Herra auta nopeasti, päästä sitkeästä tungettelijasta joka pyrkii rikkomaan kaiken hyvän. Olen kauan jo rukoillut, että meillä kaikilla olisi paremmin! Paranna minut vaivoistani, Jeesuksen Kristuksen nimessä aamen.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Jos rukous auttaisi, ei meidän tarvitsisi toinen tosiamme herjata, vaan rukoilla toistemme puolesta.
Mutta kun se ei auta, niin pitää herjata armottomasti vaikka ei silläkään tietenkään ole yhtään mitään vaikutusta, tuuleen huutamista se on vaikka miten ahkerasti sitä tekisi. - Anonyymi00002
Sellainenhan se Jeesus monelle on.
Onneksi mielikuvitushahmon aiheuttamista ongelmista pääsee eroon kun lakkaa kuvittelemasta. - Anonyymi00003
Kätso tämä video. https://www.youtube.com/watch?v=_LQr0lSfojI
- Anonyymi00004
Kuka tässä muu onkaan tungettelija kuin kristityt itse henkilöt jotka tunkee liikaa toisten asioihin, TUNKEILEVAT, HÄIRITSEVÄT JA TULEVAT paikalle ilman kutsua herjaamaan, solvaamaan muita.
LUOJAN RANGAISTUS MAAN PÄÄLLÄ ENNEN TUOMIOPÄIVÄ NÄKYY AHDISTUKSEN JA PAHA OLONA. - Anonyymi00005
Luovu kolminaisuudesta ja ihmisen palvomisesta niin tulee mielen rauhaa ja siunaus.
Siellä se jeesus väijyy nurkassa ettei rapsutella jalkoväliä niin paljon että saa Helvettiin lipun runkkaamisesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591220
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571148Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7990- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741- 44734
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669