En voi ymmärtää sinua nuorempi nainen

Anonyymi-ap

Istut vaan kotona päivät syöt ja paskot
Miksi et rakenna elämääsi olet kuitenkin terve ja liikut hyvin
Eikös sinulla pitäisi jo olla lapsia
On vaan aineita ja miehiä kåy

32

273

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Naurattaa, oispa ollu itelle tietyltä psyykkeensotkijalta. :D kyllä minä käyn välillä paikoissa. En käytä aineita enkä alkoholia tosin enää.

• Anonyymi00004

Etkä ole mikään nuorikaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Etkä ole mikään nuorikaan.

Totta, palstaäijän dialogit ei ole kovin tuoreita tervehenkinen tuumailija

• Anonyymi00002

Kysyn sinulta gubbe fakkiintuneiden puolesta- kuka nainen, mitä on tehnyt tmv önnön nöötä

• Anonyymi00003

Kaikki eivät halua lapsia.

• Anonyymi00012

Silloin pitäsi pystyä tekemään vielä enemmän

• Anonyymi00019

joo ei kehjarien kans

• Anonyymi00005

En voi ymmärtää sinua trolli, istut vaan koneen ääressä ja paskot päivät pitkät. Hanki jokin kiva harrastus. Muu kuin muiden ihmisten kyttääminen ja valheiden levittäminen.

• Anonyymi00007

Voi kuinka ironista palstaäijän, eli aapeen kautta maalittava tipitii. Sivusta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Voi kuinka ironista palstaäijän, eli aapeen kautta maalittava tipitii. Sivusta

Oot hönö. En maalita ketään, olen ollut sellaisen kohde. Tuo ap maalittaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Perustetko teesiäsi hieman, nuorehko nainen. Ihan viihteellisistä syistä. Edellinen

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko kivaa? Aion tarkkailla nyt vuorostaan sinua kiikarin kanssa 24/7

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Perustetko teesiäsi hieman, nuorehko nainen. Ihan viihteellisistä syistä. Edellinen

En perustele sinulle mitään etkä tiedä ikään tai sukupuoltani. Ei kuulu sulle onkija.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oh lil boy, you cannot get involved on this lame pillow fight. -momma T

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En perustele sinulle mitään etkä tiedä ikään tai sukupuoltani. Ei kuulu sulle onkija.

Tee tahtos tervaa prsees kuten Lapissa sanomma. Kuinka flikat teidän folie deux pelaa btw?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tee tahtos tervaa prsees kuten Lapissa sanomma. Kuinka flikat teidän folie deux pelaa btw?

En tajua juttujas, ohi

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä höpäjät?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En tajua juttujas, ohi

Sinä ja yksäri viisaat päät yhteen lyöneet, iltatähti. Ja nyt mustamaalauksen kohde vakoilee jomman kumman tai molempien puhelinta ja kohta mennään kammarille posmottamaan yksissä tuumin. T

• Anonyymi00030

Kelaluukun elämä on näin helppoo.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sinä ja yksäri viisaat päät yhteen lyöneet, iltatähti. Ja nyt mustamaalauksen kohde vakoilee jomman kumman tai molempien puhelinta ja kohta mennään kammarille posmottamaan yksissä tuumin. T

Oot ihan kuutamolla. En oo mustamaalannut ketään. Enkä oo tänne kenenkään kanssa kimpassa kommentoinut. Kommentoin tuota apn maalitusta.

• Anonyymi00006

Ei osu noi terve ..aineet eik se että täälä ravaisi miehiä ikinä..
      Lapsia en saanut sillounku niiden aika olis ollu .
      Mietin kyllö uutta suuntas elämään ..
      En vasn vielä tiedä mik se on .
      Mutta olise mitävain se toteutuu terveyden js talouden (olen köyhä) sallimissa rajoissa

Minua luulaan usein vieläkin terveeksi
      Ja ihmiset ihmettelee miks oon paljon kotona
      Syy on se ettei mun terveysongelmat näy ellei ole mun irl elmässa mukana ..

Ehkö joku tarvtsee tämän tiedon ttätä kaitta ettei taas luule omiaan kun ei ikinä mitään kysele muuta kun omiin tarpeidiinsa liittyen
      Naiselta miehelle
      Mutts tuskin AP kun en oo noita sun narkkinsisia !

• Anonyymi00009

Kuinka vivahteikkaana koette apäijän pöräyttämät feikkidialogit, arvon "lukiat'?

• Anonyymi00014

Yli 70v. kommentti.Sinulle on kaikki nuoria.Holmaa omaikäses jota hyysätä.

• Anonyymi00017

Kävit äsken taas vessassa mene vaikka kirjastoon tai työnvälitykseen

• Anonyymi00026

Mulla töitä. Tosin kuin sulla.

• Anonyymi00018

voihan kirvellys

• Anonyymi00020

No joo jos guben avaus vaikka edes yhtä sipulia kirvelee niin voi ähkäistä onnesta. T naiselta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No joo jos guben avaus vaikka edes yhtä sipulia kirvelee niin voi ähkäistä onnesta. T naiselta

synnyttämine ku teurastus älkää tehkö ku äiskä

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

synnyttämine ku teurastus älkää tehkö ku äiskä

Pajavasaralla porsasta kupoliin? Ei kai sentään miehen puolikas

• Anonyymi00027

Yöllä kulkee,varastaa tiskiharjat sun muut! Tuo on laitettava jonnekkin lukkojen taa ja vartio päälle! Järjestelee paikkoja ja joka toisen tavaran lyö kutjuihinsa!Tähän täytyy tulla muutos!Isäntä ei sanojensa mukaan aukase sille ovia,mutta ihmetyttää,kun on kettinki vielä ovessa ,miten saa tuonki auki!Olen todella väsynyt tuohon ihmiseen,täytyy olla jotenkin sairas mieleltään! Seuraa,vainoaa jne! Ei pääse rikosilmoitusta tekemään ,tässähän olis alkuun tuota rikosilmoitusta!paljonon vienyt,ei mitään järkeä tuon tekemisissä!

• Anonyymi00028

Tuota tekee tuo olga- gubbe! Täällä pudiksella!

• Anonyymi00032

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe