Kansanedustaja Peltokangas osoitti viestinsä omille kannattajilleen, ei muille! Hän ei kirjoittanut mihinkään lehteen, ei edes paikallislehti Hesariin. Peltokankaan ja hänen kannattajiensa välinen viestittely ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. Se ei kuulu Purralle, ei Orpolle, eikä punakaartillekaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Noinko hän ilmoitti viestin lähettäneille.
Selityksen makua.
Katsotaan mitä tuosta tykkäävät, Persujen korkastikoulutettu ja muuten varakkaat.
Epäilen osa kokee sen heille mainahaitaksi.
Tuskin teidän meille kannattaa vakuutella Maurin vilpittömyyttä, koitakaa teidän puolueen oikealle laidalla, sillä teidän äänestäjäkunnasta on enemmistö.- Anonyymi00002
Nimittely kuuluu ala-arvoiseen keskustelu kulttuuriin.
Siksi en sortunut samaan kuin sinä.
- Anonyymi00003
Maurille äänivyöry!
- Anonyymi00004
Kertoo paljon mitä sinä politiikasta ymmärrät.
Mölisevä kansanedustaja, mitä hän on saanut aikaiseksi.
Viimeksi käsittääkseni oli vaaliteemana €:ron bensa, kas kun ei nyt. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kertoo paljon mitä sinä politiikasta ymmärrät.
Mölisevä kansanedustaja, mitä hän on saanut aikaiseksi.
Viimeksi käsittääkseni oli vaaliteemana €:ron bensa, kas kun ei nyt.Näköjään Perus Suomalaisella puolueella on noin 4 %:tia äänestäjistä jolle Maurin horinat kiihoittaa.
Ajattele jos muillakin poulueilla oli noin helpoa vaalikarjaa. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näköjään Perus Suomalaisella puolueella on noin 4 %:tia äänestäjistä jolle Maurin horinat kiihoittaa.
Ajattele jos muillakin poulueilla oli noin helpoa vaalikarjaa.Huono laskupää sosialistilla!
- Anonyymi00006
Mauri Peltokangas - jos Suomi kuitenkin tuhoutuu, niin toivon että tulevaisuuden historiantutkijat löytävät ne harvat rohkelikot (mm Jussi Halla-ahon lisäksi) jotka yritti vastustaa Woke-suuntausta.
Usa jo kieltänyt woke paskan, miksi me aina jälkijunassa??? - Anonyymi00008
Ulkomailta säälistä tänne raahattu roskasakki ei kuulu kansalliseen politiikkaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459