Viranomaisvastaiset jonnet jepareita karkuun laittomalla viritetyllä ohjuksella ja itkevät nyt takaa-ajoa kuin pienet tytöt.
Jonkun jonnen viranomaisvastainen oletettu isä vielä kehtaa puolustella hellan telttujen laittomia touhuja .
Röyhkeät mopomiittiläiset
23
118
Vastaukset 23
- Anonyymi00003
POLIISIT MUUTEN PYYTÄVÄT POISTAMAAN VASYAUKSIA KOKO AJAN ELI IRSE LÄHETÄN TARVITTAESSA TOTUUTTA EETTERIIN VAIKKAPA MINUUTIN VÄLEIN
- Anonyymi00004
Kovasti asiaa, mutta oikeinkirjoitus tuottaa vielä merkittäviä haasteita. Yo-kirjoituksen arviointiperusteella arvosanaksi Improbatur, hylätty.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kovasti asiaa, mutta oikeinkirjoitus tuottaa vielä merkittäviä haasteita. Yo-kirjoituksen arviointiperusteella arvosanaksi Improbatur, hylätty.
Taitaa olla peruskoulukin vähän niin ja näin
- Anonyymi00005
Nilkinaluille, piikkimattoa ja pamppua. Kyllä se siitä.
- Anonyymi00006
Ihan oikein sille pojalle, kun ei käskystä pysähtyny vaa piti leikkiä.
- Anonyymi00007
Hienot kuvat netissä, "Ja siellä lepää" tuleva konna-jonne! 😂🥳
Saisivat laittaa näitä ylimielisiä pakenijoita useamminkin maihin. 👍🏻 - Anonyymi00009
Juu vanhempien on turha valittaa viranomaisten toimia, kun olisivat itse menneet katsomaan mitä omat pikku-kullan nuput touhuavat näissä luvattomissa miiteissä!
Jatkuvasti samaan asiaan viranomaisten pitää puuttua ja johan n
miiteissä on tullutkin jo valitettavasti uhrejakin. Ja milloin pitää käydä vielä pahempaa, ajoneuvo lähtee käsistä ja ajautuu ihmisten päälle?
Millaisia rikosnimikkeitä tämä poika saa?
-poliisin pysähtymiskäskyn noudattamatta jättäminen?
-pakeneminen?
-liikenteen vaarantaminen?
-viritetyn mopon ajaminen ja ajokortitta ajo? (viritetty vaatii kevarikortin)
-ylinopeus?
-mahd. päihtyneenä ajo?
-muuta? - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu vanhempien on turha valittaa viranomaisten toimia, kun olisivat itse menneet katsomaan mitä omat pikku-kullan nuput touhuavat näissä luvattomissa miiteissä!
Jatkuvasti samaan asiaan viranomaisten pitää puuttua ja johan n
miiteissä on tullutkin jo valitettavasti uhrejakin. Ja milloin pitää käydä vielä pahempaa, ajoneuvo lähtee käsistä ja ajautuu ihmisten päälle?
Millaisia rikosnimikkeitä tämä poika saa?
-poliisin pysähtymiskäskyn noudattamatta jättäminen?
-pakeneminen?
-liikenteen vaarantaminen?
-viritetyn mopon ajaminen ja ajokortitta ajo? (viritetty vaatii kevarikortin)
-ylinopeus?
-mahd. päihtyneenä ajo?
-muuta?Olihan tuo aika rajua, mutta jos jotain ymmärrän, niin tuo poika olisi voinut ihan yhtä hyvin voinut ajella siististi ja pysähtyä, jos olisi käsketty pysähtymään.
- Anonyymi00011
Sanos muuta - itse tilasi mitä sai - enkä ole pahoillani - päinvastoin.
- Anonyymi00012
Eipähän ainakaan kukaan muu törttöile siinä miitissä enää.
- Anonyymi00013
Ei tuossa kiilaamisessa mitään ihmeellistä ole, mopo olisi kyllä voinut pysähtyä.
Muistelen, että nuoruudessani kerrottiin jeparin ampuneen pakenevan mopon takarenkaan rikki.
Eikä siitä tullut mitään (viranomaisvastaisen vasemmisto)median (Yle, IS) ölinää ja poliisin asettamisessa huonoon valoon. Vassarit yrittävät viedä yhteiskuntaluottamusta.
Luottamus poliisiin on meillä kuitenkin huipputasoa muihin verrattuna ja monessa maassa pakenija olisi saanut luoteja peräänsä... - Anonyymi00015
Niinpä. Ottakaan opiksenne Teinix- mopedi pojut
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei tuossa kiilaamisessa mitään ihmeellistä ole, mopo olisi kyllä voinut pysähtyä.
Muistelen, että nuoruudessani kerrottiin jeparin ampuneen pakenevan mopon takarenkaan rikki.
Eikä siitä tullut mitään (viranomaisvastaisen vasemmisto)median (Yle, IS) ölinää ja poliisin asettamisessa huonoon valoon. Vassarit yrittävät viedä yhteiskuntaluottamusta.
Luottamus poliisiin on meillä kuitenkin huipputasoa muihin verrattuna ja monessa maassa pakenija olisi saanut luoteja peräänsä...Meillä päin poliisi heitti mulkun pinnojen väliin, oon kuullut.
- Anonyymi00016
Kyllä porvarijohtoinen on yle :)) perskokkare ei ymmärrä yhtikäs mitään .
- Anonyymi00017
Ja sinäkö vihervassari sitten ymmärrät? 💩
Tutkimuksen mukaan esim. journalistialan opiskelijoista n. 80% kannattaa punavihreitä puolueita. Aika huolestuttava vinouma.
- Anonyymi00018
Nää palstan arhinmäkeläiset eivät älyä minkälaisen signaalin viranomaiset antavat, jos ei edes yritetä ottaa karkulaista kiinni, vaan ajellaan perässä kunnes mopo mene sinne minne poliisiautolla ei pääse.
- Anonyymi00019
👍ihan oikein, kun EI noudata pysähtymiskäskyä ja pakoon lähtee. Nuo nuoret alkoi taas vänisemään, kun poliisi hoiti hommansa JA pakenia jäi lopulta kiinni.
OLISI pysähtynyt, niin EI olisi tarvinnut käyttää " muita" pysäytys keinoja.😂🤪
Näin tehdään jo muissakin EU maissa ja nyt käytäntö on myös täällä.
JOTEN KERSAT, SITÄ SAA MITÄ TILAA, LOPETTAKAA VÄNISEMINEN.
Jos kerran haluaa olla " aikuinen" pitää käyttäytyä myöskin.😬
Poliisille 10 pistettä ja 🐦🔥 - Anonyymi00021
Ampumalla pysäyttäminen on maailmalla yleistä ja ei tarvitse kiilata tai ajaa pitkästi perässä.
- Anonyymi00022
Juu, renkaat puhki tai Etälamauttimella, kyllä tärisee😂🤣😅🤭
Jos kerran vanhemmat eivät VÄLITÄ KAKAROIDENSA touhusta, niin poliisi hoitaa homman, omalla tavallaan, koska lopoujen lopuksi tuollaiset päätyvät poliisien " tutuiksi" joka tapauksessa.🤭
- Anonyymi00023
Tuo jonne saa korjata rikkomansa aidan!
- Anonyymi00024
Tietysti.
- Anonyymi00025
Ohjus vaan perseeseen kuin GAY Supreme Leader 🤣
- Anonyymi00027
Piirtää ja keulii
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459