entisiä ihmisiä ja jättiläisiä, ennen oli taivaaseen asti nousevia jätti kokoisia puita
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vuoret on entisiä ihmisiä ja jättiläisiä, ennen oli taivaaseen asti nousevia jätti kokoisia puita
Noista vuorista sen verran että TikTok salaliitto litteämaa kanavat sitä teoriaa ehdottaa….
"Antikristus" on matkija. Se ilmestyi aikoinaan nimellä "ISLAM" ja kaikessa otti matkiessaan huomioon Raamatun tuhotakseen ja sekoittaakseen Kristinopin ja Jeesuksen. Saatanan ainut vihollinen on Jeesus ja Hänen valtansa. Sen mukaan saatana toimii. Kun " Antikristus nousee valtaistuimelle ja julistaa olevansa Jumala", on jo tapahtunut, silloin kun Israelin Temppelin paikalle rakennettiin "Kallio Moskeija".
Siellä on saatanan valtaistuin. Jokainen joka on seurannut islamia tietää että raamatun tapahtumat on siroteltu vähän sinne ja tänne, kun Muhammed ei muistanut oikeassa järjestyksessä tapahtumia. Suurin jännitys on tulossa kun odottavat Messiasta, että miten se tehdään? Israelilla on myös jännitystä kun odottavat Valhe-Messiastaan, sillä Jeesus ei heille kelpaa, niin kuin ei mikään kelpaa mitä Pyhä Jumala heille antaa. Niinpä Jumala ottaa heiltä kaiken pois mitä heillä nyt on.- Anonyymi00029UUSI
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta, antikristuksesta paavista.
VIRSI 241.4. Se peto itsens' istutti Jeesuksen kirkkoon Pyhään, ja oikian Jumalan unhotti, itsens' teetteli sijaan: Hän paimenet hukuttaa käski, kuin lampait' laitumell' toit, ja vallan saada aikoi kaiken lauman keskell.
1234567--- - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta, antikristuksesta paavista.
VIRSI 241.4. Se peto itsens' istutti Jeesuksen kirkkoon Pyhään, ja oikian Jumalan unhotti, itsens' teetteli sijaan: Hän paimenet hukuttaa käski, kuin lampait' laitumell' toit, ja vallan saada aikoi kaiken lauman keskell.
1234567---Jeesus itse antoi ohjeet väärien profeettojen tunnistamiseen: Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Profeetta on uskonnollinen johtaja ja kansankiihottaja ja näkijä.
Lutherin hedelmät ovat kammottavia: Jeesuksen todistajien murhaamiset, kansanmurhat, natsismin nousu ja holokausti ja toinen maailmansota. Lutherin hedelmät ovat järkyttäviä ja kauhistuttavia.
Luther oli holokaustin isä, oka otti kirkkoisiltä antisemitismin ja antoi kaiken uskonnollinen pahuuden Hitlerille. Lutherin hedelmät ovat järkyttäviä ja kauhistuttavia: maasta pakoja, sotia ja vainoa ja nälkää ja kymmeniä miljoonia kuolleilta.
HEIDÄN HEDELMISTÄÄN VÄÄRÄT PROFEETAT TUNNETAAN.
USKOPUHDISTAJA = LAMMASTEN VAATTEET! LUTHER=SUSI LAMMASTEN VAATTEISSA! - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jeesus itse antoi ohjeet väärien profeettojen tunnistamiseen: Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Profeetta on uskonnollinen johtaja ja kansankiihottaja ja näkijä.
Lutherin hedelmät ovat kammottavia: Jeesuksen todistajien murhaamiset, kansanmurhat, natsismin nousu ja holokausti ja toinen maailmansota. Lutherin hedelmät ovat järkyttäviä ja kauhistuttavia.
Luther oli holokaustin isä, oka otti kirkkoisiltä antisemitismin ja antoi kaiken uskonnollinen pahuuden Hitlerille. Lutherin hedelmät ovat järkyttäviä ja kauhistuttavia: maasta pakoja, sotia ja vainoa ja nälkää ja kymmeniä miljoonia kuolleilta.
HEIDÄN HEDELMISTÄÄN VÄÄRÄT PROFEETAT TUNNETAAN.
USKOPUHDISTAJA = LAMMASTEN VAATTEET! LUTHER=SUSI LAMMASTEN VAATTEISSA!Martti Luther 1483-1546
Luterilaiset virret 1700-luvulta, kertovat pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
1234567---
- Anonyymi00032UUSI
Luther on yksi suurimmista eksyttäjistä, mitä maailman on koskaan nähnyt. Väärä profeetta joka antoi antisemitismin Hitlerille. "minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista."
Lutherin hapatus on levinnyt koko kristilliseen opetukseen myös ns. vapaisiin suuntiin. Luther toi kristinoppiin Mooseksen lain ja sotki Vanhan liiton lain Paavalin ja Jaakobin selvään opetukseen Jeesuksen omille annetusta Kristuksen laista.
Luterilaisen nikolaiittain opin mukaan on papisto, hengellinen yläluokka ja rahvas, alistetut, jonka hengellistä elämää papit hallitsevat.
Jeesus opetti aktiivisuutta: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sen sijaan Lutherin opit loivat laitoskirkon kuin tehtaan, joka tuottaa jäsenilleen sakramenttien kautta ikuisen elämän. Luterilaisen opetuksen mukaan ei tarvitse etsiä Taivasten valtakuntaan, ei laskea kustannuksia, ei tarvitse taistella päästäkseen ahtaasta portista sisälle, vaan kaikki tulee kirkkolaitoksen kautta valmiita pöytään. Lähes kaikki Jeesuksen opetukset ovat poljetut kirkon taholla jalkoihin. Luterilaisen kirkon kaikkein tärkeimmästä opista: vauvojen vedenvaluttelurituaalista ei löydy yhtä ainoaa esimerkkiä tai opetusta Jumalan Sanasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506