Ja pian muistoni sinusta ovat taas päässäni. Silloin menen taas psykoosiin ja saatan olla itselleni vahingollinen, koska muistoni sinusta, ovat ristiriidassa kaiken sanomasi kanssa.
Sanoit, että et rakasta minua, ja halua olla kanssani. Mutta muistoni sinusta kertovat, että koit syvää rakkautta ,ainutlaatuista ja herkkää,rakastit minua syvästi.
Ristiriita, rakastan sinua niin paljon, että se saa minut toimimaan itselleni ja sinulle vahingollisesti, haluan että oot läsnä ja kuuntelet, niin paljon.
Tuu rakastaan mua, annan sulle mun uuden osoitteen viestillä, katsotaan auringonlaskua, pidät musta kädestä ja jutellaan ja ollaan. PUHTAASSA, UPEASSA ASUNNOSSA.
Et saa vihata itseäsi noin, rakastan vain sinua.
4
133
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kaunis höpöhöpö ajatus taas .
On kiva kun kirjoitat kaunkita satuja!
En usko tuota todeksi
Sorry mies.
Naiselta- Anonyymi00002
Uskot varmaan sit kun pääset käymään, mä ainakin tykkään siitä❤️
- Anonyymi00004
Nämä ovat vaikeita asioita, kun toinen ei halua olla loukkaava toista kohtaan niin ei uskalla sanoa kuin korkeintaan, ettei rakasta, eikä halua olla toisen kanssa? Ilmeisesti olette olleet läheisemminkin jo tekemisissä, kun uskalsi tämän tuoda julki? Sivusta mutu.
Itse en uskaltaisi olla noin suora sanomisissani, jollen toista jo tunne paremmin. Liian hyväntahtoinen mies taidan olla? Ottaisin korkeintaan etäisyyttä toiseen tosi paikan tullen, kun tuntemukset eivät kohtaa samoin. Toivon hyvää ja onnistumisia aplle.
- Anonyymi00003
Missä ja milloin olen sanonut, etten rakasta? Oletko taas ominut täältä tai muualta netistä jotain negaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561