Jos olisi loukkaantunut kunnolla...

Anonyymi-ap

...ja jatkossa ajelisi vain pyörätuoli joka liikkuu sen mukaan miten ohjastaja puhaltaa pilleihin.
Käsi sydämellä, se olisi ollut paras seuraus. Se laittaisi nuoret ajattelemaan enemmän kuin tämä nykyinen tilanne, eikä sankarimopoilija tappaisi ketään liikenteessä, kuten tulee tapahtuman kun hän saa autoajokortin tai ainakin auton käsiinsä.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Harmi kun aloittajalle ei ole käynyt noin.
      Saisit riutua pyörätuolissasi lopun ikääsi, sillä mitäpä se minua kiinnostaisi.

• Anonyymi00002
        UUSI

En ole kaahaillut autolla enkä viritetyllä mopolla. Minun onnettomuuksistani ei kukaan oppisi mitään, jo siksikin että ovat olleet mitättömiä kaikki tapaukset.

• Anonyymi00003
        UUSI

Täysin empatiakyvytön dorka tuo aloittaja! Toivottavasti häneen kopsahtaa ja toivottavasti kopsahtaa huolella! Kaikenlaista hullua sitä maa päällään kantaa! YÖÖÖK!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Täysin empatiakyvytön dorka tuo aloittaja! Toivottavasti häneen kopsahtaa ja toivottavasti kopsahtaa huolella! Kaikenlaista hullua sitä maa päällään kantaa! YÖÖÖK!

Ei rikollinen mitään empatiaa tarvitse.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei rikollinen mitään empatiaa tarvitse.

Aloittajan kaltainen omin käsin onneen peräkammarissa-tyyppi ei tarvitse empatiaa vaan hyvää käsivoidetta.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aloittajan kaltainen omin käsin onneen peräkammarissa-tyyppi ei tarvitse empatiaa vaan hyvää käsivoidetta.

Näytät tietävän mikä auttaa joka vaivaan.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näytät tietävän mikä auttaa joka vaivaan.

On sen ikäinen että sillä lailla se hoitaa kaikki vaivat. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuu.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On sen ikäinen että sillä lailla se hoitaa kaikki vaivat. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuu.

Siinähän teitä on jo sitten aloittaja mukaan lukien kolme peräkammarin juusoa, ja kaikilla vankka kokemus käsirasvoista eli näpittämisestä.

😆😆😆

• Anonyymi00009
      UUSI

Tuollaisia noista pikkurikollisista tulee, kun auton alleen saavat JA jos äiti ja isi ostaa Bmv tai Audin romun( 1990 2020)

Siinä yritetään näyttää, kuin kaasujalka vipattaa, mutta kun NE Ranteet ovat Spakettia.
      Niin, se tiedetään, kuinka siinä käy😂🤣

Niin, niitä on sitten siellä tienvarsilla renkaat pystys tai kyljellään. Ja ambulanssi, poliisi vierellä.
      Ts, tien tukkona, työmatkaliikenteessä.🫣🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe