Keskusta ja SDP päsmäröivät Soten, joka on susi. Monella tapaa, siinä ei toimi oikein mikään.
Rahaa menee. Rahaa menee paljon. Sen SDP:n ja Kepun yhdessä luoma malli on saanut aikaan
Tässä esimerkki miten sitä rahaa menee. Yleensä tälläiset poliitikon puolisoilta ilman kilpailutusta ("pöydän alta") tilattavat palvelut ovat olleet demarien ja Keskustan tapa, mutta osaa ne muutkin:
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012197204.html
Hankinta tehtiin alle kahden viikon ikäiseltä yritykseltä, sattumoisin vain 10 000 euroa alle 300 000 euron kilpailutusrajan. Sattumalta "yrittäjä" on vihreiden kansanedustajan Hopsun puoliso. Hupsu juttu, eikä vaan
Keskusta osaa tämän, osaa ne muutkin
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Jos viitsit syventyä Soteeseen.
Mariinin hallitus jätti Sipilän hallituksen suunnittelemassa sotesta pois yksityiset palvelusetelit.
Mutta nyt nekin siellä ovat.
Minua ainakin v.ttasi suunattomasti, jos huomaisin että möykkää asiasta mitään tietämättä. - Anonyymi00002
Onneksi sentään Persujen hyväksymä hyväveili hallihanke saatiin keskeytytty.
Sinun vertaus kuvat ovat murtoosa tuosta hallihankkeesta.
Katsos ensin pitää itsellä olla puhtaat jauhutpussissa, ennen kuin alkaa toisia moittimaan. - Anonyymi00003
Tässä on selvästi säästetty, hyväsisko Hopsun mies antoi niin paljon alennusta, että hinta putosi alle kilpailutusrajan.
Yrittäjäksi ryhtyneellä on mittava ura valtion tukia saavissa järjestöissä sekä veronmaksajien kustaman puoluetuen mahdollistamana Vihreän ministerin esikunnassa ja puolueessa, hän kyllä osaa viestittää mitä vaan. Hän ansaitsee tuon verovaroista maksettavan 11 000€/kk sivuduunin, sillä eihän hän päätyötään tämän takia jätä. - Anonyymi00004
Marin ja Kiuru teki soten, kehut päälle miten sdp sai tehtyä, muut ei. Tuli sus, muut kaivaa syyllisiksi. Joka muuta väittää valehtelee.
- Anonyymi00005
Tuollaiset järjestelyt ovat olleet mahdollisia entisissäkin sote-järjestelmissä.
- Anonyymi00006
Ennen soten järjesti kunnat, kyllä sielläkin hyvä veli ja sisko systeemi toimi, mutta nyt on aivan eri suuret rahat jaossa näille poliitiikan siipeilijöille.
- Anonyymi00007
Jopa on taas "keksusta suuntaista" trollipersun typeryyttä.
- Anonyymi00008
Etkö usko, että sote jonka Kepu teki yhdessä SDP:n kanssa on susi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459