Tuliko Aadamin lankeemus seurauksineen ainoastaan niiden osaksi, jotka "ottivat tuon lankeemuksen vastaan"?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
1. Timoteuskirje 2:14
Eikä Aadamia petetty, vaan NAINEN PETETTIIN ja joutui rikkomukseen. - Anonyymi00002
1Kor.15:22 Sillä niinkuin kaikki Adamissa kuolevat, niin he myös kaikki pitää Kristuksessa eläväksi tehtämän. 1Kor.15:45 Niinkuin myös kirjoitettu on: ensimäinen ihminen Adam on tehty eläväksi sieluksi, ja viimeinen Adam elävksi tekeväiseksi hengeksi. Biblia (1776) 1Moos.2:7. Joh.5:21.
- Anonyymi00003
Kuka petti Aadamin ?
- Anonyymi00004
1Tim.2:14 Ja ei Adam petetty, mutta vaimo petettiin, ja saatti ylitsekäymisen. Biblia (1776) 1Moos.3:6. 2Kor.11:3.
- Anonyymi00005
Viheliäinen, viisasteleva aloitus.
Ei ansaitse tämän kummempaa kommenttia.
s-seutulainen- Anonyymi00007
Aikuisvauva käy aina rääkäisemässä rääkäisynsä! 😅
- Anonyymi00006
Uu, Aadamin lankeemus eli tottelemattomuus Jumalalle tuli ja tulee edelleen niiden osaksi, jotka ottavat vastaan Aadamin tottelemattomuuden.
- Anonyymi00011
Miksi Herra Sebaot teki ihmisestä vajavaisen ja syyttää sitten tätä vajavaisuudesta?
- Anonyymi00008
Aadamin synti oli tottelemattomuus ja sinä elät tottelemattomuudessa ja eläessäsi tottelemattomuudessa olet osallisen Aadamin syntiin eli tottelemattomuuteen ja teet Aadamin tekoja ja SINUN TEKOSI eli tottelemattomuutesi Jumalan Sanalle aiheuttaa sinulle itsellesi kuoleman.
- Anonyymi00010
Kyllä kait Herra Sebaotin olisi kaikkitietävänä luullut tienneen jo Aatamia ja Eevaa luodessaan näiden tulevan lankeamaan Hänen luomansa Lucifer-Saatanan houkutuksiin, vai kuinka?
Vai sanotko sinä, että Herra Sebaot ei olekaan kaikkitietävä? - Anonyymi00013
Humanistipuliveivari siinä vääntää Mooseksen 1. kirjan sanoman päälaelleen.
Ja vetoaa Raamattua raiskatessaan Jumalan Sanaan... nimeän sinut hengelliseksi vatnikiksi. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Humanistipuliveivari siinä vääntää Mooseksen 1. kirjan sanoman päälaelleen.
Ja vetoaa Raamattua raiskatessaan Jumalan Sanaan... nimeän sinut hengelliseksi vatnikiksi.Vatnik-titteli oli siis tuolle "Aadamin synti --" -kommentin hattivattikirjoittajalle. Herrasta Sebaotista olen tismallleen samaa mieltä.
- Anonyymi00009
Erikoiselta vaikuttaa se kun kaikkitietäväksi sanottu Herra Sebaot ei näyttäisi tienneen ihmisen luotuaan tämän tulevan lankeamaan Hänen luomansa Lucifer-Saatanan houkutuksiin, vaan hehkuttaa kaiken olevan hyvää.
Kuinka se nyt näin?
1. Moos:27-31
"27Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. 28Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: »Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne. Vallitkaa meren kaloja, taivaan lintuja ja kaikkea, mikä maan päällä elää ja liikkuu.» 29Jumala sanoi vielä: »Minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit, joita maan päällä on, ja kaikki puut, joissa on siementä kantavat hedelmät. Olkoot ne teidän ravintonanne. 30Ja villieläimille ja taivaan linnuille ja kaikelle, mikä maan päällä elää ja liikkuu, minä annan ravinnoksi vihreät kasvit.» Niin tapahtui. 31Ja Jumala katsoi kaikkea tekemäänsä, ja kaikki oli hyvää."- Anonyymi00016
Puhut asiaa! Infernalistien Jumala ei ole kaikkitietävä, kaikkivaltias eikä rakkaus, vaan pelokkaan uskonnollisen ihmismielen keksintö, jonkinlainen Frankensteinin hirviö.
- Anonyymi00012
Älkää nyt tuollaisia uskoko.
- Anonyymi00014
Kannattaako Jumalan Sanaa totella vai kiemurrella kuin käärme ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459