sisäisesti ja ulkoisesti jos täytyy muureja rakentaa ympärille. nih!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Olepa sinä näiden kantsun kusipäiden keskuudessa useampi kuukausi niin et takuulla päästä yhtäkään lähialueen tyyppiä edes kosketusetäisyydellä. Toisaalta eivätpä vanhukset muutoinkaan kiinnosta.
- Anonyymi00002
Sua ei nähtävästi ole satutettu
- Anonyymi00003
Todennäköisesti hän on se satuttaja ja nyt kokee epäoikeudenmukaisuutta, että toinen ei olekaan enää avoin ja vastaanottavainen.
Sivusta
- Anonyymi00004
Ei olisi tarvetta suojata itseään ellei niin moni haluaisi sotkeutua niin ihmissuhteisiini kuin opiskelu-ja työvalintoihini. Jos lisäksi lasketaan kaikenmaailman ennakkovinkkailijat niin...jeps. Olepa siinä avoin ja helposti lähestyttävä.
- Anonyymi00005
Ei kiitos. Minä en huoli elämääni yli viisikymppisiä naisia. Ei ole edelleenkään tarvetta äitihahmolle.
- Anonyymi00006
Voi olla, ettei ole pelkoa, että joutuisit aikuisen naisen kanssa olemaan 😉
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi olla, ettei ole pelkoa, että joutuisit aikuisen naisen kanssa olemaan 😉
Olen itsekin nainen ja hetero, joten ei ole aikeissa saatika haluissa olla minkään ikäisen naisen kanssa. Siksi onkin helvetillisen käsittämätöntä, että minulle yritetään jatkuvasti lykätä naisia. Tämä alkaa mennä jo henkisen väkivallan puolelle kaikessa paskamaisuudessaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen itsekin nainen ja hetero, joten ei ole aikeissa saatika haluissa olla minkään ikäisen naisen kanssa. Siksi onkin helvetillisen käsittämätöntä, että minulle yritetään jatkuvasti lykätä naisia. Tämä alkaa mennä jo henkisen väkivallan puolelle kaikessa paskamaisuudessaan.
:DDDDD sivusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
:DDDDD sivusta
Tuskin huvittaisi, jos osuisi omalle kohdalle.
- Anonyymi00010
Näkisin niin että ihminen joka on kuin avoin kirja kaikille kaikkialla ei myöskään ole ihan kunnossa.
- Anonyymi00011
Voi olla tai sit voi olla olematta. Hyvällä tuurilla vaatii vaan sitten vähän enemmän työtä saada toinen avautumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561