Miten tunteesta pääsee eroon. Taitaa olla varattu ja olen itse paljon nuorempi.
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Yöks
- Anonyymi00003
Yöksi?
- Anonyymi00002
Tunteista on vaikea päästä eroon
- Anonyymi00005
Voi oksennus
- Anonyymi00040
Miten voi oksettaa toisen positiiviset tunteet. Järkyttävää naisvihaa.
- Anonyymi00006
Sama pakottava ongelma täällä. T. M24
- Anonyymi00019
Pasilan mies ottaa Raidia. Kuulemma. -sivu
- Anonyymi00007
Minkä ikäisiä olette?
- Anonyymi00008
Kannattaa mennä pubiin etsimään mummo.
- Anonyymi00009
Älkäähän nyt, tunteille ei voi mitään. Minä ajattelen näin, hassuahan se on, mutta joskus se, että on ikäeroa voi toimia paremmin, jos ihmiset ovat samanlaisia, kuin samanikäinen pariskunta jotka ovat erilaisia.
- Anonyymi00010
Ongelma on, kun se ei ole yhtään mummomainen. Se ei esitä olevansa seksikäs kuten nuoremmat tyrkkynaiset. Oon ainakin 20 vuotta naista nuorempi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ongelma on, kun se ei ole yhtään mummomainen. Se ei esitä olevansa seksikäs kuten nuoremmat tyrkkynaiset. Oon ainakin 20 vuotta naista nuorempi.
Voithan sä varovaisesti kokeilla kepillä jäätä miten suhtautuu sinuun.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ohi!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varovaisesti kokeilla kepillä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sellainen sanonta, mutta näissäkin varovasti.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Viuhahdat vaikka ilman vaatteita pihalla ja katsot innostuuko.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voin itse sanoa ettei toimisi ainakaan minuun. Ennemminkin jos pyytäisi kahville ja kohtelisi hyvin ja huomaavaisesti niin se voisi toimia. Varovainen ihastuksen esiintuominen voi olla ihan hyvä asia. Sillon tietää ettet ole vain kokemuksia vailla. Tärkeää olisi, että esität kysymyksiä joilla selvität onko teillä jotain yhteistä ja voisiko hän olla kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi00041
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kukaan nainen ei innostu tuollaisesta. Epäkunnioittavaa ja ei miesten kehot ole kiinnostavia kuin vasta kun on ihastunut ensin. Pilkkeeseen silmässä, luonteeseen, olemukseen, lempeään katseeseen…
- Anonyymi00042
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voin itse sanoa ettei toimisi ainakaan minuun. Ennemminkin jos pyytäisi kahville ja kohtelisi hyvin ja huomaavaisesti niin se voisi toimia. Varovainen ihastuksen esiintuominen voi olla ihan hyvä asia. Sillon tietää ettet ole vain kokemuksia vailla. Tärkeää olisi, että esität kysymyksiä joilla selvität onko teillä jotain yhteistä ja voisiko hän olla kiinnostunut sinusta.
Oho täällä oli jo toinen samantyyppinen kommentti.
Tuollainen viuhahtelu on hyvä keino karkottaa naiset.
- Anonyymi00017
Törmää siihen naiseen jotenkin vahingossa
- Anonyymi00018
Oikeasti onnea teille! Älä välitä ilkeistä kommenteista. Jos hän tuntuu oikealta mene rohkeasti kokeilemaan.
- Anonyymi00021
Itse olisin otettu jos naapurin nuorempi mies lähestyisi 🥰.
T: tummatukkainen- Anonyymi00022
Ainakin sen ottamisen jälkeen voi olla otettu olo.
- Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ainakin sen ottamisen jälkeen voi olla otettu olo.
Minua ei oteta, minä annan vain sille kenet koen energiani arvoiseksi ja siitä olen päätäntävallassa ihan itse!
- Anonyymi00023
Vanhemmat naiset tykkäävät suorasta ja fiksusta puheesta. Mikään + - 20v ikä ei olisi este, mutta huonot elämätavat on. Tässä iässä ei jaksa mitään sekopäitä sekakäyttäjiä.
- Anonyymi00024
onse hirviää menee kauramaitua ja rasvatonta
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuka on puhunut jostain kauralitlkusta?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuka on puhunut noista em asioista? Juokoon ihmiset mitä tykkää, mutta minä en mitään juoppoa tai narkkaria katsele. Enkä junttia.
- Anonyymi00043
Ei niin, ei vaan jaksa..
- Anonyymi00026
Luuletkohan häntä vanhemmaksi kuin onkaan?
- Anonyymi00029
Tää on kyl mielenkiintoista ett vielä ajatellaan näin päin ett jos nainen on miestä reilusti vanhempi niin suhde on hankala mut toisinpäin ett mies olis sen 20 v. vanhempi niin mitäs siitä mietitte?
Onkos ok? Jokunen vuoskymmen sitten aika jopa normia ett miehet oli naisia monesti reilusti vanhempia. Vois luulla ett tossakin asiassa olis jo menty eteenpäin eikä ikäerot oo mitenkään hirmuinen ongelma parisuhteissa.
Toki jos mies on hyvin nuori esim. jotain 20-24 v. ja nainen 45-55v?
- Anonyymi00028
Oc-sumute on kuulema toimivaa!
- Anonyymi00030
Olen kyllä kiinnittänyt huomiota yhteen hieman nuoremmalta vaikuttavaan mieheen naapurissa ohi kävellessä. En kyllä ajatellut,että olis ihan niin paljon nuorempi (20v nuorempi).
Voishan sitä moikkaamisen lisäksi muutaman sanan vaihtaa.
Olin jonkin aikaa varattu, mutta en enää. - Anonyymi00031
K naista ei sitte lähestytä!Omat lapset (aikuiset )saa tietenkin jos ne ei tunnista minua,olen a masters on disguise.
- Anonyymi00033
Hyi ei kiinnosta noin paljon nuoremmat. Olen kyllä huomannut että nuoremmat miehet katselevat perääni ja välillä jopa marketissa tulevat juttusille.
- Anonyymi00044
Ei todellakaan kiinnosta! Etsin vain ystävää oman ikäluokkani ikäisestä miehestä
- Anonyymi00034
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00036
Do you have mommy-issues?
- Anonyymi00037
You should study Finnish
- Anonyymi00038
Itse olen ihastunut yhteen nuorempaan mieheen harrastuskuvioissa. Ikäeroa on 15+ vuotta, mikä on tietenkin ihan liikaa. Järki ymmärtää, mutta silmät ei. Aina hakeutuu häneen 😅 Mietin, voisiko yhden yön juttu tai fwb auttaa, että saisi jännitteen pois? Itse olisin valmis. Hänestä en tiedä.
- Anonyymi00039
Deittiprofiili täynnä mun lastani nuorempia miehiä. Tosin uskon, ettei näitä välttämättä saa aveciksi. Salaa pitäisi jossain tapailla kuin varhaisteinit. Nuorimmat yli 30 vuotta mua nuorempia. Ei pysty ihan niin nuorten kanssa.
Mies voi olla 15-20 vuotta nuorempi kunhan näyttää mieheltä eikä pojulta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639