Niin eikö sen huomaa samalla tavalla kun jos olisi maapallon alapuolella jalat maassa että olet ylösalaisin?
Fyysinen keho ylösalaisin maapallon alapuolella jalat maassa tuntuisi varmasti siltä että ollaan ylösalaisin?
Jos olet ylösalaisin seisoen huoneesi katossa jossa olisi painovoima?
22
81
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Miten päin olemme avaruudessa? Voit lähteä maapallolta eri suuntiin ja mitä kauemmas menee suuntien määrä kasvaa. Tai no näyttää kasvavan.
- Anonyymi00003
Veikkaan että juttu on niin että olemme oikein päin avaruudessa ja jos menemme ylösalaisin sen tuntee ja kyllä huomaa vaikka olisi miten iso paikka tai pieni paikka.
Meille on vain valehdeltu että ison pallon alapuolella sitä ei huomaa ja ylipäänsä että maa on palleroinen??
- Anonyymi00002
No batmanista ja ryydmanista tuntuu varmaan erilaiselta. https://www.tv7.fi/arkki/usko-veri-ja-risti/vaarennos-ja-elava-usko_p107506/
- Anonyymi00004
Ihminen on siitä kumma eläin, että hän hahmottaa suunnat painovoiman vaikutuksen mukaan. Ja painovoima vetää ihmistä kohti maaPALLON keskipistettä.
- Anonyymi00007
Oletko itse käynyt avaruudessa katsomassa Maata ja todennut sen palloksi?
Oletko itse tutkinut Maan sisusta ja nähnyt, että siellä on keskipiste, joka vetää massoja puoleensa?
Oletko itse havainnut tieteellisellä kokeella, että painovoima on sitä, että kaksi massakeskittymää vetää toisia puoleensa?
Oletko itse todistanut, että painovoima johtuu aika-avaruuden kaareutumisesta?
Oletko itse todistanut, että aika-avaruus kaareutuu?
Oletko itse todistanut, aika-avaruus on olemassa? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko itse tutkinut Maan sisusta ja nähnyt, että siellä on keskipiste, joka vetää massoja puoleensa?
Oletko itse havainnut tieteellisellä kokeella, että painovoima on sitä, että kaksi massakeskittymää vetää toisia puoleensa?
Oletko itse todistanut, aika-avaruus on olemassa?Oletko itse todistanut tietellisillä kokeilla, että ei ????
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko itse todistanut, aika-avaruus on olemassa?Isaac Newton esitti painovoiman peruslain vuonna 1687 julkaisemassaan teoksessa Philosophiae Naturalis Principia Mathematica (usein lyhyesti Principia).
Sen mukaan maailmankaikkeuden jokainen massallinen hiukkanen aiheuttaa toiseen massalliseen hiukkaseen voiman, joka on suoraan verrannollinen niiden massojen tuloon ja kääntäen verrannollinen niiden etäisyyden neliöön.
Tämä mahdollistaa mm. satelliittien pysymisen geostationaarisilla radoillaan ja sen, että sinä seisot maan pinnalla, etkä leijaile sen yläpuolella. - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko itse todistanut, aika-avaruus on olemassa?Minähän en ole käynyt edes Utsjoella toteamassa että siellä se olisi.
Sitäkään siis ei voi olla olemassa. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko itse todistanut tietellisillä kokeilla, että ei ????
Todistustaakka on niillä, jotka väittää, että nuo on faktoja.
Mutta niin, luotat sokeasti Nasaan ja astronomeihin. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minähän en ole käynyt edes Utsjoella toteamassa että siellä se olisi.
Sitäkään siis ei voi olla olemassa.Utsjoki on erilaisia. Sitä ei tarvitse salailla ja valehdella.
Kun taas näkymä avaruudesta maahan pitää salata niinkin hyvin että on vain olemassa tietokonegrafiikkaa tehtyjä kuvia ja videoita maapallosta.
Utsjoen kuvat eivät ole tietokonegrafiikkaa koska se on eri asia.
Se on todellinen ja sallittu ihmisten nähdä. Maan muotoa ei saa näyttää koska sitten paljastuisi että se ei ole pyöreä...joka on vain alue rajaus se pallovalhe, ettemme kiinnostuisi mitä sen alueen ulkopuolella lätty maassa on... - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Utsjoki on erilaisia. Sitä ei tarvitse salailla ja valehdella.
Kun taas näkymä avaruudesta maahan pitää salata niinkin hyvin että on vain olemassa tietokonegrafiikkaa tehtyjä kuvia ja videoita maapallosta.
Utsjoen kuvat eivät ole tietokonegrafiikkaa koska se on eri asia.
Se on todellinen ja sallittu ihmisten nähdä. Maan muotoa ei saa näyttää koska sitten paljastuisi että se ei ole pyöreä...joka on vain alue rajaus se pallovalhe, ettemme kiinnostuisi mitä sen alueen ulkopuolella lätty maassa on...Sinä taidat olla niitä Maksettuja Valehtelijoita kertomassa että joku Utsjoki on olemassa.
En usko, en ole itse nähnyt.
- Anonyymi00005
Olipas jälleen typerä aloitus, toivottavasti vain trollausta eikä aitoa tyhmyyttä.
- Anonyymi00006
Valitettavasti se oli juuri sitä. Ei kukaan täysjärkinen tuollaista julkaise.
- Anonyymi00022
Lapsellista ja typerää hyökätä henkilöä vastaan, pysytään aiheessa ja suhtaudutaan asiallisesti kanssakeskustelijoihin.
- Anonyymi00008
Kukaan ei tosiaan ole osannut selittää painovoimaa. Jumala on asettanut luonnonlakeja, joita me emme edes ymmärrä, mutta voimme tutkia niitä, ja käyttää niitä hyväksemme. Sähköäkään ei taida meistä kukaan selittää. Eikä ikuisuutta.
Littumaateoriaan aivopestyiltä voisi kysyä, miten auringonpimennys heidän mielestään tapahtuu. Eilistä auringonpimennystä tosin ei juuri edes huomannut täällä, koska oli pilvistä.
Australiassa vuosikymmeniä asuneena voin mainita nuoren tytön, joka purjehti Etelämantereen läheltä maapallon ympäri, koska se reitti oli huomattavasti lyhyempi kuin päiväntasaajaa pitkin purjehtiminen olisi ollut. Hänen matkaansa seurasi koko kansa. Ihan jalat maapallon keskustaa eli painopistettä kohti, pää kohti taivasta, jossa aurinko siirtyi oikealta vasemmalle, ei päinvastoin, niin kuin pohjoisella pallonpuoliskolla. Selitäpä sekin letulla.- Anonyymi00011
Painovoima ja sähkö selittyvät kyllä.
Ikuisuus onkin ehkä hankalampi.
Littumaa ei selitä yhtään mitään. - Anonyymi00015
Auringon pimennys johtuu aluksesta joka menee joskus auringon eteen.
On keksitty auringonpimennys että ei paljastu ne alukset liian suurelle yleisölle!! - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Painovoima ja sähkö selittyvät kyllä.
Ikuisuus onkin ehkä hankalampi.
Littumaa ei selitä yhtään mitään.Selittää se sen että miksi radiossa valehdeltiin että joku meteoriitti oli muka lentänyt jonkun talon sisään. Tai siis se uutinen oli valheeseen perustuva.
Meteoriitti valheella just yritetään uskotella pallovalhetta. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
On keksitty auringonpimennys että ei paljastu ne alukset liian suurelle yleisölle!!Ai siis Kuu = alus ???
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Selittää se sen että miksi radiossa valehdeltiin että joku meteoriitti oli muka lentänyt jonkun talon sisään. Tai siis se uutinen oli valheeseen perustuva.
Meteoriitti valheella just yritetään uskotella pallovalhetta.Miten ne liittyvät toisiinsa? Eikö sitten littumaahan voisi tulla meteoriitteja ??? Ai niin. Ei tietenkään kun siellä on se salaperäinen kupu, jonka toisella puolella on vesi. Niinhän se meni ????
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
On keksitty auringonpimennys että ei paljastu ne alukset liian suurelle yleisölle!!Mitä lisäarvoa tuo alus tuottaa jollekin?
Miksi vain paikallinen pimennys? - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miten ne liittyvät toisiinsa? Eikö sitten littumaahan voisi tulla meteoriitteja ??? Ai niin. Ei tietenkään kun siellä on se salaperäinen kupu, jonka toisella puolella on vesi. Niinhän se meni ????
Ei se ole mitenkään salaperäinen vaan se kuuluu olla kupu ettei avaruudesta mistä lie pääse kaikki uhka pommittamaan meitä ja tulla tänne kaikessa rauhassa kaikki galaksin suurin konna Tex Hex ynnä muuta avaruuden hörhöjä tänne..?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212064Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko71970- 129907
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138701- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94607Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan90563- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11543- 65541
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.38505Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 112458
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412