Eilen menin nukkumaan ennen vaimoni, heräsin yöllä ääneen ja näin että olohuoneessa on vielä valot päällä, ajattelin että vaimoni on nukahtanut telkkaria katsoessaan. Hiivin hiljaa että sammutan tv mutta sitten kuulinkin vaimoni puhuvan kuiskien kännykkään jonkun kanssa ja masturboi samalla, jäin salaa kuuntelemaan kuinka se kehui että olet ihana, tule jo sisään, voi kun se on iso, nussi mua, nussi oikein lujaa ja sitten kuulin se sievästi inisi saadessaan orkun ja sanoi kiitos olit ihana Jorma. Se oli varmaan vaimoni siskon mies joka on todella pitkä ja isokoinen mies. Hiivin hiljaa takaisin sänkyyn ja kullini seisoi täydessä tanassa ja runkkasin kuvittelen että tuo iso Jorma nussii vaimoni....
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Moni varattu nainen harrastaa puhelin seksiä.
- Anonyymi00003UUSI
Tiedän että niillä on ollut jotain teerenpeliä ja ovat salaa tavanneet, se on kiihoittanut vain minua että vaimoni on niin haluttava. Tiedän että jotain viestejä ja kuvia ovat lähettäneet toisilleen. Mutta tuo puhelinseksi oli minulle uutta että ne masturboivat ja runkkaavat ääneen toisilleen. Minua kiihoitti tosi paljon nähdä kuinka vaimo oli kiimoissaan ja runkkasi pilluaan saaden orkun.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tiedän että niillä on ollut jotain teerenpeliä ja ovat salaa tavanneet, se on kiihoittanut vain minua että vaimoni on niin haluttava. Tiedän että jotain viestejä ja kuvia ovat lähettäneet toisilleen. Mutta tuo puhelinseksi oli minulle uutta että ne masturboivat ja runkkaavat ääneen toisilleen. Minua kiihoitti tosi paljon nähdä kuinka vaimo oli kiimoissaan ja runkkasi pilluaan saaden orkun.
Millainen vaimosi on.aamuseisokkia runkkaa just.m53
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Varattu nainen tarvii miesten ihailua.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Millainen vaimosi on.aamuseisokkia runkkaa just.m53
Pieni sievä vaimo on alle 150cm alle 50kg hyvän kokoiset tissit ja pieni peppuinen tiukalla pillulla, oikea taskuvenus.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pieni sievä vaimo on alle 150cm alle 50kg hyvän kokoiset tissit ja pieni peppuinen tiukalla pillulla, oikea taskuvenus.
täällä olisi vaimollesi vierasta isoa ja paksua tervettä kullia. M52
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vaimosi tosi kiihottavan kokoinen.minkä ikäinen rouva on.nauttis varmaan mun 18/5cm kullista.m53
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Uuuuuuuuuuh.Kivan kokoinen isolle kyrvälle
- Anonyymi00002UUSI
Laukesitko nopeasti kun ajattelit vaimosi saavan vierasta kullia.m53
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä, ei tarvinnut montaa vetoa kun tulin.
- Anonyymi00011UUSI
Oma kullini alkoi myös seisomaan heti kun kuvittelin sun vaimoasi!
- Anonyymi00015UUSI
No fantasiansa kullakin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6041304- 901046
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta179795Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.302765Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213715- 58683
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht212590Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541