Tänään tuli huonoja uutisia

Anonyymi-ap

Tuli huonoja uutisia. Minä olen nyt työtön. Rahatilanne on jo ennestään huono. Uuden työpaikan etsintä on edessä. Sitä ennen aion nauttia pitämättömistä lomista.

Uuden työpaikan vaatimukset:
Terveydellisistä syistä ei ulkotyötä eikä vuorotyötä.
Ei sellaista työtä missä vaaditaan paljon teknistä osaamista.
Työpaikan pitää hyväksyä se,että kuulun seksuaalivähemmistöön.

Onko näillä vaatimuksilla realistista mahdollisuutta saada mistään töitä.

35

220

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä näillä kohtuuttomilla rajaehdoilla rahatilanne vaan heikkenee.

• Anonyymi00002

Vaatimukset ovat vähän takaperoiset. Yleensä listataan mitä työn pitäisi olla, ei mitä sen ei pidä olla.

• Anonyymi00003

Terveydelliset rajoitteet ovat ihan todellisia. Jos teen monta tuntia talvipakkasella töitä ulkona,voi olla,että ambulanssilla pitää lähteä työpaikalta. Minulla on lääkityksiä. Lääkkeet on otettava ajallan tai tulee heti oireita. Siksi vuorotyö ei käy. Yksi terveysvaatimukse jäi mainitsematta. Ei voi olla sellainen työ, mistä ei kesken työn pääse vessaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Terveydelliset rajoitteet ovat ihan todellisia. Jos teen monta tuntia talvipakkasella töitä ulkona,voi olla,että ambulanssilla pitää lähteä työpaikalta. Minulla on lääkityksiä. Lääkkeet on otettava ajallan tai tulee heti oireita. Siksi vuorotyö ei käy. Yksi terveysvaatimukse jäi mainitsematta. Ei voi olla sellainen työ, mistä ei kesken työn pääse vessaan.

Mutta onkohan tarkoitus hakea siivoojan vai toimitusjohtajan hommia?

• Anonyymi00005

Kun löytyy sellaisiakin työttömiä työnhakijoita joilla ei mitään rajotteita.Täytyy olla koulutusta niin sillon pystyy asettamaan ehtoja.Vaipat on keksitty niin ei mitään ehtoa että vessa oltava lähellä.

• Anonyymi00024

Rajoitteita on jokaisella, eivät vaan uskalla niitä kertoa. Jotta saisivat työpaikan = elannon. Työkaverit saa sitten käytännössä kokee ne rajoitteet. Mielestäni tosi reilua peliä että henkilö jo etukäteen kertoo rajoitteensa! Mut sehän ei suomalaisille käy, pitää vetää roolia haastattelussa. Väki ei kestä yhtään suoruutta.

• Anonyymi00027

Kuka helvetti nyt vaipoissa alkaa töissä olemaan?

• Anonyymi00006

Työnantaja haluaa vain tasapainoisia työntekijöitä joilla asiat kunnossa.
      Jos ahdistaa jo valmiiksi niin sellaisesta henkilöstä on vain haittaa.

• Anonyymi00007

Aloittaja varmaan laitettu pois justiin noiden oireiden takia ja listaus mikä hänelle ei käy.Työttömää työnhakijana oltava kunnossa onkohan edes oikeutettu työttömyysrahoihin.Sitten eri jos lääkärintodistukset

• Anonyymi00025

Olen keskustelun aloittaja. Työrajoitteet on todellisia. Minulla on astma. 30 asteen pakkasessa ei edes työmatkan kävely (3 km)onnistu.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olen keskustelun aloittaja. Työrajoitteet on todellisia. Minulla on astma. 30 asteen pakkasessa ei edes työmatkan kävely (3 km)onnistu.

3 km on siis sen työpaikan työmatka mistä sain lopputilin.

• Anonyymi00008

Mennessäni tyrkylle uuteen työpaikkaan olen jo selvittänyt mitä siellä tarvitaan ja vaaditaan. Oleellista on se mitä minä pystyn tarjoamaan heidän tarpeisiinsa.
      Jos kyseisellä yrityksellä on jotain positiivista imagoa paikkakunnalla, aihetta voi ohimennen sivuta.
      Palkka? Kyseisen yrityksen vallitsevan palkkapolitiikan mukaan.
      Sen verran olen aina luottanut itseeni, että olen perustellusti uskonut pystyväni täyttämään minuun asetettavat odotukset.
      Kahdesti olen saanut "sisäpiirin tietoa" ko. yrityksessä työssä olevalta tuttavaltani.

• Anonyymi00009

Sosiaalisilla suhteilla hoidetaan monet työpaikat eli täytyy olla kontakteja.Ei joku sairasloma notkuja mitään töitä saa kun työnantajat soittelee toisilleen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sosiaalisilla suhteilla hoidetaan monet työpaikat eli täytyy olla kontakteja.Ei joku sairasloma notkuja mitään töitä saa kun työnantajat soittelee toisilleen.

Niin soittelevat. Mistään, eikä koskaan kannata lähteä ovet paukkuen!
        Olin miettinyt, että jos olisin saanut lopputilin vakiintuneen työsuhteeni jälkeen, niin työnantaja olisi kertonut johdonmukaisen syyn ja minä olisin SANONUT olevani pahoillani, etten täyttänyt heidän odotuksiaan.
        En päässyt kokeilemaan suunnitelmaani.

Kerran on paikallispomo kertonut kysyneensä edelliseltä työnantajaltani kokemuksiaan ja mielipiteitään minusta mutta tuo tapahtui noin vuoden työsuhteen jälkeen. Mieleeni jäi eräs asia. Entinen työnantajani varoitti kysyjää, että harkitsee kahdesti enen kuin antaa minulle vaativamman tehtävän. Sanoma oli, että toimeksiannon jälkeen alkaa tapahtumaan pian ja nopeasti.

• Anonyymi00010

Hyvää tilanteessasi on se että olet vasta alamäen alussa. Pohjalle on vielä matkaa. Pudotusta voi loiventaa esimerkiksi ammattikurssilla. Nyt olisi erinomainen tilaisuus tehdä isompikin muutos elämässään.

• Anonyymi00011

Ei nykyään oikeen mihinkään pääse töihin ilman koulutusta. Pitäisi olla diplomi-insinööri. Wolttikuskiksikin kuulemma tuhansien ihmisten jono.

Helpommalla pääsee kun jää sohvalle juomaan olutta. Sossusta saa melkeen 600€/kk käyttörahaa pakollisten menojen lisäksi, melko leveästi tuolla elää, kunhan ei ravitolassa ryypiskele ja taksilla ajele,

• Anonyymi00023

Niin, eikä duunari hommat kannata, melkeen saman saa kotiin jäämällä. Ollappa joku pomo joka istuu vaan pitkillä lounailla konjakkia naukkaillen. Pitäisi ensin vaan olla DI että voisi olla suuri pomo, oikein isomahainen öykkäri.

• Anonyymi00012

Paljon on just liikenteessä ihmisiä jotka ovat jääneet kotio juomaan olutta sohvalle.Yläkerrassa asu yks kaljaveikko aikoinaan niin sen minkä näk sitä ni kaljaa aina kannossa mutta sen asunnosta ei kuulunut mitään siinä suhteessa harmiton heppu.

• Anonyymi00030

Huokaus... mistähän tämänkin tiedät? Teetkö ympäri Suomea katugalluppeja, kyselet kuka on työtön, kyselet onko jääny kotiin juomaan kaljaa? Ja eikö olisi peräti suotavaa että työtön jää kotiin juomaan kaljaa! Kuolee nopeemmin pois yhteiskuntaa häiritsemästä.

• Anonyymi00013

Yrittäjäksihän voisit ryhtyä.
      +Saa valita mitä tekee ja milloin tekee
      +Ei pomoa tai muitakaan pomotteleijoita
      +Eii tarttee thedä ulkotöitä jos ei halua

- Saa rahaa vaan tehdystä työstä, saikut ja darrapäivät menee omaan piikkiin
      -Pitäs tosiaan jaksaa tehdä niitä töitä, päivät venyy salla kun kahvitunti venyy

• Anonyymi00015

Minä en voi mennä lääkäriin koska ei ole rahaa. Yskittää niin että aivot tulee pian ulos suusta. Kela eväsi elo ja syyskuun toimeentulotuen koska sain muutaman satasen veronpalautusta. Pitää odottaa 2-3 kk että pääsen lääkäriin. Kelan pätöksessä oli myös että olen käyttänyt työmarkkinatukea sellaisiin juttuihin joita ei hyväksytä. Olin laittanut lottoa muutaman kerran eli pelannut veikkauksen pelejä. niitä ei hyväksytä.

• Anonyymi00017

Ei veronmaksajien sinulle antamaa rahaa saa käyttää pelaamiseen vaan
        sitä pitää hyödyntää vain elintarvikkeiden ostoon.

• Anonyymi00034

Olen keskustelun aloittaja. "Minä en voi mennä lääkäriin,koska ei ole rahaa" kommentti ei ole minun kirjoittama.

• Anonyymi00016

Ei kunnallisessa lääkärissä heti rahaa tarvita elikä varaat lääkäriajan.

• Anonyymi00018

Jos olisin työhönottaja en palkkaisi homoa missään tapauksessa. Lesbo on OK

• Anonyymi00019

• Anonyymi00020

Senpä takia et ole työhönottaja.

• Anonyymi00021

Miten olisi semilesbo ?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miten olisi semilesbo ?

Niitäkin ahdistaa aina joten täytyy jäädä pois töistä. Siis huono valinta.

• Anonyymi00028

Mulla on vähän vastaava tilanne.
      Töitä ei ole ollut vähään aikaan ja haluaisin kyllä työskennellä.
      Ihan silläkin, kun kyllähän joutenolo alkaa kyllästyttämään väkisinkin pidemmän päälle ja tarvitsen kyllä myöskin rahaa.
      Ei nuo työttömyyskorvaukset ja tuet nyt kuitenkaan ole mitenkään hyviä, nippa nappa selviää arjen välttämättömistä menoista. Vaikk en ole mitenkään huono rahankäyttäjä, mulle riittää ihan hyvin, että on ruokaa kaapissa, saa laskut maksettua ajallaan ja saa pidettyä huolen hygieniastaan. Joskus siihen päälle joku kiva ajanvietemeno, kuten elokuvissa käynti tms.
      Mutta töitä ei nyt tunnu vaan oikein löytyvän ja minulla itselläni on todettuja tuku- ja liikuntaelinsairauksia. Kahta isompaa niveltä on korjausleikattu, mikä nyt auttoi asiaa, mutta eihän ne täysin kunnolliset ole. Selkä on myös jo huonontunut aika paljonkin kulumien vuoksi. Ja nämä nyt rajoittavat jonkin verran liikkuvuuttani ym, joten ei musta ole ihan kaikkeen työhön. Fyysiseen ainakaan. Ei pysty enää esimerkiksi nostelemaan raskaampia kohteita kuten ennen, ja liikkuvuus on tosiaan muutenkin hieman hitaampaa kuin nivelistään ja selästään terveillä.
      Niin työllistymismahdollisuudet ovat myös sitä kauttakin huonommat. Ja ikää minulla on 46 vuotta, joten tämän ikäisetkään eivät tunnu enää olevan niitä halutuimpia työntekijöitä.
      Tiedä sitten, miten tästä eteenpäin. Tuskin nyt joudun roikkumaan kortistossa elkeikään asti, mutta ei tässä nyt tosiaan ihan tuosta noin vain saada sitä työpaikkaa myöskään.

• Anonyymi00029

Samoja vaivoja alkaa olemaan, mutta ikää vaan on 30 vuotta enemmän.
        Mutta kun nemee lastenlapsien kanssa kyykkyyn ja ylös useita kertoja
        päivässä niin pysyy kohtuu notkeana. Pitää vielä mainita toinen jopa
        erinomainen seikka eli se, että eläkettä on tullut jo yli 15 vuotta. Jihaa !

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Samoja vaivoja alkaa olemaan, mutta ikää vaan on 30 vuotta enemmän.
        Mutta kun nemee lastenlapsien kanssa kyykkyyn ja ylös useita kertoja
        päivässä niin pysyy kohtuu notkeana. Pitää vielä mainita toinen jopa
        erinomainen seikka eli se, että eläkettä on tullut jo yli 15 vuotta. Jihaa !

Olet siis noin 76 vuotinen.
        Itse jäin työtömyyseläkkeelle 57 vuotisena ja aloitin täydellisen rappioelämän.
        Ennen 60v ikää terveyteni alkoi pettämään ja muutin tapojani terveellisemmiksi ml. tehokas liikunta.
        Sukupuolesi ei ilmene tekstistäsi mutta siltä varalta, että sattuisit olemaan mies niin en malta olla mainitsematta, että 75vuotisena vedin maasta 200kg. Se siitä kyykistelystä.
        Nyt 82 vuotinen vanhus on tuosta taantunut statiinien vauhdittamana.

• Anonyymi00031

Aloittajan kannattaisi hakea eläkkeelle!

• Anonyymi00032

Haluan muistuttaa kaikkia että ihmisiä joita satutetaan esim uutisissa tai vainotaan niin se on huippu salainen kisutiimi joka on tekojen takana.
      Kisutiimi kiduttaa sekä lääkitsee ihmisiä joita on lavastettu joiksikin niin yritän sanoa että tää paska yksikkö on murhien takana. MÄ AION PALJASTAA NIITTEN IDENTITEETIT JA KUVAT JA OON MYÖS ÄÄNITTÄNY NOITA., MÄ TUUN PISTÄÄ KOKO TIIMIN ALAS. Poliisi käyttää Dr martensin kelta tikattui talvisaappait, Ne käyttää kaikkii partio aitast ostettui merkkejä, patagonia, fjällraven kanken, east pak, jack the wolf skin etc vähä kui miks ne on nii obsessed Ryhmä hau leluihin tai siihe sarjaan ku se viittaa susilaumaan tai toho uloste pelastajat tiimiin. Ne voi olla jossai vaino operaatios vaikka sun työpaikalla ja ne voi vittuilla sulle et sua sattuu jalkoihin, sit ne vihjailee sairauksilla, sit ne sanoo et ne ettii impotenttii miestä, sit ne pistää sua ja sen jälkee ku alat sairastuu ne vittuilee sulle lisää sekä lällättelee. Esimerkiksi romanit on suuressa roolissa susilaumassa ja myös ulos otossa olevat ihmiset, todella lihavat ja syrjäytyneet ja sellaset ihmiset jotka on kirjaimellisesti ei mitään merkitystä sellasii rekrytään kidutus porukkaan. Esimerkiksi kiira kinnunen, pinja ollikkala, essi rastas, keevi, jesse, veera, suvi, mika, lisää tulos on tos skeidas ja tiiän lisää ihmisii ja mul on kuvat niist ne pystyy laittaa tor verkkoon mut eihän ketään rikollista varmasti kiinnosta poliisin kisutiimi joka laittomasti rampauttaa ihmisii kosto mielessä mietin vain. Noil retardeil on myös omat reitit mis ne vetää rallii omien pienten lasten kans rattailla kisu rallii ja nuuhkii paskaa. Krp koostuu 40%poliisi 60%henkilöt, eli 40pinnaa on poliiseja mut se 60% on normi työssäkäyvii ihmisii esim PÄIVÄ KOTIEN TYÖNTEKIJÄT, OPETTAJAT, SAIRAANHOITAJAT, LÄÄKÄRIT, PEITE BANDIDOS TYÖNTEKIJÄT ESIM SE ORANSSI TUKKANE SUOME RUOTTALAINE JOKA ON BANDIDOS VIDEOL YT NII ON HUUME JA PETOS POLIISI JA ESIM MONTA STRIPPARII GENTLEMANS CLUB ALCATRAZ ETC ON PEITE ROOLIS TAI EI PEITE ROOLIS MUT TEKEE YHTEISTYÖTÄ KRP ETC KANS NII ESIM SE PITKÄ BLONDI JA YKS MUSTATUKKANE JA SIT SUOMES ON USEITA AUTOPESULOITA JA AUTOKORJAAMOI MITKÄ ON PEITE KRP ALAISUUDES MIL TEHÄÄ YHTEISTYÖTÄ EPÄILTYJEN KANS ET SAADAA KIINNI ISOMPI HERRA.
      MUT JOS GOOGLAA ’SUSILAUMA’ KISUTIIMI’ ET LÖYDÄ MITÄÄN SAMA JUTTU KUI VAPAAMUURTAJAT NIIST EI LÖYDY MITÄÄN TIETOA. Mut noitten tunnuksii on erinlaisempii, esim tiiättekste ku pokemon kouluttajat on etsiviä vähä kui elokuva ’detective pikachu’ nii joskus krp lastensuojelu palvelut laittaa päälle jotai pokemonii tai vaikka (R) Tai esim ne pukeutuu limen väriin eli huomio väriin tai vaihto ehtoisesti suurin juttu on ns gootit eli sä saatat nähä et joku on sellane gootti ja tai rikollinen ja on vaikka paljon metallin hopeen chromen värii päällä niin se on wolfgang tunnus mut normi tallaaja ei tajua sitä, esim otetaan esimerkki jos vaikka sörkäs on isot huume piirit ja siel on joku kel on iso hopee kello nii ne muut diilerit ei tajuu et toi on ns ’dog’ mut jos poliisi tai joku näkee sen nii ne tajuu. Normi ihminen ei tajuu et kattokaa vaikka jokasta virassa olevaa henkilöö tai vaihto ehtoisesti FBI elokuvia ja kyllä kun niist on huhuttu et FBI on pelkkää sirkusta se pitää paikkansa ja sielläkin on mätii omenii suomessa mut tarkotin elokuvil et vaikka bad boys, Rush Hour, Bevery hills cop, KOSKINEN VAIKKA RAADONSYÖJÄ, NII KATTOKAA SITÄ KOHTAUST MIS NE ON TERASSIL JA NIIL KAIKIL ON SAMAT KLEDJUT PÄÄLLÄ TAI ESIM NIIS ELOKUVIS MARTINLAWERENCE ESITTÄÄ DIILERII MUT SIL ON KUMMIKI NE KLEDJUT PÄÄLLÄ, yks fbi termi on ’ somethings going on’ tai vaihto ehtoisesti toho kulttiin mitä todellakaan moni ei tiedä tai henkilöt jotka on eksyny tähä skeidaan niin Mc Bomfunkin biisit eli se suomalainen bändi nii se on fbi musaa maailman laajuisesti kattokaa vaikka ’CRACK IT’ se ei oo oikeesti crack it we will crack it vaan = SOLVE IT, WE WILL CAUGHT YOU ja kattokaa niit kansi kuvii, SIIN ON ROMANI, DIILERI ETC MUT NORMI IHMINEN EI TAJUU NÄITÄ JA sit mm Pakito living on video, stereo love, nois kaikis on aina kultti merkitys takana ja jos sun puhelin häckeröidään niin kun ne alkaa manipuloimaan spotifytä niin ne laittaa soimaan Lai Lai Lai =vaino biisi= we are never going to tell you why, We are never going to make you Cry. Kattokaa ysärin FBI elokuvii vaikka ja sit alkakaa huomaamaa ku puhutaa mm tontuista tai ’DEEM SHES A WOLF’ nii sit sen pystyy näkee eri taval mut mul on nii paljo tuttui krp ssä europolissa interpolissa Irassa mut ne on vissii vihasii mulle ku mä sanoin et helsingin keskustas ira kulkee peite roolis foodora ja wolt kuskeina nii ne suuttu siitä mut ne on tehny mulle iskuja myös nii kostin ja eniten mua vituttaa toi kisutiimi et säälittävät ihmiset pistää sua ja sit ne lällättelee viel ja kattoo sun jalkaa ja noitten poliisien tuntomerkit on myös lila pinkki tukka ja ykssarvis reput, tai yksarvis kamppeet eli yksarvinen=pistää. Mul on puhelimes 14 000 kuvaa videota äänitet kaikesta F Off

• Anonyymi00033

Mielenterveyspalveluihin pitäisi laittaa enemmän rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43