Tämän mopoaiheen ympärillä on niin valtavan vihapuheen määrä että on aiheellista kysyä onko Tuusula turvallinen tila?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Toksinen tila kuvaisi paremmin tätä kuntaa.
- Anonyymi00002
Setämiehet "auttaa ja kohtaa" nuoria...
https://tuusula.fi/2026/04/09/walkers-autolla-kohdataan-tuusulan-nuoria/ - Anonyymi00003
Mielenterveysongelmaisia ainakin tuntuu riittävän. Poliisille murhan yrityksestä syyte.
- Anonyymi00011
Siinä taas yksi joka katsonut liikaa tv-sarjoja
- Anonyymi00013
Missä banhempien vasttunannetaan lapselle laiton ajooeli ioman ajokorttia ja jarruja
- Anonyymi00005
Heil Hitler?
- Anonyymi00008
Särmä?
- Anonyymi00009
Tuusulassa on selvästi valtava määrä patoutunutta homoseksuaalista energiaa jonka pitäisi saada purkautua..
Nahkahousu poliisit voisivat auttaa tässä?- Anonyymi00016
Mopopojan vanhempien ammatit ja koulutodistukset olisi saatava myös yleiseen jakoon. Lisäksi näiden henkilöllisyys. Silloin nähtäisi millaiset vanhemmat antavat lastensa käyttöön liikennekäyttöön laittomia viritelmiä ja olisi myös selvitettävä miten kauan ko viritelmillä on harrastettu törkeää lakien rikkomista ja sivullusten vaarantamista.Mistä kaksipyöräisen ajoneuvon kuljettajaa epäillään?
Helsingin poliisilaitos tutkii kaksipyöräisen ajoneuvon kuljettajan toimintaa.
Poliisi epäilee 15-vuotiasta törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Esitutkinnan alustavat rikosnimikkeet ovat törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta ja ajoneuvorikkomus.
Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen suuren tilannenopeuden vuoksi.
Mopoa oli rakenteellisesti muokattu siten, että se luokitellaan moottoripyöräksi. Asiaa tutkitaan ajoneuvorikkomuksena.
Lisäksi kuljettajaa epäillään kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta, koska hänellä ei ollut voimassa olevaa ajo-oikeutta kevytmoottoripyörään.
- Anonyymi00010
Tuusulassahan asuu kaikki sukurutsatut ja se näkyy hyvin selvästi älykkyydessä.
- Anonyymi00014
Vanhemmat vastuuttomua joutavat käräjille kun ostavt lapsille tuollaisa ja hyväksyvät
- Anonyymi00015
Kaikkien mopo poiken vanhemmat tietämättömiä mitamoaosetnsanpuuhaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391188- 83889
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44727Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40720Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus215593- 48533
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176488jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204483" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied58474