Iran vaatii korvauksia

Anonyymi-ap

Hormusin salmen sulkija itkee nytkun sen vesialueet saastuu jumissa olevien alusten miehistön kusesta ja paskasta.

Luoja armahda meitä.

17

<50

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Niin kyllä Iranin olisi pitänyt luovuttaa öljyt Jenkeille koska USA on paras! Tai sitten ei, jenkit voi suksia vittuun Iranin alueilta. Trump luuli että 4 viikkoa pommia ja kädet ilmassa, no onneksi Iran tietää temput.

• Anonyymi00003

Älä nyt itkemään ala iso mies

• Anonyymi00005

luuli luuli älä nyt tukehdu intoon...

• Anonyymi00014

Iranista tulee kohta autiomaa, ei jää kiveä kiven päälle.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Iranista tulee kohta autiomaa, ei jää kiveä kiven päälle.

Dan. 8. luku Vanha Testamentti 1933
        1. Kuningas Belsassarin kolmantena hallitusvuotena näin minä, Daniel, näyn, senjälkeen kuin minulla jo ennen oli ollut näky.
        2. Kun minä näyssä katselin, havaitsin minä olevani Suusanin linnassa, Eelamin maakunnassa; ja kun minä näyssä katselin, olin minä Uulai-joen rannalla.
        3. Minä nostin silmäni ja katsoin. Ja katso, oinas seisoi päin jokea, ja sillä oli kaksi sarvea; ja sarvet olivat korkeat, ja toinen oli toista korkeampi; ja korkeampi puhkesi esiin myöhemmin.
        4. Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
        5. Sitten minä tarkkasin, ja katso: tuli kauris päivän laskun puolelta, kulki koko maan ylitse eikä maata koskettanut; ja kauriilla oli keskellä otsaa uhkea sarvi.
        6. Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
        7. Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.
        8. Ja kauris tuli ylen suureksi; mutta kun se oli väkevimmillään, särkyi suuri sarvi, ja sen sijalle kasvoi neljä uhkeata sarvea, taivaan neljää tuulta kohti.
        9. Ja yhdestä niistä puhkesi esiin sarvi, alussa vähäpätöinen. Se kasvoi suuresti etelään päin ja itään päin ja Ihanaan maahan päin.
        10. Ja se kasvoi taivaan sotajoukkoon asti ja pudotti maahan osan siitä sotajoukosta ja tähdistä ja tallasi niitä.
        11. Hän ylpeili sotajoukon ruhtinastakin vastaan, ja tältä otettiin pois jokapäiväinen uhri, ja hänen pyhäkkönsä paikka kukistettiin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Dan. 8. luku Vanha Testamentti 1933
        1. Kuningas Belsassarin kolmantena hallitusvuotena näin minä, Daniel, näyn, senjälkeen kuin minulla jo ennen oli ollut näky.
        2. Kun minä näyssä katselin, havaitsin minä olevani Suusanin linnassa, Eelamin maakunnassa; ja kun minä näyssä katselin, olin minä Uulai-joen rannalla.
        3. Minä nostin silmäni ja katsoin. Ja katso, oinas seisoi päin jokea, ja sillä oli kaksi sarvea; ja sarvet olivat korkeat, ja toinen oli toista korkeampi; ja korkeampi puhkesi esiin myöhemmin.
        4. Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
        5. Sitten minä tarkkasin, ja katso: tuli kauris päivän laskun puolelta, kulki koko maan ylitse eikä maata koskettanut; ja kauriilla oli keskellä otsaa uhkea sarvi.
        6. Ja se tuli aivan sen kaksisarvisen oinaan luokse, jonka minä olin nähnyt seisovan päin jokea, ja karkasi sen kimppuun vihansa väessä.
        7. Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.
        8. Ja kauris tuli ylen suureksi; mutta kun se oli väkevimmillään, särkyi suuri sarvi, ja sen sijalle kasvoi neljä uhkeata sarvea, taivaan neljää tuulta kohti.
        9. Ja yhdestä niistä puhkesi esiin sarvi, alussa vähäpätöinen. Se kasvoi suuresti etelään päin ja itään päin ja Ihanaan maahan päin.
        10. Ja se kasvoi taivaan sotajoukkoon asti ja pudotti maahan osan siitä sotajoukosta ja tähdistä ja tallasi niitä.
        11. Hän ylpeili sotajoukon ruhtinastakin vastaan, ja tältä otettiin pois jokapäiväinen uhri, ja hänen pyhäkkönsä paikka kukistettiin.

OINAS IRAK JA IRAN.

• Anonyymi00004

Iranin rannoilla kikkareet kelluskelee, pökäleet uiskentelee...

• Anonyymi00006

Lähi-itä osti Jenkki-Mafialta suojelua isolla rahalla mutta tais olla vika hankintoja....

• Paha tappio USAlle, hävitä nyt köyhälle Iranille!

Mutta putler kärsii saman kohtalon Ukrainalle hävitessään.

• Anonyymi00007

Onko kirjoittaja lukutaitoinen ?

Yhdysvallat voi halutessaan iskeä mihin tahansa kohteeseen Iranissa ilman että Iran kykenee sitä estämään !!

Jotta tällaista !

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko kirjoittaja lukutaitoinen ?

Yhdysvallat voi halutessaan iskeä mihin tahansa kohteeseen Iranissa ilman että Iran kykenee sitä estämään !!

Jotta tällaista !

Voisi jos sillä olisi ammuksia.

Torjuntaohjusten puuttuessa rumpetti ei uskalla härnätä Irania ja Hormuz pysyy kiinni. USA on hävinnyt sodan varsin nololla tavalla.

• Anonyymi00009
        he-ma kirjoitti:

Voisi jos sillä olisi ammuksia.

Torjuntaohjusten puuttuessa rumpetti ei uskalla härnätä Irania ja Hormuz pysyy kiinni. USA on hävinnyt sodan varsin nololla tavalla.

Pakko tiedustella ?

Onko kirjoittaja 10 vuotias vai nuorempi ??

Jotta tällaista !

• Anonyymi00008

Jenkkikoirat pitäisi laittaa oikeaan vastuuseen tuostakin tuhoretkestään.

• Anonyymi00010

Puolustele sinä vaan niitä terroristeja ja heidän tukijoitaan.Iran rahoittaa miljardeilla terroristeja

• Anonyymi00011

Analysoidaanpa hiukan tarkemmin !

Jos Iranissa olisi normaali demokraattinen ja vaaleilla valittu hallitus ja johto ?
        Jos Iran ei nöyryyttäisi IAEA:n asiantuntijoita ?
        Jos Iran ei uhkailisi Hormuzin salmen sulkemisella ym ?
        Jos Iran ei tukisi terroristi-järjestöjä ?

Niin, luulisin, että tuo kelpaisi myös meille Eurooppalaisille !

• Anonyymi00012

Lentokoneesta tulisi levittää sian lietelantaa iraniin korvauksena.

• Anonyymi00013

Kannatan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe