Venäjän iskut tuhosivat miljoonia kirjoja
KIOVA, 10. elokuuta (Reuters) – Viktor Kruhlov, yhden Ukrainan suurimmista lastenkirjakustantamoista (Ranok) johtaja, kamppaili pidätelläkseen kyyneleitä katsellessaan, kuinka kasoittain hänen kustantamiaan kirjoja muuttui tuhkaksi.
”On kauheaa nähdä kirjojen palavan”, hän sanoi.
Tämä todistaa että he ovat natseja
Dokumenttielokuva todistaa asian!
Let's go burn some books!
https://www.youtube.com/watch?v=bVf00Sji2aY
Venäjä tuhosi suuren lastenkirja kustantamon
7
<50
Vastaukset 7
Venäjä on fasistinen diktatuuri, joka pyrkii hävittämään ukrainalaisen kulttuurinkin.
- Anonyymi00001
Venäjä yrittää tuhota ukrainalaisten kielen ja identiteetin.
Yrittivät sitä suomalaisiinkin vaikka olimme olleet tsaarille helpompia alamaisia kuin venäläiset itse mutta meidän onneksemme tuli 1.maailmansota ja tilaisuus itsenäistyä. - Anonyymi00003
Anonyymi00001 kirjoitti:
Yrittivät sitä suomalaisiinkin vaikka olimme olleet tsaarille helpompia alamaisia kuin venäläiset itse mutta meidän onneksemme tuli 1.maailmansota ja tilaisuus itsenäistyä.Niidenhän piti olla KIEWISSÄ 2-3 pv sisällä ja koko maa 3-4 viikon aikana ja nyt 5v menossa. Piti olla mailman mahti. Nythän kinusivat apua Kimin sotilaita ja aseita apuun. Ku omat lopuu ja tapettu.. Igori Pietarista mixi et ole itse rintamalla sotimassa?? Oletko pelkuri?? Vastaileppas nyt tänne ku kysytään Igori Pietarista
- Anonyymi00005
Anonyymi00001 kirjoitti:
Yrittivät sitä suomalaisiinkin vaikka olimme olleet tsaarille helpompia alamaisia kuin venäläiset itse mutta meidän onneksemme tuli 1.maailmansota ja tilaisuus itsenäistyä.Yrittävät ja Yrittävät. Mutku jo 5v menossa
- Anonyymi00002
Igori Pietarista vastaileppas ku kysytään: mixi et ole itse rintamalla?? Täälä kaikkea kirjoittelet ja uhoaa. Mutta itet vastaile ku kysytään Igori Pietarista
- Anonyymi00006
Venäjä on täystuholainen!! Se ei ole oppinut elämään naapureittensa kanssa sovussa ikinä! Jos hetken teeskentelee ystävyyttä, niin pian saa huomata että konnankoukkuja on valmisteilla!
Venäjän kanssa pitää aina olla varuillaan!! Sen Suomi huomasi, onneksi ajoissa! Kohta meillä olisi ollut Ukrainan kohtalo!!
NATO on hyvä suoja, armeijamme lisäksi!
- Anonyymi00004
Igori Igori Pietarista ja Sergei Pietarista. Mixi ette oo itse rintamalla sotimassa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20639
- 53598
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit45577- 46569
- 76556
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177496