Kutistunut normaaliksi persupohjaiseksi valittamiseksi, ei sisältöä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Joo, persut täällä vain kirjoittelee ja valittaa. Eikö jokainen tajua äänestää seuraavissa vaaleissa keskustaa🍀💪
- Anonyymi00002
Älä valita.
- Anonyymi00005
Kes kustaa?
Veivät koko kaupungin!
- Anonyymi00003
Tämä palsta on menettänyt lopullisesti arvonsa, pitkään aikaan ei enään mitään sellaista mikä edes yhtään kiinnostaisi avaamaan otsikoita. Politiikalla ei kiinnostumattomuutta ei voi perustella, ääliöthän tänne ainoastaan kirjoittavat, puoluepolitiikasta riippumatta... Hyvästi loputtomasti.
- Anonyymi00004
Siis HYVÄSTI LOPULLISESTI !
- Anonyymi00007
Avasit sitten kuitenkin :)
- Anonyymi00006
Siltä se näyttää, että ei mitään kovin kiinnostavaa tälläkään palstalla. Se noudattaa juuri sitä samaa kehitystä, joka Ähtärissä on muutenkin - ei mitään kiinnostavaa ja sen vuoksi täältä täytyy kesän loppuessa päästä pois.
- Anonyymi00008
juu on kiuvakkaa, kantsii kirjoitella alavus-palstalle, siellä päätetään ähtärin asioista
- Anonyymi00009
tää on äh tori
kuuntele paukutusta ja sanaa niin opit
https://youtu.be/672hc28RAIA - Anonyymi00010UUSI
Ei kyllä tääällä joku kepu myönteinen valittaa, ehkä suunnitelee itsemurhaa kepun puolueena ollessa loppunsa edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459