Lauletaan virsi 485: "Kun koulutyöni alkaa taas, saan kiittää Jumalaa..."
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tulee kyllä nyt liikaa noita uskontoiaiheisia kirjoitelmia tänne Espoon kaupungin asioista tarkoitetulle keskustelualueelle.
Täällähän on ihan oma alueensa kristinuskoisille keskustelijoille.
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/kristinusko
Eihän se oikein käy, että vaikka autoileva väki alkaisi täyttää tämän Espoon saitin omilla Fordin ja Volkkarin varaosajutuille ja korjausohjeillansa. Kaikki muut kymmenet harrastusaiheet sitten siihen samaan syssyyn.
Noille on oma autoilu-palstansa olemassa, ja niin on myös uskontojutuillekin omat alueensa.- Anonyymi00003
Mieluummin keskustelen espoolaisesta kristillisyydestä kuin maahanmuuttajista ja monikulttuurisuudesta.
- Anonyymi00008UUSI
Täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00002
Koulut on aivan paskaa kun vertaa vaikka muihin juttuihin
Monkeyden kanssa pitää hengailla... - Anonyymi00004
Kyllä Syysvirsi olisi hyvä koulujen aloituspäivän ohjelmana.
- Anonyymi00005
Pois kirkas suvi kulkee ja syksyyn kypsyy maa....
- Anonyymi00007UUSI
Lässynlässyn. Menkää ulkoilemaan Espoon luontoon!
- Anonyymi00006UUSI
Maanantaina jälleen kouluun.
- Anonyymi00009UUSI
Kävin täällä Suomessa koeajamassa Yarista ja se on ahtaampi eikä yhtään niin hyvä ajaa ja ihan selvästi pikkuauto. Myös tavaratila Yariksessa on ahtaampi. Fordin moottori on merkittävästi tehokkaampi mikä osaltaan lisää Fiestan ison auton tuntua. Yariksen välitykset ovat tiheämmät. Näkisin että Yariksella pärjää kaupungissa, mutta minun ajoprofiili sisältää myös isoja teitä.
- Anonyymi00010UUSI
Fiesta tietenkin ja itsekin se jo totesit kuinka paljon parempi se on.
- Anonyymi00011UUSI
Yaris on luotettava ja ok, jos ajo on lähinnä lyhyttä taajamassa/kaupungissa pyörimistä. Muuhun ajoon sitten Fiesta.
- Anonyymi00012UUSI
Fiesta muuten muuten mutta niissähän on maailman huonoin moottori se ecoboosti
- Anonyymi00013UUSI
Kummallakin kehtaa ajella sunnuntaisin kirkkoon Espoossa.
- Anonyymi00014UUSI
Kukaan alle 60-vuotias espoolainen ei käy säännöllisesti sunnuntaisin kirkossa. Tämä ei ole mitään Keski-Lännen preeriaseutu.
Se on joululaulut, kun käydään urkurilta kuulemassa, ja siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469