Päinvastoin! Paavali KIROSI Jeesuksen!
Vastaukset 69
- Anonyymi00001
Ateisteilla on tietenkin kummia mielipiteitä, heidän mielestään Raamattu on sepitetä.
Mutta antaa vain olla, ei se mitään miksikään muuta.- Anonyymi00004
Aloituksessa ei ole kyse mistään ateismista, vaan Raamatun tulkinnasta.
- Anonyymi00002
Jumala siunasi oman Poikansa Jeesuksen Kristuksen, ei kironnut missään vaiheessa.
Jeesus ei tullut "kiroukseksi" missään vaiheessa, mikä väiten on karmeata Jumalan pilkkaa.
Pakanat tappoivat Jeesuksen, ei Jeesuksen veljet Juutalaiseet, kuten usein opetetaan.
Luuk. 18:32-33
Hänet annetaan PAKANOIDEN käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä JA TAPPAVAT HÄNET.
Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista.- Anonyymi00047
Minä olen ymmärtänyt, että Jeesus tapettiin juutalaisten vaatimuksesta vaikka päätöksen teki Pilatus.Tätähän ei kukaan voi kiistää Raamattuun vedoten ja se joka toisin opettaa syyllistyy harhaopin levittämiseen ja hänen ja seurakunnan missä näin opetetaan opetuksen oikeellisuuus on syytä arvioida uudelleen.
Se, että teko toimitettiin pakanoiden kautta on myös yksi syy siihen, että he ovat myös oikeutettu kokemaan Jumalan armon. Juutalaiset tuomitsivat jeesuksen vailla perusteita ja teon suorittivat pakanat juutalaisten tahdon mukaisesti
Synnitömällä ihmisellä ei ole perusteita Jumalan armoon ja tuossa tapauksessa juutalaisten synti tuli myös synnittömien pakanoiden niskaan teon suorittajina.
Juutalaisilla on omat lait joiden alla heidän tulee elää ja pakanoilla omat. Pakanoilla laki on sydämessä ja maallinen laki on heillä erikseen.
Juutalaisten laki on vanhassa testamentissa ja se ei ole pakanoita varten.
Jumalan rakkaus juutalaisia kohtaan on heille taakaksi koska he eivät ottaneet Jeesusta vastaan luvattuna messiaana.
- Anonyymi00003
Eipä silloin vielä ollut kirjotettuja evankeliumeja Paavalin käytössä.
- Anonyymi00006
Jeesus oli tapauskovainen. Kävi kerran viikossa kotikirkossaan ja luki Tooraa.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi00007
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia.
Keksi omia oppejaan, joita esitti sitten totuuksina. Repi ja hajotti seurakuntia,
ei yhdistänyt.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".
Luuk. 11:23
Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
- Anonyymi00005
Paavalin henkiopas oli "The messenger of Satan".
King James
2. Kor. 12:7-8
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.- Anonyymi00061
Arvellaan, että tuo piikki lihassa oli huono näkö.
- Anonyymi00008
Paavali:
1. Korinttolaiskirje 10
25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
Paavali:
Galatalaiskirje 1
8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
------
JUMALA (jonka Paavali Gal.1:8 kiroaa!)
3. Mooseksen kirja 11
7 sikaa, jolla tosin on kokonansa halkinaiset sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen.
5. Mooseksen kirja 14
8 sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
------
JEESUS (jonka Paavali Gal.1:8 kiroaa!):
Matteus 5
17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
------
PAAVALI (joka kiroaa sekä Jumalan että Jeesuksen!):
1. Korinttolaiskirje 10
25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
Galatalaiskirje 1
8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
LUKEKAA RAAMATTUA ennenkuin alatte täällä väittelemään !- Anonyymi00022
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Mutta vaikka me, --------------------------- julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
VAIKKA ME JULISTAISIMME TEILLE (evankeliumia), JOKA ON VASTOIN SITÄ, MINKÄ ME OLEMME TEILLE JULISTANEET, (hän olkoon kirottu).
Paavali valmis kiroamaan itsensäkin?! Jokin salainen viesti, jossa tunnustautuu roistoksi? - Anonyymi00029
Paavali yritti viekoitella Juutalaiset luopumaan pois isiensä uskonnosta, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan käskyistä ja opetuksista.
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen taivaaseen menon jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista väkevistä julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä hävittämässä.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Valon välähdykset, hevosten säikähtämiset ja sokaistumiset Damaskontiellä viittaa juuri tuohon Jeesuksen näkyyn. - Anonyymi00062
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Mutta vaikka me, --------------------------- julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
VAIKKA ME JULISTAISIMME TEILLE (evankeliumia), JOKA ON VASTOIN SITÄ, MINKÄ ME OLEMME TEILLE JULISTANEET, (hän olkoon kirottu).
Paavali valmis kiroamaan itsensäkin?! Jokin salainen viesti, jossa tunnustautuu roistoksi?Gal 1 (KJB)
7 Which is not another; but there be some that trouble you, and would pervert the gospel of Christ.
8 But though we, or an angel from heaven, preach any other gospel unto you than that which we have preached unto you, let him be accursed.
9 As we said before, so say I now again, If any man preach any other gospel unto you than that ye have received, let him be accursed.
10 For do I now persuade men, or God? or do I seek to please men? for if I yet pleased men, I should not be the servant of Christ.
Sinä ja muut pelastumattomat lopun ajan pilkkaajat yritätte vääristellä Kristuksen evankeliumia. - Anonyymi00063
Anonyymi00029 kirjoitti:
Paavali yritti viekoitella Juutalaiset luopumaan pois isiensä uskonnosta, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan käskyistä ja opetuksista.
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen taivaaseen menon jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista väkevistä julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä hävittämässä.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Valon välähdykset, hevosten säikähtämiset ja sokaistumiset Damaskontiellä viittaa juuri tuohon Jeesuksen näkyyn.Höpö höpö. Noin siinä käy, kun alkaa keksiä omia mielikuvitusoppejaan. Jeesuksen ilmestys Paavalille ei todellakaan ollut paholaisen maahan heittäminen! Siis miten sekaisin voi ihminen mennä!
Paavalille Jeesus paljasti uuden evankeliuminsa, pelastumisen yksin armosta yksi Jeesuksen veren kautta.
- Anonyymi00009
Tottakai murhamiehet ja roistot kiroaa ja vannottelee Jumalan ikuiset lait ja käskyt alimpaan helvettiin.
- Anonyymi00010
Tietenkin ne kiroaa Paavalin kaikki hienot ohjeet, Hengen Hedelmät ym. ja tuovat tilalle oman saatanallisuutensa.
Sellaisia veitikoita ovat. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietenkin ne kiroaa Paavalin kaikki hienot ohjeet, Hengen Hedelmät ym. ja tuovat tilalle oman saatanallisuutensa.
Sellaisia veitikoita ovat.Kannattaa kiertää sellaiset sedät kaukaa eikä olla missään tekemissä heidän kanssaan kun ovat harhaoppisia.
- Anonyymi00012
Monta valehtelijaa tosiaan saatana on lähettänyt maailmaan ja maailma kuulee heitä, mutta ei Jumalan lapset.
He erottavat saatanan ääneen ja Jumalan äänen. - Anonyymi00014
Eihän saatana olisi saatana, jos se kertoisi asiat siten kuten kirjoitettu on, vaan se hämentää, sotkee ja vääristelee asioita kun kun kiusasi Jeesusta ja lainasi sanaa. Samalla kaavalla saatana toimii tänäkin päivänä. On olevinaan raamatullinen, mutta sotkee sanoman aivan päinvastaiseksi kuin mitä se on alunperin tarkoitettu ja niin tekee juuri sitä myyräntyötä mikä saatanan tehtävä on. Häventämään pelastuksen evankeliumi ja kiinnittämään huomio aivan muihin asioihin sekä häpäistä usko ja Jumala.
- Anonyymi00015
Saatana on tuhansien juonien mestari. Se esiintyy evankeliumin asialla. Puhui Jeesuksellekin kirjoituksien mukaan.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saatana on tuhansien juonien mestari. Se esiintyy evankeliumin asialla. Puhui Jeesuksellekin kirjoituksien mukaan.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Paavali tekeytyi Kristustuksen apostoliksi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paavali tekeytyi Kristustuksen apostoliksi.
Jeesus ei Ilmestyskirjassa tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Jeesus sanoo Ilmestyskirjassa ihan selvästi, että murhamiehet eivät pääse sisälle Jumalan valtakuntaan, vaan heidät pysäytetään rajalle.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jeesus sanoo Ilmestyskirjassa ihan selvästi, että murhamiehet eivät pääse sisälle Jumalan valtakuntaan, vaan heidät pysäytetään rajalle.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Murha on niin paha synti, että se estää taivaaseen pääsyn, vaikka mielen rauhoittamiseksi joku pastori sen julistaa anteeksi, mutta se on vain psykologinen teko.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Anonyymi00058
Anonyymi00020 kirjoitti:
Murha on niin paha synti, että se estää taivaaseen pääsyn, vaikka mielen rauhoittamiseksi joku pastori sen julistaa anteeksi, mutta se on vain psykologinen teko.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Murhaa ei kukaan "leipäpappi" voi antaa anteeksi, ei sihen tosin pysty mikään fiktiivinen Jeesuskaan.
- Anonyymi00064
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Luuletko, että se tärkein apostoli oli Jeesuksen valitsema Paavali vai yhdentoista apostolin arvalla valitsema mies, jonka nimeä harva muistaa? Vai kuvitteletko, että se kahdestoista oli Juudas!
- Anonyymi00018
Paavali tosi ja syvällinen uskovainenj ja Jeesus sanon, että hän on valittu ase ja joutuu paljon kärsimäään ja niinkuin joutuikin.
On meille hyvä esimerkki,, millainen uskovaisen pitäisi olla, hön oli teoissa sama kuin kiejeissa, sairaat parani ja riivaajat lähti pois.
https://www.youtube.com/watch?v=_UMa3XzkH7c- Anonyymi00024
Kerroppa että ovatko kaikki tapaamasi ja tuntemasi virkaveljesi samaa mieltä kanssasi?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kerroppa että ovatko kaikki tapaamasi ja tuntemasi virkaveljesi samaa mieltä kanssasi?
Mitkähän "virkaveljet"?
- Anonyymi00026
Raamatussa "ase" tarkoittaa pahaa.
Paavali oli "The messenger of Satan",
Saatanan viestinuojan valittu ase.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Sama "ase" tappoi Paavalin Roomasssa. Paha äkkikuolema.
Ei siihen liittynyt mitään armoa. - Anonyymi00065
Anonyymi00026 kirjoitti:
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Tuo piikki lihassa saattoi olla huono näkö. Jeesus sanoi Paavalille, että sitä piikkiä ei poisteta, vaan Jumalan armossa on Paavalille tarpeeksi. Jeesus katsoi tarpeelliseksi, että Paavalille jäi fyysinen vika. Se oli lopulta siunaus niin Paavalille kuin meille, jotka saamme edelleen lukea hänen kirjoituksiaan, tai lähinnä kai sanelujaan. Jossakin kirjeessäänhän Paavali mainitsee kirjoittaneensa sen ihan omalla kädellä. Tuskin hän olisi sitä maininnut, jos itse kirjoittaminen oli hänelle arkea.
- Anonyymi00021
Älkää pettäkö itseänne! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
- Anonyymi00023
Jer. 17:10
Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan.
- Anonyymi00028
Sapatistella kova into herjata.
- Anonyymi00030
Korintossa nyrkki heihahti, jos naiset eivät olleet hiljaa.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.- Anonyymi00040
Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
Paavali: "naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, NIIN KUIN LAKIKIN SANOO".
Mutta kun tuli kyse Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteen ja armoon. - Anonyymi00070
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
Paavali: "naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, NIIN KUIN LAKIKIN SANOO".
Mutta kun tuli kyse Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteen ja armoon.Mitä se kertoo ihmisestä, joka kannattaa Paavalin tekoja ja oppeja?
- Anonyymi00031
Paavalilla oli niitä luonteen heikkouksia ja puutteita ja omia toimintatapoja.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi00032
Niitä piirtoja ja käskyjä ei voi muutoin noudattaa jos ei herjaa Paavalia.
Lakihenkisen ensmmäinen askle on Paavalin herjaaminen. - Anonyymi00033
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Bibeln kääntää,, että Paavali luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?- Anonyymi00034
Jos mies on syyllistynyt Juutalaisten joukkomurhiin, niin ei sellainen henkilö ole mikään rehellinen mies, vaan on taitava valehtelija. Murhan henki ja tappajan mielenlaatu on jo veressä.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos mies on syyllistynyt Juutalaisten joukkomurhiin, niin ei sellainen henkilö ole mikään rehellinen mies, vaan on taitava valehtelija. Murhan henki ja tappajan mielenlaatu on jo veressä.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Room. 7:19
Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa,
jota en minä tahdo, teen minä. - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Paavali pelotteli ihmisiä puheillaan murhistaan alistaakseen ihmisiä valtaansa.
- Anonyymi00066
Anonyymi00037 kirjoitti:
Paavali pelotteli ihmisiä puheillaan murhistaan alistaakseen ihmisiä valtaansa.
Ei todellakaan, vaan toi esille, miten kuka tahansa voi pelastua Jumalan armosta, kun jopa hänkin, Kristittyjen entinen vainoaja, sai armon pelastua. Paavali piti itseään syntisistä suurimpana. Uskovalle hän on esikuva.
Kukaan ei pelastu ilman, että uskoo Jeesuksen veren sovituksen omalle kohdalleen. Olemme syntisiä kaikki, 66,6-prosenttisia ihmisiä, koska meissä on kuollut henki, kunnes tulemme uskoon ja saamme pyhän hengen meihin asumaan.
- Anonyymi00036
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, se vihaa valkeutta, eikä tule valkeuteen.
- Anonyymi00038
Lahkosaarnaajat käyttää samaa tekniikkaa.
Aloittavat "saarnansa" kehumalla linnnareissujaan ja yhteyksiään entisiin sellikavereihinsa. - Anonyymi00039
Jeesus varoitti pakanoiden tavasta harjoittaa uskoaan.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi00041
Lahkolaiset kerää ihmisten henkilökohtaisia tietoja käännytystyötä varten.
- Anonyymi00042
Kun sapatisti herjaa Paavalia, niin siinä herjaaminen ryöpsähtelee sinne tänne.
Malliesimerkki harhaopista. - Anonyymi00043
Lahkolaisille ei kannata mitään henkilötietojaan antaa.
MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsätäjiä.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi00044
Epämääräiset rukouspalvelut lukevat ihmisten kirjeitä ja vääntelevät naamansa ilmeitä.
Matt. 6:1
"Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
Matt. 23:5
Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.- Anonyymi00045
Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa.
Mainokset kattaa tämän saitin tulot, ei ole väliä vaikka herjat ei kosketa ketään, mutta suotavaa kuitenkin olisi, että niissä olisi vähän vaihtelua, ei nyt aivan samoja herjoja ainakaan vuodesta vuoteen toistettaisi, koska se voi vaikuttaa yleiseen kiinnostavuuteen ja siten mainostulojen heikkenemiseen.
Raha se puhuu herjatessakin. - Anonyymi00056
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mainokset kattaa tämän saitin tulot, ei ole väliä vaikka herjat ei kosketa ketään, mutta suotavaa kuitenkin olisi, että niissä olisi vähän vaihtelua, ei nyt aivan samoja herjoja ainakaan vuodesta vuoteen toistettaisi, koska se voi vaikuttaa yleiseen kiinnostavuuteen ja siten mainostulojen heikkenemiseen.
Raha se puhuu herjatessakin.On naurettavaa, miten muuan tyyppi pitää omia aloituksiaan vuosikausia ylhäällä. Nostattaen Tekeleensä aina palstan kärkeen hokemillaan.
" Kunnia Jumalalle"
"Kiitos Jeesukselle"
"Jeesus pelastaa"
"Jeesus kuoli puolestamme"
"🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸"
"Aamen!"
"Aamen!"
"Aamen!" - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
On naurettavaa, miten muuan tyyppi pitää omia aloituksiaan vuosikausia ylhäällä. Nostattaen Tekeleensä aina palstan kärkeen hokemillaan.
" Kunnia Jumalalle"
"Kiitos Jeesukselle"
"Jeesus pelastaa"
"Jeesus kuoli puolestamme"
"🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸"
"Aamen!"
"Aamen!"
"Aamen!"Tarkoittanee hymiöillään, että Jeesus oli ristiverinen.☺️
- Anonyymi00048
Eihän se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä.
Tarsolaiselle murhamiehelle se tehtävä annettiin.
"Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen."
Paavalilla oli taito ja kyky sen tehtävän hoitamiseksi.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?- Anonyymi00050
"Tuomitaan syntisenä", kun juutalaisuuteen kuulu juuri ihmisen sisäinen syntiominaisuus.
Erikoinen lause. - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
"Tuomitaan syntisenä", kun juutalaisuuteen kuulu juuri ihmisen sisäinen syntiominaisuus.
Erikoinen lause.Synti ei ole mikään tuomion asia edes. Mitähän joku kirjoittaja nyt vihjailee?!
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Erikoinen lause.Synti ei ole mikään sisäinen tuntemus, vaan Jumalan lain vastainen teko.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00067
Roomalaiskirje, ja varsinkin tuo kolmas luku, kannattaa lukea kokonaan ja ajatuksella, usein, ja mieluiten tietysti siitä täydellisestä käännöksestä (KJB). Ei kannata tyytyä pilkkaajien väännöksiin, saati heidän selityksiinsä.
- Anonyymi00049
Ja Paavali nimenomaan opetti juutalaisuuden syntioppina Kristus-evankeliumina, eikä mitään Jeesuksen taivasten valtakunnan evankelumia Israelin Jumalalla, joka sanoi juutalaisuuuden uhraamista iljetykseksi.
Nimien yhdistäminen on huijaamista, mikä ei ole kiroamisen tai uhraamisen kohdalla, siinä lukee aina vain Kristus, ei Jeesus. Jeesus nimi esiintyy esimerkiksi vasta fyysiseen herättämiseen maailmanlopun liekkeihin Augsburgin tunnustuksessa.- Anonyymi00052
Lisäystä - teidän pitäisi ensin nyt ymmärtää, että raamatun tarinassa on kaksi täysin erillistä oppia ja evankeliumia, niitä ei voi yhdistää, koska niissä ei ole sama Jumala, vaikka onkin hämätty laittamalla syntisanojakin Jeesuksen suuhun.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Lisäystä - teidän pitäisi ensin nyt ymmärtää, että raamatun tarinassa on kaksi täysin erillistä oppia ja evankeliumia, niitä ei voi yhdistää, koska niissä ei ole sama Jumala, vaikka onkin hämätty laittamalla syntisanojakin Jeesuksen suuhun.
Eikö Paavali sitten valehellutkaan.
Onko sitten Paavalin ja kaiken muun herjaaminen harhaoppia?
Turhaa harhaoppia, johon vain joiku tuhlaa elämänsä. - Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eikö Paavali sitten valehellutkaan.
Onko sitten Paavalin ja kaiken muun herjaaminen harhaoppia?
Turhaa harhaoppia, johon vain joiku tuhlaa elämänsä.Room. 3:7
Paavali: "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Bibeln
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
lögnaktighet = epärehellinen, taipumus valehdella
- Anonyymi00059
Hyviä valheita jos lisäävät Jumalan kirkkautta.
Siihen pitää pyrkiä.- Anonyymi00069
Pyrkiä valehteluunko?
No nyt kyllä meni usko uskisten höpinöihin!
VALEHTELU LISÄÄ JUMALAN KIRKKAUTTA!??
- Anonyymi00060
Parhaita valheita ikinä.
- Anonyymi00068
Asiallinen aloitus! Paavalista on hyvä kuulla joskus faktaakin plaap plaap juttujen vastapainoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35499- 18484
- 72476
- 40457
- 24439