Useaman kerran tänä kesän on tullut nähtyä apulaissheriffin suukottelevan nisua.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Et sitte muuta enää keksinyt 💩
- Anonyymi00004
Näkyy olevan arka aihe
- Anonyymi00005
Lempeä on ilmassa näillä yrittäjillä… milloinhan viesti menee Hitaalle Hämäläiselle kotio.
- Anonyymi00006UUSI
Kahden toisiaan rakastavan aikuisen ihmisen suukottelu ei itsessään vahingoita ketään. Sukupuoli ei tee hellyydenosoituksesta moraalisesti väärää.
- Anonyymi00007UUSI
Ison ämpärin Tummelia apulaissheriffi osti Keskiseltä.
- Anonyymi00009UUSI
Ei teekään. Jos moraalikäsitys sattuu olemaan lapsen tasolla.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei teekään. Jos moraalikäsitys sattuu olemaan lapsen tasolla.
Apulaissheriffi on siis kunnon persun tapaan sitä mieltä, että parisuhde on miehen ja naisen välinen piste. Muutenhan sitä voisi elää parisuhteessa vaikka sian kanssa, kuten apulaissheriffin vaimo tekee.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Apulaissheriffi on siis kunnon persun tapaan sitä mieltä, että parisuhde on miehen ja naisen välinen piste. Muutenhan sitä voisi elää parisuhteessa vaikka sian kanssa, kuten apulaissheriffin vaimo tekee.
🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00010UUSI
Sheriffillä on kokemusta näistä pride jutuista
- Anonyymi00011UUSI
Tenavat kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741320- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29634- 50632
- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht374583- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474