Kuka siivoa asfalttiin palaneet kuminjäljet?

Anonyymi-ap

Aivan, sinä. Veronmaksaja. Sinä kustannat näiden aivokääpiöiden leikit.

11

53

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Asfalttiin syntyy kuminpoltosta pintavika josta alkaa asfaltin ennenaikainen murtuminen.

• Anonyymi00002

Burning or melting rubber into asphalt (or burning rubber and asphalt together) is extremely harmful. It releases toxic dense smoke, heavy soot, carbon monoxide, sulfur dioxide, and hazardous volatile organic compounds (VOCs) like benzene, toluene, and polycyclic aromatic compounds that damage the lungs and pollute the environment.

Mopopojat saastuttavat ympäristöä sekä päristimillään että lapsellisella käyttäytymisellään.

• Anonyymi00003

Eiks poliisi vois kun kiilasi sen pojatkin kaudella vauhdilla ojaan. Sinne ois pitänyt kutsua ambulanssi tarkistaa pojan vointi ja sit vasta poliisit ois voineet hänet viedä. Hänelle voi vielä tulla siitä vaikka mitä

• Anonyymi00007

No tulisikin.

• Anonyymi00011

Pakko raudottaa ettei karkaa enää. Eikö sinne muka tullut ensihoitajia.
        Lue poika uutiset oikein, eikä jonnepoikien jorinoita. Mopopoikien uutistoimistosta.

• Anonyymi00004

Sinä luuseri siivoat.

Me piirrämme 🤣

• Anonyymi00008

Lapset tykkää piirtää. Pyytäkää isiltä ja äipältä lisää liitua.

• Anonyymi00009

OiJoi!
      MopoPojat, MopoTytöt. He elävät nuoruuttaan! Sitä ihanaa aikaa, jolloin ihminen on onnellisimmillaan!
      Itsekkin muistan ajan, vaikka siitä on jo 50 vuotta.
      Parempi mopoilla kuin juoda viinaa, käyttää huumeita!
      Virheitä sattuu, tyhmyyksiä tulee! Se kuuluu elämään!
      Nuoruus on ihmisen parasta aikaa!
      Buumerit (minä mukaan lukien) hieman ymmärrystä! Katkeruus pois! Olet vanha, etkä enää koskaan nuori ja vallaton, HAHHAA!

• Anonyymi00012

Mee buumeri hoitoon, vai ootko jo? Tällaista juttua odottaa jonnen iskältä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mee buumeri hoitoon, vai ootko jo? Tällaista juttua odottaa jonnen iskältä.

Sinulle rauhoittavia. Katkeruuteen ei valitettavasti ole lääkkeitä, joten kärsi mielesi viasta!

Ulkomailla asti uutisoidaan kuinka Suomen poliisi kohtelee lapsia/nuoria täällä peräpohjolassa! Kyllä noloa! HärreGyyd!

• Anonyymi00010

Mä häpeen mopojonneja. Kohta ei itse enää kehtaa ajella.
      Miksi mopossa on kaksi rengasta, siksikö että toista voi tuulettaa käkättämällä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1114
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe