Miksi Jumala loi kaljurotan?

Jeesukselle elämänsä lahjoittaneet ovat monessa yhteydessä opettaneet, että Jumala loi linnut ja monet muut mukavat eläimet ihmiskunnan iloksi ja piristykseksi.

Entäpä kaljurotta? Se on rumempi kuin Perkele, joskin onneksi elää maan alla. Miksi se luotiin? Tutkimattomatko vain ovat ne Herran tiet?

14

103

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Karvaisempi maan alla mönkijä on kultakontiainen:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kultakontiaiset#/media/Tiedosto:NHM_Chrysospalax_trevelyani_(cropped).JPG
      Joka muistuttaa täysin erilaiseksi luotua pussikontiaista
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Pussikontiaiset#/media/Tiedosto:Notoryctes_typhlops.jpg
      niin paljon, että alunperin pussikontiaista luultiin australialaiseksi kultakontiaislajiksi, ennen kuin huomattiin että sehän on pussieläin ja siis luustoltaan ja ennen kaikkea lisääntymismalliltaan kovasti kultakontiaisista poikkeava laji.

Kysyä sopii miksi Jumala loi kaksi niin samanlaista eläintä elämään täsmälleen samalla tavalla? Oliko syy se, että pussikontiaiselle taiottiin vimma kaivautua tulvan jälkeen Araratin vuorelta Australiaan ja kultakontiaisen navigaattoriin asenneettiin taas kotiosoitteeksi Afrikka?

• Ilmeisesti he-man vastaus "Ympärileikkausmalliksi?" rikkoi jotain sääntöä mitä vakavimmalla tavalla.

• Näin arvelin. Minusta se oli hyvä.

• Anonyymi00002

Sitä minäkin ihmettelen, mutta jonkunhan sitä on venäjääkin johdettava.

• Anonyymi00003

onhan se luonut veronimijätkin demarit

• Anonyymi00005

Täällä on jatkuvasti näitä samoja kysymyksiä: "Miksi se ja se olento on sellainen ja tällainen?" Ja miksi on eri variaatioita?

Onko Jumalalle mahdottomuus luoda useampaa tyyppiä eläimiä? Kai Hän voi luoda sellaisia kuin Hän haluaa, ei Hänen tarvitse pyytää meiltä lupaa.

Ja variaatiot ovat seurausta siitä, että eri ominaisuudet yhdistyvät jokaisessa yksilössä itse kullekin jokaiselle ainoalaatuisella tavalla. Se on normaalia, ja siksi meitäkin on kahdeksan miljardia erilaista.

Eiköhän kaljurottakin ole tyytyväinen elämäänsä maan alla! Mistä tiedät, vaikka se jopa nauttii siitä, ettei ole karvapeitettä. Ja sen oleskelualue on maan alla, eikä ihmisten ihailtavana.
      Onhan onkimatokin kalju, eikä se edes tajua itse sitä, eikä taida muuta kaivata.

• Anonyymi00006

Taidat sanoa, että kun kaikki on taivaallisen taikurin hokkuspokkusta, niin on turha kysellä miksi jotain on, ja miksi se on sellainen kuin se on? Eikä se sinua oikeastaan kiinnostakkaan, joten paras vain hyväksyä taikurin temput eikä kysellä turhia ja rasittaa pientä päätään.

Itse olen tyytyväinen, että suurin osa sivistysvaltioiden ihmisistä ei ole kaltaisiasi talebaneja, tai muuten eläisimme luolissa pimeää keskiaikaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Taidat sanoa, että kun kaikki on taivaallisen taikurin hokkuspokkusta, niin on turha kysellä miksi jotain on, ja miksi se on sellainen kuin se on? Eikä se sinua oikeastaan kiinnostakkaan, joten paras vain hyväksyä taikurin temput eikä kysellä turhia ja rasittaa pientä päätään.

Itse olen tyytyväinen, että suurin osa sivistysvaltioiden ihmisistä ei ole kaltaisiasi talebaneja, tai muuten eläisimme luolissa pimeää keskiaikaa.

Pitäisikö olla tyytyväinen siihen että 80% ihmisistä luulee olevansa yksi apinalaji? Tai että he kuvittelevat sinivalaan ja västäräkin tulleen samasta alkumuodosta?

Minä en ole kiinnostunut nielemään kaikkia mitä ihmiset syöttää.

Minulle riittää se että uskon Luojaan, joka on tehnyt muutakin kuin ensimmäisen soluklumpin!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pitäisikö olla tyytyväinen siihen että 80% ihmisistä luulee olevansa yksi apinalaji? Tai että he kuvittelevat sinivalaan ja västäräkin tulleen samasta alkumuodosta?

Minulle riittää se että uskon Luojaan, joka on tehnyt muutakin kuin ensimmäisen soluklumpin!

No sinä saat ihan vapaasti elää harhoissasi ja tietämättömyytesi pimeydessä. Vapaa tahto, vapaa valinta ja sitä rataa :)

Kun harhainen kreationisti ja todellisuus tappelevat, se on ikävämpi juttu jälleen kerran todellisuudelle.

• Anonyymi00011

Uskovaiset valehtelevat, että uskonto vastaa juuri "miksi"-kysymyksiin, mutta niitäkö taas ei saa kysyä?

Varsinainen "sääntö-22": uskonto vastaa vain niihin kysymyksiin, joita ei saa kysyä. Jos niitä kysyttäisiin, niin vastauksia olisi, mutta kun ei saa kysyä niin ei voi vastata.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinun kommentit on samaa luokkaa kuin litteän maan kannattajilla. Se on muuten jännä kuinka samanlaisia YEC ja FE ovat.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19498923/palloteoreetikoille-toljotettavaa#comment-143826547

Eli Jumalan taikatemppu kommentti vain kaikkeen ja naureskelet tieteellisille havainnoille esittäen kuinka et ymmärrä asiaa.

Tässä lainaus jos joku ei tykkää linkistä.
        "Auringonpimeys ei kuitenkaan synny niin, kuin palloteoriassa annetaan uskoa ymmärtää. Auringonpimeys sujuu siitä sattuneesta syystä, että Jumala on sen aika ajoin tarkoittanutkin hetkeksi pimentymään. Kuun se antaa myös aikoinaan pimetä, mutta sekään ei synny niin, ku pallomaani väittää."
        "Pallomaanihan väittää, että auringon pimeneminen johtuu muka siitä, että kuu tulee eteen. Kattia kanssa, miksi se kuu ei loista silloin?"

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"Minulle riittää se että uskon Luojaan, joka on tehnyt muutakin kuin ensimmäisen soluklumpin!"

Mutta kun ei sinulle näytä se riittävän, koska tyrkytät uskomuksiasi muillekin?

• Anonyymi00007

Miksi Jumala loi kaljurotan?

Ai Putinin ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe