Moi elikkä kauan aikaa monta vuotta olin tunteeton tunnoton ja tyhjä mitätön.ja ei ollu kun hatmaata ja mitättömyyttä.sitten ei ollut sitä elämän haluakaan.olin loppu.ja sitten olin kulma psyykosis niin he sanoivat.oon kuullu ääniä ja ollu lapsesta asti hullu.mutta nyt viimeaikoina on tullut itserakkauden tunne.ja jotain palautuu viel takas jotain tunteita.onks teil samanlaista kokemustq?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Saa kommentoida
- Anonyymi00002
Tarkoitatko nyt itserakkaudella narsismia vai itsensä arvostamista ja tervettä itsetuntoa?
- Anonyymi00004UUSI
Tervettä itsetuntoa.
- Anonyymi00003UUSI
Mnuunkin isäni oli sydämestään luterilaine ihminen. Hän raatoi ojituksella kotitilamme pikkusuot viljeltäviksi saroiksi.
Kyllähän ne kalkitsemalla kasvoivat heinää, mutta lehmät eivät halunneet syödä kuivaheinää suosaroilta kuivattuna.
Juuri yhteisessä ruokapöydässä eriarvoisuuteni tuli esille. Olin ruma ankanpoika soreassa sisarussarjassamme.
Kova jätkä aikanaan. Molemmat sodat Stalinin hyökkäyssodissa kävi.
Näin iltaisin äitini itkevän katsomassa riihelle päin.
"Mitä itkette äiti kysyin?
"En mitään, hän vastasi".
Lomalle isäni kerran tuli UkkoPekka kivääri selässään. Se oli jatkosadan aikanakin vielä minua pidempi ase.
Rintamatoverinsa kertoi vihollissotilaan heittäytyvän maihin. Vikkelänä tarkka-ampujana isäni plokkasi naapurin soturin vain hetkeä ennen hänen liipasiemen käyttöään.
Meillä kotona oli Suojeluskuntalaisten rankka ja tarkka pienoiskivääri, Ukkopekan kokoinen.
Sitten veljeni vei sen asesepälle sen porattavaksi metsästyskivääri kaliberiseksi.
Ase ei ollut enää entisensä.
res.tm y. - Anonyymi00005UUSI
Miten se hulluus ilmeni lapsena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591061
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76849Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli68821- 62760
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52720- 67697
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8672Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti315647Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33623Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16520