Itselläni aina maito, paitsi jos kahvilassa tavallinen maito loppunut.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kauramaito maistuu paremmalta ei kaikki merkit
- Anonyymi00002
Munamaitoa makadronelaatikkoon. Muuhun en maitoa käytä. Ja usein korvaan makadronelaatikossakin maidon kuohukermalla.
- Anonyymi00003
Kauramaito on todella oksettavaa, olen kerran pakosta joutunut laittamaan, kun ei maitoa illut. Laitoin vain pienen tipan, mutta meinasi tulla ylös, ihan hirveän makuista!
- Anonyymi00004
Miten maito on loppunut jos niin on ei ole muitakaan tuotteita!
ensin loppuu lehmät sitten vasikat ja liha.
SITTEN PITÄÄ MINISTERI OTTAA YHTEYTTÄ VIROON ,ETTÄ SIELTÄ TULEE TUOTTEET!!!!! - Anonyymi00005
Jo on aikoihin eletty että suomen kansalle ei ole tuottajia että tuottaisi maataloustuotteita.
- Anonyymi00008
Mistä me sitten maksamma miljarditolkulla maataloustukia?
- Anonyymi00006
Kauramaito on petos. Se ei ole maitoa. Se on värjättyä vettä.
- Anonyymi00007
Mustana.
Maitoa en käytä lainkaan.
Piimä on hyvää monen ruuan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459