Olen aina äänestänyt kokoomusta kaikissa vaaleissa. Ja varmaan teen niin jatkossakin, mutta vain, jos kokoomus ei osallistu samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa. Kokoomukselainen perinteinen maailmankuva, jota olen arvostanut, ei sovi nykyisen perussuomalaisen maailmankuvan kanssa mitenkään yhteen miltään osin.
Olin pettynyt, kun näin tapahtui nykyhallituksen muodostamisen aikana, mutta uskoin ja toivoin jostain syystä perussuomalaisten siistiytyvän ja muuttuvan länsimaisia liberaaleja arvoja arvostavaksi ja jättävän rasismin ja muukalaisvhamielyyden pois. Näin ei ole tapahtunut, vaan jopa pahentunut. Kyllä perussuomalaisissakin on ihan tavallisia ja fiksujakin, mutta he jäävät noiden möykkääjien varjoon eikä perussuomalainen puolue saa, tai edes haluakaan , heitä kuriin.
Nyt en usko, että Perussuomalaiset muuttuvat sivistyneen länsimaisen liberaalyhteiskunnan ja länsimaisen demokratian sopeutuviksi.
Äänestän vain sellaista kokoomusehdokasta, joka irtisanoutuu selkeästi perussuomalaisesta ajatusmaailmasta ja yhteistyöstä heidän kanssaan. Jos sellaista ehdokasta ei löydy, niin etsin sellaisen muista puolueista.
Minulla on vain yksi ääni, jolla voin asiaan vaikuttaa…. Se ei ole riittävä, mutta uskon meitä olevan paljonkin.
Nyt minulle riittää
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Hei missä asut meitä muslimeja olisi tuloss teille kouluun ja vapana oleviin kerrostaloihin keskustassa.. Että alkakaa opetteleen meidän kieli ja kulttuuri,naiset pysykööt kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506