keho on linjassa se pitänee paikkaansa loppu se arvuuttelu nyt kaikki tosiaan tietää
🐝beee
tavallaan olo on huojentunut
12
107
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Näinpä. Samalla linjalla minäkin.
- Anonyymi00002
todellisuuden välttelijä siltikin ikuisesti se ei muutu
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
todellisuuden välttelijä siltikin ikuisesti se ei muutu
Enpä mä välttele todellisuutta. Päinvastoin. Elän sitä koko ajan.
- Anonyymi00003
Ai. Kaupunginjohtaja kiikkuu jo sähkölangalla? -sivu
- Anonyymi00007
Oot kova poika astumaan isommille kengille? Vedän entisen nk pomosi kanssa kuule lärvilautaset siinä kynyssä käymälässä vai mitä huggy bear? Joko täällä kirkossa saa nauraa
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oot kova poika astumaan isommille kengille? Vedän entisen nk pomosi kanssa kuule lärvilautaset siinä kynyssä käymälässä vai mitä huggy bear? Joko täällä kirkossa saa nauraa
Uh ah Pentti, käärihän vielä sentti. Maijan virkistysrahastoon vaikka, jos Villellä jo kaksosetki täytettynä. -sivu
- Anonyymi00005
Niinniin. Taas vähän emojikimaraa ja arvostelukyvyttömien huudatusta uudella aliaksella bee?
- Anonyymi00008
Älä lainaa muksu K minun sanontoja gubesta eli aapeeäijästä jos ja kun yrität käyttää minua vastaan niitä. T naiselta hehee
- Anonyymi00006
Voitteki sitte Kimmon kans muuttaa takas Brasiliaan, banaanikärpäsiks. -MauriAnteroMuuRahainen
- Anonyymi00009
Eikö nämä tyypit keitä ovatkaan saa edes lättyyn vedeltyä tätä kalsarikännikeisaria? Pic or didn't happen, mates
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö nämä tyypit keitä ovatkaan saa edes lättyyn vedeltyä tätä kalsarikännikeisaria? Pic or didn't happen, mates
Ja siis myös nämä nimet joilla vähän kyseenalaisesti droppailee, tai mistä minä tiiän jos on joku meriitti jollekin tässä eimainitulle tmv. Yolo pele tms
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä en elele sun fentanyylilaastari enkä vaijerinkatkaisuillas. Kaivele sinä omaa kuoppaas vaan. Muuhun ei taida rahkees enää riittääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639