Jos törmäämme mies toisiimme siellä tapahtumassa tässä lähiaikoina (voi olla että olemme molemmat silloin siellä, en ole varma), niin haluan että tiedät ettei sun tarvi pelätä mua sitten. Olen jo ajatellut sen valmiiksi miten sinut kohtaan jos nähdään. Jos näen sinut ja katsot mua, vastaan katseeseesi ilmeettömänä ja käännän sitten katseeni kylmän viileästi pois ja en aio ottaa sinuun mitään kontaktia koko iltana. Koska sitähän sinä pelkäät kuitenkin, osaanko käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Tuntuu jo valmiiksi siltä että pidät mua aivan tyhmänä! Edes alkoholi ei saa mua käyttäytymään epäasiallisesti sellaisessa tilanteessa!!! !!!!!@#%&!!!!!
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Vaimo ei varmaan päästä minua sinne!
- Anonyymi00003
Ootkos kotiarestissa? :D Lähinnä ajattelin että tulet sinne yhdessä vaimosi ja tuttujesi kanssa
- Anonyymi00002
mä en halua ketään palstalta haluan livessä nähdä ihmisen ja siitä sitten kaikki lähtee liikkeelle jos on lähteäkseen.. ihana olo tulee joskus jostakin harmi vaan että tiedän tunteen olevan yksipuolista.. mutta ainakin pientä piristystä kaiken pskan keskelle
- Anonyymi00004
Voi sinua... Ei miehet pelkää naisia.
- Anonyymi00006
Ei varsinkaan mömmöissä olevia tajut kankaalla olevia. Niitä on helppo työstää kun ne ei muista mitään seuraavana päivänä.
- Anonyymi00008
Kyllä muuten pelkää!
- Anonyymi00026
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei varsinkaan mömmöissä olevia tajut kankaalla olevia. Niitä on helppo työstää kun ne ei muista mitään seuraavana päivänä.
Myönnät siis olevasi raiskaaja eli rikollinen. Joku mies sais työstää sua.
- Anonyymi00027
Voi sinua, eikö ole mitään muuta lasketeltavaa guben elämän koulu kuriositeetti aloitukseen? Jännää jännäillä, että mikä tapahtuma ja silleen. T naiselta
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Myönnät siis olevasi raiskaaja eli rikollinen. Joku mies sais työstää sua.
Onko tämä joku guben verbaalinen sexuaalinen riitti itselle hämäriä vastaillen vai jonkun muun myötähäpeää herättävä tusaus? Ehkä emme saa koskaan tietää. T naiselta
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko tämä joku guben verbaalinen sexuaalinen riitti itselle hämäriä vastaillen vai jonkun muun myötähäpeää herättävä tusaus? Ehkä emme saa koskaan tietää. T naiselta
Ehkä se oli tämä psy koottinen nd erittäin radikaali feministi
- Anonyymi00005
Tai sitte koko tilaisuus perutaan sunkaltasten takia. -sivu
- Anonyymi00029
No kerrohan nettitodellisuuteen orientoitunut että mikä tämä guben trollottelema tapahtums voisi olla laita oikean oi rock?
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
No kerrohan nettitodellisuuteen orientoitunut että mikä tämä guben trollottelema tapahtums voisi olla laita oikean oi rock?
Mietipä tätä punkrokkari
- Anonyymi00007
No törmääminen voi melko mahdotonta olla jos ei molemmat ole samassa paikassa
- Anonyymi00009
OOJ
- Anonyymi00010
Onko pomon kirjoittama. En ole menossa koko tapahtumaan niin ei tarvitse sitä luovia sen enempää
- Anonyymi00011
hello its me
- Anonyymi00012
Kosiojalkaa kutittaa, mikä tarkoittaa, että vasempaa polvea kutittaa jatkuvasti.
- Anonyymi00013
Uskomaton
- Anonyymi00030
Niinhän sinä yötä päivää palstaäijän avauksiin kailottava oletkin👍
- Anonyymi00014
Pitkä on tie vielä sinulla.
- Anonyymi00015
Se ei halua vetää sinua mukaan touhuhin.
Kyllä, Jmies on vaikuttava persoona alamaailmassa, joten nyt voit unohtaa hänet.- Anonyymi00016
no sen ny kaikki tietää
- Anonyymi00018
varoitus on annettu ja pian olette kaikki hiljaa
- Anonyymi00031
Kerro apäijä lisää tästä sivupersoonastasi, millaisissa kuvioissa vaikuttaa onko ihan asekersantti, torpedo muu mikä? Siinä jiivaiheeseen junnaamaan jääneille jotakin taas.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kerro apäijä lisää tästä sivupersoonastasi, millaisissa kuvioissa vaikuttaa onko ihan asekersantti, torpedo muu mikä? Siinä jiivaiheeseen junnaamaan jääneille jotakin taas.
Why you palpating again, airhead? Lisäys.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Why you palpating again, airhead? Lisäys.
Or lamenting. Very fancy word webwizard
- Anonyymi00019
Ihan hauskaa, että taas kerran mun kommentit vedetään pois. Asiallisesti kirjoitettuna, niin ei pitäisi olla mitään syytä poistoihin. Perästä kuuluu.
- Anonyymi00020
viisainta on nyt vain oll hiljaa äkkää leikkiö tietynlaisten maailmojen kans
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hiljaa? Älä kuvittele. Näähän tulee eetteriin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hiljaa? Älä kuvittele. Näähän tulee eetteriin.
tämän virheen kaikki tekee ku ei usko heti. ip osoitteet on alamaailman halussa ny joudun poistumaan. herra olkoot kanssasi
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
tämän virheen kaikki tekee ku ei usko heti. ip osoitteet on alamaailman halussa ny joudun poistumaan. herra olkoot kanssasi
Alamaailman? Eiköhän tässä oo kyse muusta. Sorge ny vaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Alamaailman? Eiköhän tässä oo kyse muusta. Sorge ny vaa.
Eikös se ollut itseä korkeampien voimien. 🤭
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suomeksihan se sitten tarkoittaisi, että ylläpidossa on tietynlaisia maailmoja. Eipä yllätä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eikös se ollut itseä korkeampien voimien. 🤭
No varmaan limppu sitäkin apäijän kohdalla
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
No varmaan limppu sitäkin apäijän kohdalla
Jussi-Johanna sokeripala suussa ryystää alamailman tassista, kuuleehan sen äänestäki, ja Air Force 4 jylisee taustalla. -sivu
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jussi-Johanna sokeripala suussa ryystää alamailman tassista, kuuleehan sen äänestäki, ja Air Force 4 jylisee taustalla. -sivu
This very posh from you sergeant at heart
- Anonyymi00037
Joo pidä vaa näppis kurissa mokomakin miesten nieliä 🫣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639