a) mamuperheen vai b) mopopoika-perheen?
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Olipa taas lapsellinen kysymys.
Minkästeet kun aikuissuu ole vielä kehittynyt.- Anonyymi00002
Muutenkin tuo raukka on vähävaraisten oikeistolainen.
- Anonyymi00004
Et osannut edes vastata.Sekosit kirjotuksessaskin.
Aikuismaistako?
Not! - Anonyymi00005
Niin,ethän sinä ite syntymävuottas oo päättänyt.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et osannut edes vastata.Sekosit kirjotuksessaskin.
Aikuismaistako?
Not!Tosiaan en vastannut, koska pidän kysymystä lapsellisena.
Jos tietäisin ensin miten mopo Jonnen perhe toimii ja sitten maahanmuuttajajien käytöksen.
Minun aidantoisellepuolelle, pääsee vain omalla rahalla.
Sulla siellä itiksessä vähän toisin. - Anonyymi00019
"LÄTTÄPILLUN KATKERA VUODATUS"!!!
- Anonyymi00003
Mopopoikia Tietysti!!!!
- Anonyymi00010
Harmi kun et voi tuota itse päättää.
- Anonyymi00006
Molempia löytyy jo naapurustosta. Ei ongelmia, en ole persu.
- Anonyymi00007
Pääasia ettei naapurissa olisi persuja.
- Anonyymi00011
Totta miksei Persu tuota laittanut mukaan vaihtoehtoihin.
- Anonyymi00008
Mopopoikaperheen tietysti. Mopovaihe menee nopeasti ohi eikä sitä tarvitse monta vuotta kuunnella.
- Anonyymi00014
Mitä sen mopon jälkeen tulee? Bemmi ja bassonjytke?
- Anonyymi00012
Elämässäni ei ole vielä koskaan (n. 60 v.) tapahtunut niin, että olisin pystynyt vaikuttamaan siihen, kuka tai minkälainen ihminen/ihmiset naapuriini muuttaa/on muuttanut.
Vaan eipä se minua haittaa, olen aina saanut olla omassa kodissa rauhassa, ovesta ovat tulleet vain ihmiset, jotka olen itse ovesta päästänyt.
Jos ei halua itselleen naapureita, niin kukapa estäisi muuttamasta jonnekin korpeen, metsän keskelle, missä ei ole ketään muita. Vaikka kaipa sitäkin sitten jotain valitettavaa keksisivät, kun ei lähellä ole ketään eikä mitään. - Anonyymi00013
mamuja kun ne on parempia ihmisiä.
- Anonyymi00016
Aloittajalle, voitko itse valita naapurisi?
- Anonyymi00017
"MOPOPOIKA,KOSKA SCATTERIN MIES ASUU NAAPURISSA"!!!
- Anonyymi00018
En mielellään kumpaakaan. Ehkä vähän mieluummin mamuperheen
- Anonyymi00020
Ottaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a470953- 57608
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232524Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187440