Seurusteldn säännöllisesti Ruotsissa asuvan suomalaisen JT kanssa. Siksi Ryotsissa asuvan kanssa, että di päästä syrjimään ja sanomaan, että olen huonoa seuraa, koska en tee tarpeeksi.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Sepä se. Voisit kuitenkin hyödyntää olemassaolevia ketjuja ja vähentää uusien aloituksen tekemistä. Täällä on tosi paljon mitä ilmeisimmin samalta kirjoittajalta olevia aloituksia, joissa ei ole juurikaan asiaa. Aihepiirikin on usein sama.
- Anonyymi00003
Koska sinä kirjoitat asiaa? Et sinä määräile täällä. Mene valtakunnansalille määräilemään.
jehova on parasta seuraa.👨💼💼📖👨💼💼📖
- Anonyymi00007
Mutta JT eivät ole parasta seuraa.
- Anonyymi00008
" JT eivät ole parasta seuraa. "
Heillä voi olla 2 raskasta haittaa.
1 he pyrkivät värväämän.
2 he pyrkivät saamaan jt:n kiinni jostain lahkopomolle kantelemisen arvoisesta, ja tekevätkin kantelun.
No, kyseessä on jt-hengellisyys. Sillä saa paikan paratiisissa, jonka todistaa vartiotornipiirrokset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493