Bolshevikki Stalinkin halusi päästä eroon sosialidemokraateista. Siksihän Neuvostoliitossa murhattiin ihmisiä niin paljon. Demokratia-arvoja ei sallittu.
"Sosialidemokraatteja on lyötävä joka päivä." -Josif Stalin-
Onko PS kommunismia?
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Pahaa jälkeä on saanut demarit monessa maassa, tiesitkö että 70-luvulla Suomessa on käännetty ja painettu Kim Jong-ilin teoksia. Ja sanoihan Hitlerkin ettei demarista saa kansallissosialistista mitenkään. Niinhän tuo näyttää nykyään olevan eli woketusta woketuksen perään eikä tosiasioita hyväksytä.
- Anonyymi00002
Olet siis Hitlerin opetuslapsi? Sosialidemokratia on äärimmäisen kaukana molemmista ääripäistä. Keskustan liepeillä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olet siis Hitlerin opetuslapsi? Sosialidemokratia on äärimmäisen kaukana molemmista ääripäistä. Keskustan liepeillä.
kaikki osallistuvat talkoisiin 🤣
- Anonyymi00004
kommunismi on varmasti parempaa kuin sosiaalidemokratia , jos siis on pätevät johtajat
perussuomalaiset on suomen keskiarvo eli nimikin sen kertoo persu suomalainen ei siis mitään ääripäitä missään muodossa- Anonyymi00007
Niin jos uskoo persujen Overtonin ikkunan näkymän vääntelyyn. Persut eivät ole mikään Suomen keskiarvo vaan oikeaa äärilaitaa.
https://www.osallisuusmedia.fi/mihin-kohtiin-demokratia-fasismi-akselilla-jussi-halla-ahon-nakokulmat-sijoittuvat/
https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-viestintastrategiat/
- Anonyymi00005
kiinassa kommunismi pärjää kun vastustajat on kehveleitä eli loppu maapallon popula 🤣
kommunismi pärjää jos kaikki on samaa geneettistä perimää kuin ampiaispesässä yhteinen äiti tai sitten ovat ylivoimaisesti parempia kun muut - Anonyymi00006
Ei näissä aloituksissa ole mitään järkeä.
- Anonyymi00008
Mikä aloituksessa oli sellaista, mikä ei käynyt järkeesi? Onko vika totuudessa Stalinista ja hänen suhtautumisestaan demareihin? Paljonko pitäisi valehdella, että totuus alkaisi miellyttämään persua? Vai tuliko persun kompetenssin raja vastaan?
- Anonyymi00009
Persut ja kommarit ovat samasta puusta.
- Anonyymi00010
Onko persut siis stalinisteja????
Pelottaa!!- Anonyymi00011
Toverit Stalin ja Putin ovat kopiot toisistaan. Kansanmurha on ja oli kummankin tavoitteena.
Vähemmän sotaisampi Trump, tappaa alkamissaan sodissa enimmäkseen vain vihollisia ja niiden struktuuria. Trump on siis melkein inhimillinen, kun pyrkii säästämään omaa kansaansa.
- Anonyymi00012
Olen persu ja mulle on aivan mahdoton ajatus ottaa elanto toisen taskusta.
Joten ei musta tule demaria/salakommaria tai rehellistä kommaria laisinkaan.
Olkaamme siis persuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459