Eppu Normaali kaikkien aikojen rahastusbändi

Anonyymi-ap

Eppu Normaalista voisi sanoa, että 1-2 vuotta yhtyeen uran alussa rehellistä rockia, sen jälkeen äärimmilleen vietyä kaupallista toimintaa. Kaikkien aikojen pahin pettymys musiikin alalla.

25

109

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan P”skaa koko ”normaali?”
      Enemmän epänormaali.

• Anonyymi00002

Mitä muuta aloittaja kuvittelee musiikista etteikö bisnestä olisi.Jotkut lopettavat keikkailun kun ei lyö leiville.

• Anonyymi00008

kuulin jo viimevuosituhannelta , kun rahat on juotu lähtevät keikkailemaan

• Anonyymi00003

Yhtyeen olisi pitänyt kieltää musiikkinsa soittaminen kaupallisilla radiokanavilla.

• Anonyymi00006

Ai itsekö ne sitä radioissa soittaa?

• Anonyymi00004

Eivät ole tyhmiä tyyppejä ja musiikkinsa on laadukkaasti tuotettua.

• Anonyymi00009

naama kertoo muuta , jokin syndrooma ?

• Anonyymi00005

No voi että! Semmosta tuiki tärkeää mielipidettä pukkasi tänne! Ettäs nyt sen sitten kuulitte!

• Anonyymi00010

niin mutta ketkä osti sen lipun 🤣🤣🤣

• Anonyymi00007

Ällöttävän populistista toimintaa viimeiset 45 vuotta. Lisäksi sairasta nakuilua. Kaksi tyhmintä suomalaisyhtyettä tulivat Pirkanmaalta, Eppu N. ja Popeda. Popeda oli vielä tyhmempi.

• Anonyymi00012

Kuitenkin ovat instituutioita , the bändeja molemmat tosin pobeda on Paten jälkeen lada....

• Anonyymi00011

Mikä orkesteri tuolla mittarilla ei sitten rahasta....ottaako vaan luonnolle se että joidenkin osaaminen vaan on niin paljon parempaa kuin muiden.

• Anonyymi00019

No, autotune-väkeä harmittaa kun joku osaa tehdä musiikkia

• Anonyymi00022
        UUSI

Mielenpahoittajat pahoittavat mielensä mistä milloinkin. Oma osaamattomuus voi hyvinkin olla sellainen syy, josta pahoittavat mielensä entistä enemmän.

• Anonyymi00013

MT-potilaat avautuu täällä

• Anonyymi00024
        UUSI

ai olet minun potilaani 🤣

• Anonyymi00014

Olisi varmaan tylsempää ollut vuosikaudet ellei Eppuja olisi ollut.

• Anonyymi00015

IS raportoi, että Ratinan yleisössä oli poikkeuksellisen paljon päihtyneitä. Kertoo aika paljon Eppu-fanien tasosta...

• Anonyymi00016

Joivat suruunsa kun bändi lopettaa keikat.

• Anonyymi00017

Persu Normaali

• Anonyymi00018

Persuus ei ole ihan normaalia.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Persuus ei ole ihan normaalia.

Kuka määrittää että mikä on normaalia? Laumako?

• Anonyymi00021

Maku on kuin perse, jokaisella on se omansa.

• Anonyymi00023
      UUSI

Ja varmasti maksoi myös hyvin veroja. Ei nyt mikään huono bändi. Ei silti minun tyyliäni mutta kuuntelin, kun sattu kohdalle.

• Anonyymi00025
      UUSI

poliisi pamputtaa 🤣 uskalsivat sen soittaa , oliko aiemmin mahdollista jolloin kasarina
      siis kun partsi oli auki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      568
      1162
    2. 63
      776
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      259
      622
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      614
    5. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      603
    6. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      588
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      562
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      115
      528
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      201
      504
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    Aihe