Taas Vieremän alueella. Ilmainen AP:han menee kauppaan, josta sen voi noutaa. Ken pystyy.
Mutta moni varmaan ihmetteli, missä Opiston kurssiesite viipyy. Itse soitin ja minulle tuotiin hyvin nopeasti esite postiluukkuun. Mutta ei tuotu muille, ainakaan tämän rapun asukkaille. Jotkut kurssit tulevat nopeasti täyteen.
Onko muualla Hyvinkäällä käynyt samoin?
Hyvinkään Opiston esite jäi tulematta
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei edes mainosten jako toimi tässä kaupungissa. Meidän postiluukkuun tungettiin naapureidenkin mainokset, eteisessä iso kasa paperia. Ei jakajan tarvinnut kiivetä ylemmäs , roiskasi meille kaikki.
- Anonyymi00002
Ja vielä edelliseen tämä oli Vieremä/ Vaivero alueella, on tökkinyt jako jo pitkään.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja vielä edelliseen tämä oli Vieremä/ Vaivero alueella, on tökkinyt jako jo pitkään.
"Jakajana" oli uupunut kaveri, joka huilasi pitkään autossa. Rytäkässä meni monen firman mainokset hukkaan.
- Anonyymi00004
Mietin, että jossakinhan niiden jakamattomien esitteidenkin on pakko olla, no ehkä kaveri pääsi eroon niistä paperiroskiksen kautta. Nyt kyllä tieto meni perille SSM:llekin. Sinne kannattaa kyllä ainakin yrittää soittaa.
- Anonyymi00005
Ennen muinoin koululaiset jakoivat mainokset saivat pientä taskurahaa, joskus omat lapsenikon jakoivat, ilolla. Nyt eläkeläiset, huonokuntoiset jakavat, tietysti leipänsä piti miksi,.. onkohan niin ettei nuoriso viitsi/ jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482