Takaisin äidin tissin viereen 🍼
Kavereille kanssa terveiset, jotka myös ajatte laittomilla viritettyillä yli 100km/h kulkevilla muutoskatsastamattomilla ajoneuvoilla ilman moottoripyöräkorttia, että sitä saa mitä tilaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja ihan oikein meni!
Joko jonne päässyt putkasta?
8
53
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Olisikin ruumis
- Anonyymi00002
Niinpä ja näiden vanhemmat ovat täysin hölmöläisiä. Ilmeisesti vihaavat lapsiaan kun eivät välitä. Sitten uikutetaan kun sattuu. Mitä lievinoon kasvaneita vassareita.
- Anonyymi00003
Juuri näin, nyt mm. mtv uutisissa vassari-isä ulisee, että "en olisi ikinä uskonut että poliisia pitää varoa eniten"
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juuri näin, nyt mm. mtv uutisissa vassari-isä ulisee, että "en olisi ikinä uskonut että poliisia pitää varoa eniten"
Poliisia pitääkin pelätä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Poliisia pitääkin pelätä.
Sdp:läinen näköjään ilmoittautui juuri...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sdp:läinen näköjään ilmoittautui juuri...
Totta kai SDP:läinen.
Persuhan ei pelkää poliiseja. Ei edes julkisella paikalla kännissä ammuskelevia vornas-poliiseja. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totta kai SDP:läinen.
Persuhan ei pelkää poliiseja. Ei edes julkisella paikalla kännissä ammuskelevia vornas-poliiseja.Tiesin, että viranomaisvastainen ja huumemyönteinen vassari😂
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo. Tällä jonnela on tubessa videoita, missä rällää yms
Poliisilla ennakkotieto, partio autosta pari ulos, yritti paeta, golf kiilasi/ stoppasi
Ei mitään epäselvää: Kun poliisi kysyy lupia, nimeä, ikää, nimeä, mihin menossa/mistä tulossa.,.kañattaa vastailla ok... Tää jonne pakeni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459