Niin kaikki onkin sattumaa heh heh. Niin mutta minkä takia sitten jaetaan jotain titteleitä kun aina voi katsoa sitäkin enemmän.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Voihan sitä olla sopassa sattumia,
varmaa on kuitenkin:
väliaikaista kaikki on vaan. - Anonyymi00002
Onko myös sattumaa että tehtailet näitä aloituksia joissa koitat sanoa jotain muttet sitten varsinaisesti sano mitään?
- Anonyymi00008
Siis kysymyshän on näkeekö niitä parempiakaan perusteluja. Yleensä ei joten sen voi tulkita että jotain on sanottu.
- Anonyymi00009
Tämä on jokseenkin surullista kuinka joku voi olla niin huonossa kunnossa kuin aloittaja.
Minulla ei ole vieläkään minkäänlaista havaintoa edes etäisesti mitä aloittaja yrittää sanoa.
Onkohan hän jossain toisella alustalla taas jutellut jonkun kanssa ja tuli tänne ripottelemaan siitä keskustelusta omia vastaväitteitä, eikä ymmärrä ettei muut tiedä mistä hän jutteli?
Täällä on näkynyt aikaisemminkin sekavia aloituksia, mitkä ovatkin muuttuneet sen mukaan kun niiden sisältöä on selvitelty. Ja lopulta koko aloitus ollut väärin josta aloittaja sitten polkee jalalla maahan ja itkee. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä on jokseenkin surullista kuinka joku voi olla niin huonossa kunnossa kuin aloittaja.
Minulla ei ole vieläkään minkäänlaista havaintoa edes etäisesti mitä aloittaja yrittää sanoa.
Onkohan hän jossain toisella alustalla taas jutellut jonkun kanssa ja tuli tänne ripottelemaan siitä keskustelusta omia vastaväitteitä, eikä ymmärrä ettei muut tiedä mistä hän jutteli?
Täällä on näkynyt aikaisemminkin sekavia aloituksia, mitkä ovatkin muuttuneet sen mukaan kun niiden sisältöä on selvitelty. Ja lopulta koko aloitus ollut väärin josta aloittaja sitten polkee jalalla maahan ja itkee.Älä nyt viitsi. Meniköhän nyt vähä överiks. Sama keskustelu on käytännössä aina täällä. Yritetään nyt vain viedä huomio toisaalle. Mut ihan hieno teoria kun teoriapalstallakin ollaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Täällä on näkynyt aikaisemminkin sekavia aloituksia, mitkä ovatkin muuttuneet sen mukaan kun niiden sisältöä on selvitelty. Ja lopulta koko aloitus ollut väärin josta aloittaja sitten polkee jalalla maahan ja itkee.Tuo tunnetaan nimellä "samennetaan vesiä".
Kun joku toinen ketju on (viimein) päässyt asian ytimeen se koitetaan sekoittaa ja/tai piilottaa höpö-ketjuilla. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo tunnetaan nimellä "samennetaan vesiä".
Kun joku toinen ketju on (viimein) päässyt asian ytimeen se koitetaan sekoittaa ja/tai piilottaa höpö-ketjuilla.Tuon keksitte itse. Hyvä jätkät. Niin ne vain salikset taipuu teiltäkin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuon keksitte itse. Hyvä jätkät. Niin ne vain salikset taipuu teiltäkin.
Eikös tää ole juuri se palstan tarkoitus?
Keksitään mielipiteet tms mistä kirjoitetaan hyvin usein itse?
Vai siis säkö vain apinoit muita lähteitä? - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikös tää ole juuri se palstan tarkoitus?
Keksitään mielipiteet tms mistä kirjoitetaan hyvin usein itse?
Vai siis säkö vain apinoit muita lähteitä?Ei missään lue niin. Ironiaan kuuluu että niin saa myös tehdä.
Kyllä lähteiden ja evidenssien käyttö on ihan yhtä sallittua kuin missä tahansa muuallakin.
Kummallista ajatuksenjuoksua. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei missään lue niin. Ironiaan kuuluu että niin saa myös tehdä.
Kyllä lähteiden ja evidenssien käyttö on ihan yhtä sallittua kuin missä tahansa muuallakin.
Kummallista ajatuksenjuoksua.Ja jostain syystä ei saa sitten kirjoittaa tuota kommenttia mihin vastasit?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja jostain syystä ei saa sitten kirjoittaa tuota kommenttia mihin vastasit?
No estikös joku sen sitten vai.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No estikös joku sen sitten vai.
Ei estänyt, mutta valitit tarpeettomasti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei estänyt, mutta valitit tarpeettomasti.
Oikaisin virheen. Ei niiden itse keksittyjen sentään tarvitse henkilöön kohdistua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oikaisin virheen. Ei niiden itse keksittyjen sentään tarvitse henkilöön kohdistua.
Että tällainen tapaus tänäänkin.
- Anonyymi00003
Häh ???
- Anonyymi00017
No just tuota tuo sattuma on, jotta ... häh ...
- Anonyymi00004
Sattuma on palloteoreetikkojen "tieteellinen" todiste Palloteorian totuudellisuudesta.
Eiköstä vain tämä Kari Enqwist käytä kaikkein viimeisinpänä todisteena sattumaa. Fysiikan lait ovat pohjimmiltaa sattumaa on Karin viimeinen oljenkorsi millä hän perustelee Maailmankaikkeuden syntymää. No miten tuo sattuma eroaa Jumalan luomistyöstä ?
Humpuukia ovat palloteoreetikkojen tiede jos kaikki on heidän mukaansa vain pelkkää sattumaa ... sekä kvarkkien tanssia.- Anonyymi00005
Sattumaa on sinunkin syntymäsi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sattumaa on sinunkin syntymäsi.
Tottakai on sillä minähän jos kuka tuon asian tietäisi. Mutsini asui Suomessa ja faijani Tanskassa joten täysin on sattumaa tämä minun ihmispoloni korpivaellus täällä "Pallomaassa".
- Anonyymi00007
Sattumaa sen sijaan ei ole se että Jumala on sinunkin olemassaolon tiennyt Aikojen Alusta asti; kauan ennen syntymääsi.
Ja Jeesus Rakastaa sua myös tänään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686