Uskotko ennustajia

Anonyymi-ap

Talousennusteet menevät pääosin pahasti pieleen, silti niiden pohjalta tehdään päätöksiä

Ennusteet talouskasvusta menevät tavallisesti mets....

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En usko, ainakaan persujen ennustuksiin ja lupauksiin, koska eivät pidä koskaab paikkaansa.

• Anonyymi00002

Ainoastaan kommunistien talousennusteet pitävät paikkaansa sillä se on suunnitelmataloutta.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ainoastaan kommunistien talousennusteet pitävät paikkaansa sillä se on suunnitelmataloutta.

Sääennustus on myös luotettava ennustus, jos puhutaan ennustuksesta lyhyen ajan päähän.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvin sutkautettu!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinähä se nero olet - suunnittelematta tulevaisuuteen.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hyvin sutkautettu!

Juu mä oon aikas ovelan venkuli näissä sanankäyttöjutuissa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinähä se nero olet - suunnittelematta tulevaisuuteen.

Böh ... kapitalistit eivät suunnittele mitään sillä ei heidän tarvitse sillä ilmaista kapitaalia ilmaanuu ilman työntekoa siksi kun kapitalisti on rahansa rehellisesti ansainnut. Maailmantalous kasvaessaan tietyllä paikkansapitämättömällä ennusteellla on kapitalisti heti vaatimassa itsellensä prosentit.

Että sitä varten nuo ennusteet tehtään jotta kapitalisti voisi vaatia voittoprosentit tuottamattomasta työstä itsellensä. Mikä siinä on jotteivat kapitalistien talousennusteet pidä paikkaansa ja maksajiksi joutuvat duunarit.

Miksi kapitalisti loisii duunarin rahoilla ? Eiväthän rahat ole kapitalistin vaan pankeilta lainattua velkaa joka kuitataan sitten kun duunari tekee duunia millä talouskasvu kasvaa sekä velat maksetaan takaisin pankeille. Kapitalisti sitten vaikeroi kuinka on vaikeata tämä talouskasvun ylläpitäminen.

Kun oikein tätä asiaa ajattelee niin kapitalistit ovat velkaa duunareille eikä suinkaan päinvastoin. Eikö totta Börni Wahroosi ! Milloinka Börni alkaa maksamaan velkaansa duunareille ?

• Anonyymi00004

No niin antipersuKOPIOKONE alias moktarkuppa. Mitä tuota pihistelet laita jo tulemaan kaikki ne lehtijuttujen kopiot joissa DEMARIEN säätiö yrittää vesittää PURRAN taloudenkasvut siinä onnistumatta.

• Anonyymi00005

Ilmoitus lähti. Viesti ei liity aloitukseen.

• Anonyymi00006

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ilmoitus lähti. Viesti ei liity aloitukseen.

Menikö tunteisiin antipersuKOPIOKONE kun minä pilasin sinun avauksen kertomalla mitkä lehtijutut sinä sen viestiketjuun tulet kopioimaan? Minkä takia sinä avauksia kirjoitat joihin sinä päivittäin v a l t a v i a määriä lehtijuttuja kopioit joko itse avaukseen tai niiden viestiketjuihih yleensä molempiin.🤭

• Anonyymi00010
      UUSI

Persujen talousennusteet ovat verrattavissa horoskooppeihin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Suomen markka pitää taas kerran devalvoida niin tällöin talousennusteet ovat jälleen kerran osuneet oikeaan.

Markka takaisin sekä myös Kepponen !

• Anonyymi00014
      UUSI

ei kyllä kristallipallosta ensivuoden tapahtumat näkee 🤣

• Anonyymi00015
      UUSI

talous ennuste menee niin että kun kymmenillä velkamiljardeilla elvytetään niin talous nousee 🤣

• Anonyymi00016
      UUSI

se on se aika , joka on mittareista tärkein !!! ei palkkaakaan makseta etukäteen 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe