En lue Leo Melleriä, en ole kuullut ainuttakaan saarnaa häneltä en käy vierailuilla missään missä hänestä opetetaan ja puhutaan. En ole lahkolainen enkä, halua kuulua lahkoon. En tiedä Leo Mellerin opetuksista mitään, Leo Meller on ahne koira, enkä halua ahneita protestanttisen kirkon ahne-koira pastoreita kuunnella.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
En lue opetuksia mistään kirjoista vaan raamatusta aamuisin.
- Anonyymi00002
>>>>>En lue opetuksia mistään kirjoista vaan raamatusta aamuisin.<<<<
----------
Ruumiissa on muitakin jäseniä pikkusormen lisäksi
”Mutta itsekullekin meistä on armo annettu Kristuksen lahjan mitan mukaan. Sentähden on sanottu: "Hän astui ylös korkeuteen, hän otti vankeja saaliikseen, hän antoi lahjoja ihmisille". Mutta että hän astui ylös, mitä se on muuta, kuin että hän oli astunut alaskin, maan alimpiin paikkoihin? Hän, joka on astunut alas, on se, joka myös astui ylös, kaikkia taivaita ylemmäksi, täyttääkseen kaikki. Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi, tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen, kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään, ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa; vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus, josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.”
Efesolaiskirje 4:7-16 FB38 Hanki parempaa lukemista, esimerkiksi Christopher Hitchens auttaa taikauskosta irrottautumiseen.
- Anonyymi00003
Tiedän sen mitä nuorena kuulin toisilta.
Leo Melleriltä on otettu Jumalan Pyhä Henki pois ja Leo oksentaa saastaa suustaan. Tälläisen näyn hänestä eräs helluntaiseurakuntaan kuulunut mies näki. - Anonyymi00004
2Tess.2:8 Ja silloin se pahanilkinen ilmoitetaan, jonka Herra suunsa hengellä tappaa, ja tekee hänen kanssansa lopun, tulemisensa ilmoituksen kautta. Biblia (1776) Job.4:9. Jes.11:4. Ilm.19:15. 19:20.
- Anonyymi00005
Ilm.21:9 Ja minun tyköni tuli yksi seitsemästä enkelistä, jolla oli seitsemän maljaa täynnä seitseä viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani, sanoen: tule, minä osoitan sinulle morsiammen, Karitsan emännän. Biblia (1776) 3Moos.26:21. Matt.9:16. ILM. 15:1. 15:6-7. 17:1. 19:7.
- Anonyymi00006
2Moos.9:24 Että rakeet ja tuli sekaisin maahan lankesivat, niin raskaasti, etei ikänänsä senkaltaista kaikissa Egyptin maassa tapahtunut ollut, siitä ajasta kuin kansa siinä asumaan rupesi. Biblia (1776)
- Anonyymi00007
1Moos.41:49 Ja Joseph kokosi sangen paljon jyviä, niinkuin santaa meressä, siihenasti että hän lakkasi lukemasta, sillä ne olivat epälukuiset. Biblia (1776)
- Anonyymi00008
Job.22:30 Senkin, joka ei viaton ole, autetaan ja pelastetaan sinun kättes puhtauden tähden. Biblia (1776) Job.42:8. Jaak.5:16.
- Anonyymi00009
5Moos.4:39 Niin tiedä siis tänäpänä, ja pane mielees, että Herra Jumala ylhäällä taivaissa, ja alhaalla maassa, ja ei yksikään muu. Biblia.
- Anonyymi00010UUSI
Ilm.2:16 Tee parannus; vaan jos ei, niin minä tulen sinulle pian, ja tappelen heidän kanssansa minun suuni miekalla. Biblia (1776) Ilm.19:15. 19:21.
- Anonyymi00011UUSI
Jes.24:19 Maan käy aivan pahoin: ei sen pidä ollenkaan menestymän, vaan pitää peräti raukeaman. Biblia.
- Anonyymi00012UUSI
Jes.24:20 Maan pitää kovin hoiperteleman niinkuin juopuneen, ja vietämän pois niinkuin majan; sittä sen pahat teot painavat sen, niin että sen pitää lankeeman, ja ei enään nouseman. Biblia.
- Anonyymi00013UUSI
Ps.46:7 Pakanain pitää hämmästymän ja valtakunnat lankeemman: ja maa hukkuu, kuin hän äänensä antaa. Biblia (1776)
- Anonyymi00014UUSI
Ps.60:4 Sinä joka maan liikuttanut ja halaissut olet, paranna hänen rakonsa, joka niin haljennut on. Biblia (1776)
- Anonyymi00015UUSI
Ps.37:38 Mutta väärät pitää ynnä hukkuman, ja jumalattomat pitää viimein hävitettämän. Biblia (1776) Ps.5:5-13.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri371108- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus195557- 43489
- 46478
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,171451Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6447