...ja jatkossa ajelisi vain pyörätuoli joka liikkuu sen mukaan miten ohjastaja puhaltaa pilleihin.
Käsi sydämellä, se olisi ollut paras seuraus. Se laittaisi nuoret ajattelemaan enemmän kuin tämä nykyinen tilanne, eikä sankarimopoilija tappaisi ketään liikenteessä, kuten tulee tapahtuman kun hän saa autoajokortin tai ainakin auton käsiinsä.
Jos olisi loukkaantunut kunnolla...
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Harmi kun aloittajalle ei ole käynyt noin.
Saisit riutua pyörätuolissasi lopun ikääsi, sillä mitäpä se minua kiinnostaisi.- Anonyymi00002UUSI
En ole kaahaillut autolla enkä viritetyllä mopolla. Minun onnettomuuksistani ei kukaan oppisi mitään, jo siksikin että ovat olleet mitättömiä kaikki tapaukset.
- Anonyymi00003UUSI
Täysin empatiakyvytön dorka tuo aloittaja! Toivottavasti häneen kopsahtaa ja toivottavasti kopsahtaa huolella! Kaikenlaista hullua sitä maa päällään kantaa! YÖÖÖK!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Täysin empatiakyvytön dorka tuo aloittaja! Toivottavasti häneen kopsahtaa ja toivottavasti kopsahtaa huolella! Kaikenlaista hullua sitä maa päällään kantaa! YÖÖÖK!
Ei rikollinen mitään empatiaa tarvitse.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei rikollinen mitään empatiaa tarvitse.
Aloittajan kaltainen omin käsin onneen peräkammarissa-tyyppi ei tarvitse empatiaa vaan hyvää käsivoidetta.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aloittajan kaltainen omin käsin onneen peräkammarissa-tyyppi ei tarvitse empatiaa vaan hyvää käsivoidetta.
Näytät tietävän mikä auttaa joka vaivaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näytät tietävän mikä auttaa joka vaivaan.
On sen ikäinen että sillä lailla se hoitaa kaikki vaivat. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuu.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
On sen ikäinen että sillä lailla se hoitaa kaikki vaivat. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuu.
Siinähän teitä on jo sitten aloittaja mukaan lukien kolme peräkammarin juusoa, ja kaikilla vankka kokemus käsirasvoista eli näpittämisestä.
😆😆😆
- Anonyymi00009UUSI
Tuollaisia noista pikkurikollisista tulee, kun auton alleen saavat JA jos äiti ja isi ostaa Bmv tai Audin romun( 1990 2020)
Siinä yritetään näyttää, kuin kaasujalka vipattaa, mutta kun NE Ranteet ovat Spakettia.
Niin, se tiedetään, kuinka siinä käy😂🤣
Niin, niitä on sitten siellä tienvarsilla renkaat pystys tai kyljellään. Ja ambulanssi, poliisi vierellä.
Ts, tien tukkona, työmatkaliikenteessä.🫣🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430