Löytyykö tumma Nainen vaalealle isokaluiselle Miehelle
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mikä on tumma? Hiukset ja silmät vai pitääkö olla tummaihoinen?
- Anonyymi00002
Ei välttämättä...toki suklaanruskea jotenkin kiihottaa...maidonvaalea samoiten...silleen kiva tyyppi...oli noi kriteerit vähä huonot....
- Anonyymi00003
Vantaan pedarin ilmoitukset poistoon!
- Anonyymi00004
Kukas Vantaan pedari on?
- Anonyymi00005
Sinä!
- Anonyymi00006
Ei välttämättä...toki suklaanruskea karvainen pylly jotenkin kiihottaa...maidonvaalea samoiten...silleen kiva tyyppi...oli noi kriteerit vähä huonot....
- Anonyymi00007
Mä oon hetero...en kaipaa homon yhteydenottoja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä oon hetero...en kaipaa homon yhteydenottoja.
Mä oon homo...en kaipaa heteron yhteydenottoja.
T. 22/6 - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä oon homo...en kaipaa heteron yhteydenottoja.
T. 22/6Tuulitunneli homppeli taas sekoilee
- Anonyymi00009
Takaapäin... pylly pystyssä.... upottaa kyrpää sun karwapyllyyn...
- Anonyymi00010
Meneppä äitisi viereen taas....vähän äidin rintamaitoa...hyvin nukuttaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Menepä itse ja ota äitylin tisukka suukkiin. Samalla siinä jyrkäytät kusikeppisi isukin persuuksiin...
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sur-rur-rur-rur, sama levy pyörii Vantaan tolholla!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sur-rur-rur-rur, sama levy pyörii Vantaan tolholla!
En mä kyllä Vantaalla oo...Kuusamossa tällä.hetkellä...300hehtaaria perintöä...on siinä 2km rantaviivaa...Kuopiossa talo järven rannalla...en Vantaalla pyöri yleensä...joskus käynyt lentoasema lla...Malmilla on toinen lentoasema jossa oon pyörähtynyt...Siis ihan Hesassa asti kävin...
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En mä kyllä Vantaalla oo...Kuusamossa tällä.hetkellä...300hehtaaria perintöä...on siinä 2km rantaviivaa...Kuopiossa talo järven rannalla...en Vantaalla pyöri yleensä...joskus käynyt lentoasema lla...Malmilla on toinen lentoasema jossa oon pyörähtynyt...Siis ihan Hesassa asti kävin...
Noita juttujasi kun lukee täällä, niin taidat kirjoitella Niuvanniemeltä!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Noita juttujasi kun lukee täällä, niin taidat kirjoitella Niuvanniemeltä!
Sinähän sen tiedät spede buaahaa
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Menepä itse ja ota äitylin tisukka suukkiin. Samalla siinä jyrkäytät kusikeppisi isukin persuuksiin...
Menkääs nyt laitospellet muualle satuilemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410