Onkos se pieni ja siro Neito vielä.paikalla?

Anonyymi-ap

Se isokyrpäinen Mies jäi kaipaamaan.

220

570

Vastaukset 220

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole, mutta voithan sä tapasi mukaan ruveta keskustelemaan keskenäsi!

• Anonyymi00005

Tuota,tuota...etkös sä ole kuullut esim.puhelinseksistä...eihän se tarkoita etteikö muut harrasta... on kai sitä harrastettu jo kymmeniä vuosia...sinä taidat kallea tai anttilankuvastoa lueskella siellä yläkamarissa... Koita nyt käsittää että maailma muuttuu...

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuota,tuota...etkös sä ole kuullut esim.puhelinseksistä...eihän se tarkoita etteikö muut harrasta... on kai sitä harrastettu jo kymmeniä vuosia...sinä taidat kallea tai anttilankuvastoa lueskella siellä yläkamarissa... Koita nyt käsittää että maailma muuttuu...

Sulla ei siellä yläkammarissa liiku yhtään mikään. Sun maailmasi ei paljon muutu jos harrastat yksinpuhelua palstalla sekä miehenä että naisena!

• Anonyymi00002

Tässä on vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
      Olen asiallinen ja mukava ja ystävällinen ja huumorintajuinen.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
      Minä en petä ja olen huomioon ottava.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta

• Anonyymi00034

Tämä setä on homo ja asuu laitoksessa.

• Anonyymi00003

Pussata lotsautat kolomella pisteellä!

• Anonyymi00004

Kuuskytäyks' vuotta vai nelkytäkaks` vai miten se oli?

• Anonyymi00008

Olit taas nopee...et päässyt ykkökseksi kyttäämisessä...maksaako ne jotain teille kyttääjille... aika hyvä suoritus kuitenkin... olit kai kolmanneksi nopein....pitäs sinunkin terästäytyä...siellä oli kaks nopeempaa homoa...toinen laittoi alle minuutissa viestiä...

• Anonyymi00036

39

• Anonyymi00007

Olisi riittänyt aivan hyvin tuo yksi Heinolan hörhö, mutta palstalle liiteli yhtä höperö Vantaan äijä keskustelemaan itsensä kanssa. Mistä noita avotapauksia oikein sikiää?

• Anonyymi00009

Olit kadeksas joka laittoi viestiä...siis alle 10minuuttia...sun täytyy kytätä paremmin

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olit kadeksas joka laittoi viestiä...siis alle 10minuuttia...sun täytyy kytätä paremmin

Soolo-Jari, yksinpuhelijoiden kunkku, opettele kirjoittamaan oikeasti!
        Maksaako ne sulle jotain kun teet uusia, typeriä aloituksia palstalle ja keskustelet keskenäsi?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Soolo-Jari, yksinpuhelijoiden kunkku, opettele kirjoittamaan oikeasti!
        Maksaako ne sulle jotain kun teet uusia, typeriä aloituksia palstalle ja keskustelet keskenäsi?

Voivoi....pitäis uskoa että naiset harrastaa puhelinseksiä ihan samalleen kuin miehet... sehän on täysin vaaratonta...ei tuu sukupuolitauteja ja molemmat voi runkata orkun näkemättä toista...eihän kaikki tee sitä kait...Mutta jos vaimo on vaikka Amerikassa ja Mies Suomessa...ehkä ne voi harrastaa...

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voivoi....pitäis uskoa että naiset harrastaa puhelinseksiä ihan samalleen kuin miehet... sehän on täysin vaaratonta...ei tuu sukupuolitauteja ja molemmat voi runkata orkun näkemättä toista...eihän kaikki tee sitä kait...Mutta jos vaimo on vaikka Amerikassa ja Mies Suomessa...ehkä ne voi harrastaa...

Mikä helevetin jaarittelija sinä oikein olet?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miten voit verrata sitä puhelinseksiin että kirjoittelet itsesi kanssa miehen sekä naisen roolit?
        Sitten kun jotkut huomauttavat asiasta niin suutut että jäit kiinni ja alat syyttelemään heitä kyttääjiksi, sinun faneiksi, haukut homoiksi ja pikkumuniksi. Tajuatko että tuollainen ei ole henkisesti terveen ihmisen käytöstä tai kypsän aikuisen?

Sinun kirjoituksesi vielä tunnistaa koska et osaa muuttaa sitä ollenkaan toisenlaiseksi yhdessäkään aloituksessa, esiinnyt sitten eri naisina ja kirjoitat joka kerta täsmälleen samalla tavalla vaikka kyseessä pitäisi olla eri ihminen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mikä helevetin jaarittelija sinä oikein olet?

Et oo tainnut pillua saada...en ihmettele.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et oo tainnut pillua saada...en ihmettele.

Paraskin puhuja, joka tänne epätoivoisena uusia aloituksia tekee, eikä edelleenkään se mainostamasi kusiluikku auta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miten voit verrata sitä puhelinseksiin että kirjoittelet itsesi kanssa miehen sekä naisen roolit?
        Sitten kun jotkut huomauttavat asiasta niin suutut että jäit kiinni ja alat syyttelemään heitä kyttääjiksi, sinun faneiksi, haukut homoiksi ja pikkumuniksi. Tajuatko että tuollainen ei ole henkisesti terveen ihmisen käytöstä tai kypsän aikuisen?

Sinun kirjoituksesi vielä tunnistaa koska et osaa muuttaa sitä ollenkaan toisenlaiseksi yhdessäkään aloituksessa, esiinnyt sitten eri naisina ja kirjoitat joka kerta täsmälleen samalla tavalla vaikka kyseessä pitäisi olla eri ihminen.

Enoä tiiä kelle.kirjoittelen...voihan se olla ihan kuka tahansa...en mä niin vakavasti jaksa ottaa noita...sehän voi olla 12v tyttö kiimassa...en mä voi henkkareita kysellä...ootkos täysikäinen eli.saako kirjoitella...saksalaisille saa kirjoitella kun ne on 14v...ruotsin tytöille kun.ne on 15v... suomessa 16v eli suojaikörajat määrittää asian... Saksan kieli vähän hukassa joten en kirjoittele sinnekkään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Enoä tiiä kelle.kirjoittelen...voihan se olla ihan kuka tahansa...en mä niin vakavasti jaksa ottaa noita...sehän voi olla 12v tyttö kiimassa...en mä voi henkkareita kysellä...ootkos täysikäinen eli.saako kirjoitella...saksalaisille saa kirjoitella kun ne on 14v...ruotsin tytöille kun.ne on 15v... suomessa 16v eli suojaikörajat määrittää asian... Saksan kieli vähän hukassa joten en kirjoittele sinnekkään.

Sun on parasta, ettet kirjoita enää mihinkään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Paraskin puhuja, joka tänne epätoivoisena uusia aloituksia tekee, eikä edelleenkään se mainostamasi kusiluikku auta.

Ootkos varma?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ootkos varma?

Olen varma, olet jo viikkotolkulla tehnyt tänne turhia aloituksia/jaarituksia. Osa on jo poistettu.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00013 kirjoitti:

täällä Sinikka 48 saisinko vaikka sinulta?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

täällä Sinikka 48 saisinko vaikka sinulta?

Missäs Sinikka? Mä pk seutu jos kiinnostaa?

• Anonyymi00020

Se on määrä...ehkä joskus nappaa...en mä niin vakavasti jaksa miettiä.. Miksi muuten kirjoittelet mulle päivittäin...en mä sulle kyrpää tarjoo...ihan turhaa kyttäät.

• Anonyymi00021

Turhille kirjoittajille, niinkuin sinä, sietää vittuillakin!

• Anonyymi00022

Miksi sinä kirjoitat tänne päivittäin ja teet turhia aloituksia ja vielä kaiken "kruununa" keskustelet itsesi kanssa????

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi sinä kirjoitat tänne päivittäin ja teet turhia aloituksia ja vielä kaiken "kruununa" keskustelet itsesi kanssa????

Siis jotkut naikkoset kirjoittelee joskus...se on vain sun mielikuvitusta taas...voiko netissä text.seksistä ...no ihmiset tekee sitä.sillointällöin... siis kokeile joskus... Ei kai me Mitään kauheeta haureutta harrasteta...ihmiset runkkaa.sillointällöin ja harrastaa seksiä näkemättä toisiaan

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Siis jotkut naikkoset kirjoittelee joskus...se on vain sun mielikuvitusta taas...voiko netissä text.seksistä ...no ihmiset tekee sitä.sillointällöin... siis kokeile joskus... Ei kai me Mitään kauheeta haureutta harrasteta...ihmiset runkkaa.sillointällöin ja harrastaa seksiä näkemättä toisiaan

Karvaperseet satuilee sun kanssa ja kaikki menee täydestä.

• Anonyymi00023

Tuotatuota....et sä kyllä.osaa vittuillakaan...pitäskö oikeen vittuuntua....lähinnä hymyilyttää...menehän nukkumaan.

• Anonyymi00024

Mene itse ja lopeta typerä jaarittelusi!

• Anonyymi00025

Otahan vähän viinaa, niin helpottaa!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Otahan vähän viinaa, niin helpottaa!

Tämä siis kaheskytätoinenkesäkuuta ukolle!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tämä siis kaheskytätoinenkesäkuuta ukolle!

Oot vieläkin kateellinen Kyrvän koosta eli 22cm pitkä ja 6cm paksu. Mistä tuo peniskateus johtuu

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oot vieläkin kateellinen Kyrvän koosta eli 22cm pitkä ja 6cm paksu. Mistä tuo peniskateus johtuu

Väärin meni, eipä ole tarvetta olla kateellinen mistään, varsinkaan sun kusiluikusta. Samalla tavalla sä siitä kusta roiluutat niinkuin muutkin.
        Kuten jo sanottua, niin mene etsimään seuraa oikeasta elämästä vai oletko jotenkin rajoitteinen?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olet naurettava ääliö!

• Anonyymi00031

Luulisi 20-senttisellä mulukulla olevan kysyntää, mutta taidatkin mädäntyä siellä kämpälläsi tehden epätoivoisia seuranhakuja Suomi24:lle valehdellen esim. ikäsi!

• Anonyymi00134

Nätti likka tuo Sonja, kyllä panisin.

• Anonyymi00035

se löysi jo ison kullin ja oltiin jo panemassa. nyt on myöhäistä siemenet jo perillä.

• Anonyymi00039

Paikalla olen.

Tänään peppuni haluaa isoa kullia. Ratsastaisin pepullani ja hyväilisin pilluani reidet avoimena. Käskisin sinua kuvailemaan taukomatta mitä näet. Pienetkin asiat. Muunmuuassa sen, kun ulospäin vetäessä kullisi vetää peppureikääni mukanaan. Tai sen kuinka sormeni hyväilee klitoristani ja välillä pyörähtää kullin ympärillä.

• Anonyymi00040

Kuullostaa hyvältä jos oot se pikkupilluinen Nainen

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kuullostaa hyvältä jos oot se pikkupilluinen Nainen

Pieni peppu, pieni pillu, erittäin hoikka ja pieni muutenkin kaikinpuolin.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kivahan sut olis ottaa syliin tähän! Ohjaat ison kyrvän sisään

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

mulle just sellaista. iso ja paksu suonikas kulli, jossa isot kassit ja runsaasti spermaa M 52

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Molemmat reiät tarjolla isolle?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Molemmat reiät tarjolla isolle?

Tänään sun kullille vain peppu, mutta joudut katsomaan kun samalla hyväilen pilluani.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tänään sun kullille vain peppu, mutta joudut katsomaan kun samalla hyväilen pilluani.

Siis takaapäin kunnon survomista? Ihana pikkupyllyyn survoa syvälle.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Siis takaapäin kunnon survomista? Ihana pikkupyllyyn survoa syvälle.

Ei vaan mä ratsastan tänään pepullani

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei vaan mä ratsastan tänään pepullani

Sopii mulle

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sopii mulle

Peppu on ahnas tänään

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Peppu on ahnas tänään

Kyrpä kivikovana

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kyrpä kivikovana

Onhan se on niin iso, että mun peppu joutuu tiukoille. Samalla saatan painaa ison dildon pilluun, jos vain mahtuu.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Onhan se on niin iso, että mun peppu joutuu tiukoille. Samalla saatan painaa ison dildon pilluun, jos vain mahtuu.

Siis istut sylissä Kyrpä pyllyssä?Laita vaan dildo sisään.Puristelen sun nöpötisuja

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mahtuu sisäån

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Siis istut sylissä Kyrpä pyllyssä?Laita vaan dildo sisään.Puristelen sun nöpötisuja

Aivan juurikin siten. Saatat välillä joutua nuolemaan mun pientä sievää pillua. Nousen vain seisomaan hetkeksi ja taas upotan sun kullin mun peppuuni.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mahtuu sisäån

Kunhan on tosi iso ja ei uppoa liian helposti.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Aivan juurikin siten. Saatat välillä joutua nuolemaan mun pientä sievää pillua. Nousen vain seisomaan hetkeksi ja taas upotan sun kullin mun peppuuni.

Ihana! Molemmat reiät paljaana ja nuoltavana.Pyllistä kunnolla

• Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Todella tiukka pylly

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kunhan on tosi iso ja ei uppoa liian helposti.

6cm paksu terska

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ihana! Molemmat reiät paljaana ja nuoltavana.Pyllistä kunnolla

Sohvalla kivikovana

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

6cm paksu terska

Sen vetää mun pepun nurinniskoin

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Pyllistä tuossa edessä! Rasvaan pyllyn sormella

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ihana pikkypylly!Saat kielen sisään

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ihana pikkypylly!Saat kielen sisään

Mä tykkään kun kieli uppoaa peppuun ja sormet on pillussa.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Todella kiihottavaa painaa kieltä pyllyyn

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Todella kiihottavaa painaa kieltä pyllyyn

Kehitysvammainen ei ymmärrä että kaikki näkee etä hän juttelee itselleen..

• Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Taidat uikuttaa kun kyrpä uppoaa kokonaan

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Kehitysvammainen ei ymmärrä että kaikki näkee etä hän juttelee itselleen..

Älä ole höpsö. Yhdy mukaan, niin saan toisenkin ison kullin leikkikalukseni. ❤️

• Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Taidat uikuttaa kun kyrpä uppoaa kokonaan

Äännän monen mielestä liian paljon ja liian äänekkäästi

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Äännän monen mielestä liian paljon ja liian äänekkäästi

Ihana survoo kun äänekäs Nainen antaa

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Ihana survoo kun äänekäs Nainen antaa

Tosia se haittaa 😢

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Tosia se haittaa 😢

No kerrostalossa varmaan voi haitata...

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

No kerrostalossa varmaan voi haitata...

Mutta eikö ole kiva tuolla tavalla aiheuttaa häiriötä kuin muutoin?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Onhan se nautinto! Upottaa kyrpää sisään

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Kuin pieni oot?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Kuin pieni oot?

Noin 155/40+

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Noin 155/40

Herkullinen !

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Herkullinen !

Yleensä ”liian laiha”, ”muodoton”, ”kuin pikkulapsi”, ”anorektikko”, ”syö burgereita” jne

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Yleensä ”liian laiha”, ”muodoton”, ”kuin pikkulapsi”, ”anorektikko”, ”syö burgereita” jne

Siis tyttömäinen Neito! Ite aina tykännyt

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Siis tyttömäinen Neito! Ite aina tykännyt

Sekä pikkuisen tuhma mieli

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Huomasin! Heti ottaisin sut pillu paljaana tuohon sängylle

• Anonyymi00082
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Avata ne ihanat reidet

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Huomasin! Heti ottaisin sut pillu paljaana tuohon sängylle

Muttet saisi koskea. Vain katsoa. Ja mä tekisin kaikkeni, että olisit tuskissasi ja kovana.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Muttet saisi koskea. Vain katsoa. Ja mä tekisin kaikkeni, että olisit tuskissasi ja kovana.

Voit kiusata... polvillaan sun reisien välissä...ei saa koskea...kai saan edes hyväillä kyrpää

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Voit kiusata... polvillaan sun reisien välissä...ei saa koskea...kai saan edes hyväillä kyrpää

Mä sidon sut sänkyyn jalat levälleen, toinen käsi sidottuna ylös ja toinen vyöllä vyötärölle. Pystyt vain hieman runkata omaa kullia. Mutta sekin pitää lopettaa käskystä.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Mä sidon sut sänkyyn jalat levälleen, toinen käsi sidottuna ylös ja toinen vyöllä vyötärölle. Pystyt vain hieman runkata omaa kullia. Mutta sekin pitää lopettaa käskystä.

Voisin suostua...siis saan edes vähän hyväillä kyrpääni.kuitenkin?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Tuhma oot

• Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Voisin suostua...siis saan edes vähän hyväillä kyrpääni.kuitenkin?

Hetkittäin. Välillä joudut nuolemaan ja sietämään että hieron mun erittäin märkää pillua ja peppua kasvoille ja ympäri kehoa.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Hetkittäin. Välillä joudut nuolemaan ja sietämään että hieron mun erittäin märkää pillua ja peppua kasvoille ja ympäri kehoa.

Tuu vaan hajareisin kasvoille... Nuolen ja imen

• Anonyymi00090
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Itseasiassa tuo kuulostaa hyvältä

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Itseasiassa tuo kuulostaa hyvältä

Saatan käyttää isoa kulliasi pillussa ja pepussakin, mutta taas vain hetken verran. Joudut katsomaan aivan läheltä kun hyväilen pilluani. Samalla käsken lopettaa itsesi runkkaamisen.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Saatan käyttää isoa kulliasi pillussa ja pepussakin, mutta taas vain hetken verran. Joudut katsomaan aivan läheltä kun hyväilen pilluani. Samalla käsken lopettaa itsesi runkkaamisen.

Taas kiusaat! Suostun toki...saanko uikuttaa kiimoissani?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Nai edes vähän!

• Anonyymi00094
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Taas kiusaat! Suostun toki...saanko uikuttaa kiimoissani?

Et saa. Sun pitää!

Jatkaisin tällaista kiusaamista tunteja. Ehkä jopa koko päivän. Pidän sut kovana ilman laukeamista pitkiä aikoja. Olet puhtaasti leikkikalu minulle siinä hetkessä.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Et saa. Sun pitää!

Jatkaisin tällaista kiusaamista tunteja. Ehkä jopa koko päivän. Pidän sut kovana ilman laukeamista pitkiä aikoja. Olet puhtaasti leikkikalu minulle siinä hetkessä.

Ota edes hetkeksi sisään!

• Anonyymi00096
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Et saa. Sun pitää!

Suukko!

• Anonyymi00097
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Ota edes hetkeksi sisään!

Hetkittäin. Hetkittäin myös otan ahnaasti suihin tai runkkaan. Mutta todella kiusaisin. Kauan.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Hetkittäin. Hetkittäin myös otan ahnaasti suihin tai runkkaan. Mutta todella kiusaisin. Kauan.

Ai kun sais edes nuolaista sua!

• Anonyymi00099
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Ihanan märkänä 💋

• Anonyymi00100
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Nai edes vähän!

Tietenkin välillä, mutta jos tulee vähänkään liian lähelle laukeamista, niin hieman kovakouraisesti käsittelen kulliasi, jotta seisominen hieman laskee. Ja jatkan taas kiusaamista.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Tietenkin välillä, mutta jos tulee vähänkään liian lähelle laukeamista, niin hieman kovakouraisesti käsittelen kulliasi, jotta seisominen hieman laskee. Ja jatkan taas kiusaamista.

Mutta jos vahingossa laukean?

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Mutta jos vahingossa laukean?

Ei kai se ole mahdollista? Haluatko lopettaa leikin lyhyeen?

• Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Ei kai se ole mahdollista? Haluatko lopettaa leikin lyhyeen?

Sun pillu ja pylly puristaa kyrpää välillä... uuuuuuups

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Sun pillu ja pylly puristaa kyrpää välillä... uuuuuuups

Sä saat tulla vasta kun annan luvan! Muuten ei tule seuraavaa kertaa.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Sä saat tulla vasta kun annan luvan! Muuten ei tule seuraavaa kertaa.

Yritän pidätellä...haluan toisenkin kerran

• Anonyymi00106
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Ai kun sais edes nuolaista sua!

Välillä hieron mun pillua sun suulle ja nenälle. Nuole silloin jos vain pystyt ja happea saat.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Välillä hieron mun pillua sun suulle ja nenälle. Nuole silloin jos vain pystyt ja happea saat.

Tykkään nuolla kunnolla!

• Anonyymi00108
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Ootkos märkänä nyt?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Tykkään nuolla kunnolla!

Tänään voisin haluta saada lastin suuhuni samalla kun sun kieli on niin syvällä mun pepussa kuin mahdollista.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Tänään voisin haluta saada lastin suuhuni samalla kun sun kieli on niin syvällä mun pepussa kuin mahdollista.

Kiitos samaa haluan minäkin!

• Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Kiitos samaa haluan minäkin!

Älä kiittele vaan nuole mun peppua himokkaasti!

• Anonyymi00112
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Avaan sun pyllyn kyrvällä ensin

• Anonyymi00113
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Älä kiittele vaan nuole mun peppua himokkaasti!

Nuolen...avaa sormilla pakaroita

• Anonyymi00114
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Avaan sun pyllyn kyrvällä ensin

Nyt saat panna peppuun ensin rajusti, mutta laueta saat vasta mun suuhun.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Nuolen...avaa sormilla pakaroita

Nuole sitä! Upota kieli sinne syvälle! Mä otan sulta suihin ahnaasti ja valtavassa kiimassa. Huomaatko kuin pillusta valuu peppuun asti.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Otan sut takaapäin...pylly pystyssä.ihanasti

• Anonyymi00117
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Taisit laueta

• Anonyymi00118
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Taisit laueta

Isosti ja vielä isommin äänekkäästi

• Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Uuuuuuuuuuh!Voisin maistaa juuri nyt sua

• Anonyymi00120
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Sain tavallaan kahdesti

• Anonyymi00121
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Valun reisille

• Anonyymi00122
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Sain tavallaan kahdesti

Nami oot...minkä ikäinen?

• Anonyymi00123
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Haluatko tietää totuuden…

Olen kirjoittamisen lomassa käyttänyt isoa dildoa koko ajan.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Valun reisille

Levitä... nuolen sut

• Anonyymi00125
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Nami oot...minkä ikäinen?

Sanotaanko epämääräisesti että 40 on lähellä.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Haluatko tietää totuuden…

Olen kirjoittamisen lomassa käyttänyt isoa dildoa koko ajan.

Kerro vaan...oon minäkin hyväillyt kyrpää

• Anonyymi00127
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Levitä... nuolen sut

Mä tykkään enemmän, että hieron ne sun kasvoille, kaulaan ja rinnalle.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Sanotaanko epämääräisesti että 40 on lähellä.

Suukko, 💋

• Anonyymi00129
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Mä tykkään enemmän, että hieron ne sun kasvoille, kaulaan ja rinnalle.

Tai jos miehellä on parta, niin jätän tuoksuni siihen.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Kerro vaan...oon minäkin hyväillyt kyrpää

Mutta mä olen töissä toimistossani, jonka ovi ei ole edes lukossa.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Tai jos miehellä on parta, niin jätän tuoksuni siihen.

Sänki on tällä hetkellä

• Anonyymi00132
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Uuuups...olisin voinut tulla ja nostaa sut siihen pöydälle...kyrpää sisään

• Anonyymi00133
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Mitäs sulla on asusteena?

• Anonyymi00135
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Uuuups...olisin voinut tulla ja nostaa sut siihen pöydälle...kyrpää sisään

Se ei aivan onnistuisi kun muita paikalla, koska on myös ikkuna muiden suuntaan. Ulkoseinän ikkuna ei haittaa. Jopa päinvastoin.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Mitäs sulla on asusteena?

Mä olen tänään mustassa lyhkäsessä mekossa, korkokengissä ja sukkahousuissa.

• Anonyymi00137
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Se ei aivan onnistuisi kun muita paikalla, koska on myös ikkuna muiden suuntaan. Ulkoseinän ikkuna ei haittaa. Jopa päinvastoin.

Hame ylös ja pikkarit alas...rinnat paljaana otat kyrpää sisään

• Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Hame ylös ja pikkarit alas...rinnat paljaana otat kyrpää sisään

Ainut vain, etten käytä pikkuhousuja lainkaan. 🤭

• Anonyymi00139
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Mä olen tänään mustassa lyhkäsessä mekossa, korkokengissä ja sukkahousuissa.

Arvelin että hame...

• Anonyymi00140
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Eli sukkikset alas... kieli häpyhuulien väliin

• Anonyymi00141
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Arvelin että hame...

Tänään on kevyempi mekko. On hiukan riskialttiimpi kuin hame. Mutta eiköhän toimiston pojat ole jo siihen tottuneet.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Monta orkkua sormetit?

• Anonyymi00143
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Eli sukkikset alas... kieli häpyhuulien väliin

Tuli silmäpako sukkahousuihin, niin repäisin avoimeksi, jotta pystyin dildoa käyttämään. Eli ei tarvisi edes riisua niitä.

• Anonyymi00144
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Tänään on kevyempi mekko. On hiukan riskialttiimpi kuin hame. Mutta eiköhän toimiston pojat ole jo siihen tottuneet.

Ihana Nainen

• Anonyymi00145
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Monta orkkua sormetit?

Sain tavallaan kaksi peräkkäin, mutta pelkällä dildolla. En sormettanut lainkaan.

• Anonyymi00146
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Tuli silmäpako sukkahousuihin, niin repäisin avoimeksi, jotta pystyin dildoa käyttämään. Eli ei tarvisi edes riisua niitä.

Olis kyllä kiihottava katsella

• Anonyymi00147
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Sain tavallaan kaksi peräkkäin, mutta pelkällä dildolla. En sormettanut lainkaan.

Olisit antanut toimiston pojille

• Anonyymi00148
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Olis kyllä kiihottava katsella

Mä tykkään jos joku katselee

• Anonyymi00149
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Olisit antanut toimiston pojille

Ei niihin sovi sekaantua. Saavat katsoa jos jotain vahingossa näkevät, mutta heihin ei sovi kajota.

• Anonyymi00150
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Mä tykkään jos joku katselee

Pillu ihanan märkänä

• Anonyymi00151
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Pillu ihanan märkänä

Se on tuhmempi kuin mieleni. Aina liian herkästä kostuu ja haluaa kosketusta.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Ei niihin sovi sekaantua. Saavat katsoa jos jotain vahingossa näkevät, mutta heihin ei sovi kajota.

Ok...kutsu minut tarvitset

• Anonyymi00153
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Ok...kutsu minut tarvitset

Mitä tahtoisit tehdä?

• Anonyymi00154
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Se on tuhmempi kuin mieleni. Aina liian herkästä kostuu ja haluaa kosketusta.

Arvaat varmaan että haluisin kielellä

• Anonyymi00155
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Arvaat varmaan että haluisin kielellä

Kerro tarkemmin missä tilanteessa ja miten?

• Anonyymi00156
        Anonyymi00153 kirjoitti:

Mitä tahtoisit tehdä?

Tällä hetkellä nostaa sut siihen pöydälle...ottaa sut molempiin reikiin...ite kiusasit aiemmin mua

• Anonyymi00157
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Kerro tarkemmin missä tilanteessa ja miten?

Pelkkä hame päällä...rinnat ja alapää paljaana

• Anonyymi00158
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Tällä hetkellä nostaa sut siihen pöydälle...ottaa sut molempiin reikiin...ite kiusasit aiemmin mua

Haluan tässäkin kiusata hetken ensin. Katso mua kun nousen kontilleni pöydälle ja mekko nousee paljastaen haluamasi. Hyväilen itseäni kontillani. Sä katselet mua takaapäin.

• Anonyymi00159
        Anonyymi00157 kirjoitti:

Pelkkä hame päällä...rinnat ja alapää paljaana

Muistisi on kovin lyhyt. Mekko. 🤭

• Anonyymi00160
        Anonyymi00158 kirjoitti:

Haluan tässäkin kiusata hetken ensin. Katso mua kun nousen kontilleni pöydälle ja mekko nousee paljastaen haluamasi. Hyväilen itseäni kontillani. Sä katselet mua takaapäin.

Kyrpä ihan kivikovana...hieron terskalla sun häpyhuulia ja pyllyä

• Anonyymi00161
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Pyöritän pyllyä vasten sun kullia.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Muistisi on kovin lyhyt. Mekko. 🤭

Anteeksi...siis olet oikeessa

• Anonyymi00163
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Siis kyllä mä mekon tiedän

• Anonyymi00165
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Uuuuuuuuuuh... takaapäin sun häpyhuulia vasten

• Anonyymi00166
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Terskaa sisään ja ulos...en paina pohjaan vielä

• Anonyymi00168
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Terskaa sisään ja ulos...en paina pohjaan vielä

Mutta mä painan yllättäen ja luiskahdat syvälle

• Anonyymi00177
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Ihanasti uppoaa syvälle

• Anonyymi00179
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Ihanan kiimainen taas

• Anonyymi00180
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Ihanasti uppoaa syvälle

Oletko nyt mun pepussa vai pillussa? 🤭

No pyöritän peppua silti villisti.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Ihanan kiimainen taas

Mutta minun täytyy poistua kohta. Täällä alkaa olemaan toimisto tyhjänä ja ei ole enää kiinnijäämisen riskiä. Innostus katoaa siksi.

• Anonyymi00185
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Mutta minun täytyy poistua kohta. Täällä alkaa olemaan toimisto tyhjänä ja ei ole enää kiinnijäämisen riskiä. Innostus katoaa siksi.

Salaa oot siis tehnyt...Upee Nainen

• Anonyymi00187
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Salaa oot siis tehnyt...Upee Nainen

En minä aivan avoimesti uskalla dildon kanssa leikkiä töissä. Mutta laatikossa se odottaa aina hyviä hetkiä.

• Anonyymi00193
        Anonyymi00187 kirjoitti:

En minä aivan avoimesti uskalla dildon kanssa leikkiä töissä. Mutta laatikossa se odottaa aina hyviä hetkiä.

Voisit joskus pyytää kahville...voisin katsella mitäs touhuut sen kanssa...sovittiin etten koske suhun.

• Anonyymi00195
        Anonyymi00187 kirjoitti:

Millainen dildo se on?

• Anonyymi00199
        Anonyymi00195 kirjoitti:

Millainen dildo se on?

Isohko ja paksuhko jelly. Ladattava versio, mutta piti nyt pitää äänettömänä.

• Anonyymi00203
        Anonyymi00199 kirjoitti:

Isohko ja paksuhko jelly. Ladattava versio, mutta piti nyt pitää äänettömänä.

Pitää googlettaa... kaveri osti mulle muutama vuosi sitten seksinuken Joululahjaksi ihan huumorilla...sellainen varmaan 10e maksanut... mä otin sakset käteen ja laitoin sen tuhanteen palaan ja roskikseen vein...ei oo seksileluja kyllät ollut koskaan...

• Anonyymi00204
        Anonyymi00180 kirjoitti:

Suukkoja ♥️

• Anonyymi00205
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Kiitos! Kiva iltapäivä!

• Anonyymi00206
        Anonyymi00180 kirjoitti:

Suukkoja ♥️

• Anonyymi00207
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Tykkäät siis peppuun ♥️

• Anonyymi00051

iso tulee kuitenkin pilluun ja nauttii siitä. M52

• Anonyymi00164

Täällä on pidetty Heinolan setää pöljänä ja yksinkertaisena. Mutta tämä Vantaan Jari, yksinpuhelija hakkaa pöljyydessä ja yksikertaisuudessaan tämän Heinolan sedän mennen tullen.
      Luuleeko Jari, että joku viitsii lukea sinun yksinpuhelut. Korkeintaan voi ohimennen vilkaista ... Ja samaa paskaa jatkuu huomennakin ...

• Anonyymi00167

Sinä oot ainut joka lukee näitä...olen huomannut joo.

• Anonyymi00169

Pus pus ❤️

• Anonyymi00170
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Pus pus ❤️

Suukkoja ♥️

• Anonyymi00171

Eikun Jarille vastailee noihin kolmen pisteen viesteihinsä karvaperseukko "naisena" ja tuo kajahtanut Vantaan ukko on täysin ekstaasissa ja tolhake suorana jalkojen välissä.
        On koko päivän viettänyt satuillessaan täällä kun ei uskalla etsiä seuraa oikeasta elämästä.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Eikun Jarille vastailee noihin kolmen pisteen viesteihinsä karvaperseukko "naisena" ja tuo kajahtanut Vantaan ukko on täysin ekstaasissa ja tolhake suorana jalkojen välissä.
        On koko päivän viettänyt satuillessaan täällä kun ei uskalla etsiä seuraa oikeasta elämästä.

Sinä taas täällä... kyttäämässä

• Anonyymi00173
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Sinä oot ainut joka lukee näitä...olen huomannut joo.

Miten Jari voit kenenkään kanssa keskustella, jos minä olen vain ainut syrjäinen. Montako sinulla on niitä sivupersoonia, joiden kanssa keskustelet?

• Anonyymi00174

Mukava jutella yksin. Kokeile sinäkin! 🤣

• Anonyymi00175
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Sinä taas palstalla keskustelemassa itsesi kanssa! Eikö ole muuta tekemistä?

• Anonyymi00176
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Ja sinä kyttäät kyttääjää?

• Anonyymi00178
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Joo, tuo ihmetetyttää - mahtailee täällä kyrpänsä koolla eikä uskalla mennä esim. ravintoloihin hakemaan oikeaa seuraa ja tähän kolme pistettä...

• Anonyymi00182
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Sinä taas palstalla keskustelemassa itsesi kanssa! Eikö ole muuta tekemistä?

Vaivaako se sinua jos joku yksin juttelee? Menetkö huomauttamaan livenäkin, jos joku yksin juttelee?

• Anonyymi00186
        Anonyymi00182 kirjoitti:

Vaivaako se sinua jos joku yksin juttelee? Menetkö huomauttamaan livenäkin, jos joku yksin juttelee?

No jos yksin juttelee ja elää omissa fantasiamaailmoissaan, niin silloin kannattaa ajatella jonkinlaisen avun hankkimista. Suomessa on kuitenkin mt-palveluja tarjolla.

• Anonyymi00188
        Anonyymi00186 kirjoitti:

No jos yksin juttelee ja elää omissa fantasiamaailmoissaan, niin silloin kannattaa ajatella jonkinlaisen avun hankkimista. Suomessa on kuitenkin mt-palveluja tarjolla.

Vaivaako se siis sinua? Et siihen vastannut. Tai että huomautteletko livenäkin aiheesta?

• Anonyymi00192
        Anonyymi00188 kirjoitti:

Vaivaako se siis sinua? Et siihen vastannut. Tai että huomautteletko livenäkin aiheesta?

Menen tarvittaessa kysymään, onko kaikki hyvin mitä sinä tuskin teet?!

• Anonyymi00198
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Menen tarvittaessa kysymään, onko kaikki hyvin mitä sinä tuskin teet?!

En todellakaan tee. Sinä oletkin paljon parempi ihminen kuin minä. ❤️

• Anonyymi00218
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Pus pus ❤️

Vieläkö tuhmana?

• Anonyymi00219
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Vieläkö tuhmana?

Mene helevettiin siitä!

• Anonyymi00183

Joku estehän tuolla Vantaan ressukalla on kun sille riittää "keskustelut" seksistä ja vielä itsensä kanssa.

• Anonyymi00184

Oletko huolissaan hänestä vai muuten vain möliset asiasta?

• Anonyymi00189
        Anonyymi00184 kirjoitti:

No huolissaan tuollaisesta joka viettää päivät netissä ja keskustelee yksinään. Etkö sinäkin olisi, vai miten tämä asia liikuttaa sinua?

• Anonyymi00190
        Anonyymi00189 kirjoitti:

No huolissaan tuollaisesta joka viettää päivät netissä ja keskustelee yksinään. Etkö sinäkin olisi, vai miten tämä asia liikuttaa sinua?

Ei minua huoleta. Miten asia sinua liikuttaa?

• Anonyymi00191
        Anonyymi00184 kirjoitti:

Kyllä nää mölisijät on taas vahtineet...en tietääkseni yksin kirjoittele...en oo oikein vastannut mölisijöille...olkoot ihan rauhassa.

• Anonyymi00194
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Ei minua huoleta. Miten asia sinua liikuttaa?

No siten liikuttaa, että jos elämässä on vain netti ja oma fantasiamaailma, niin silloin on syytä hankkia jo apua.

• Anonyymi00196
        Anonyymi00191 kirjoitti:

Kyllä nää mölisijät on taas vahtineet...en tietääkseni yksin kirjoittele...en oo oikein vastannut mölisijöille...olkoot ihan rauhassa.

Sinunkin kannattaa lähteä sieltä netin äärestä ja mennä vaikka lenkille. Tai ainakin pistää se viinapullon korkki kiinni!

• Anonyymi00197
        Anonyymi00194 kirjoitti:

No siten liikuttaa, että jos elämässä on vain netti ja oma fantasiamaailma, niin silloin on syytä hankkia jo apua.

Upeaa kanssaihmisistä huolehtimista ❤️

• Anonyymi00200
        Anonyymi00197 kirjoitti:

Upeaa kanssaihmisistä huolehtimista ❤️

Täällä on näitä faneja...en oikein jaksa keskustella heidän kanssa...jotain siroa naista haetaan ja joku vieläpä vastaa...nää mölisijät alkaa huuteleen ettei siellä mitään naista oo...se on ihan mahdotonta Suomessa että.ihmiset text. somessa...

• Anonyymi00201
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Täällä on näitä faneja...en oikein jaksa keskustella heidän kanssa...jotain siroa naista haetaan ja joku vieläpä vastaa...nää mölisijät alkaa huuteleen ettei siellä mitään naista oo...se on ihan mahdotonta Suomessa että.ihmiset text. somessa...

Menehän nyt sinne lenkille, niin pääsi selviää!

• Anonyymi00202

Niin ja sitten hakemaan sitä seuraa ihan livenä vai viekö viina miestä?

• Anonyymi00208

Noista kolmen pisteen kirjoituksista käy varsin hyvin selville, että kysessä on Mt. ongelmainen henkilö. Ja vielä päissään tänne kirjoittelee. Ei sinulle Jari kukaan tervejärkinen, varsinkaan nuori tyttö vastaa. Vaikka sinulla olisi kuinka iso mulukku.

• Anonyymi00209

Kieltämättä isohko kyrpä on...mistö tuo peniskateus johtuu?

• Anonyymi00210
        Anonyymi00209 kirjoitti:

Ei kukaan ole sun kusilutterolle kateellinen, usko jo ääliö!

• Anonyymi00211

Tuommoinen ihminen tarvitsisi juuri apua mt-asioissa. Eikö omaiset huomaa ettei tuolla ihmisellä ole asiat hyvin?

• Anonyymi00212
        Anonyymi00210 kirjoitti:

Ei kukaan ole sun kusilutterolle kateellinen, usko jo ääliö!

Miksi sitten kirjoittelet....mikäs mun kyrvässä kiinnostaa?

• Anonyymi00213
        Anonyymi00209 kirjoitti:

Siitä isosta kyrvästä ei ole sinulle mitään iloa kun keskustelet itsesi kanssa täällä.

• Anonyymi00214
        Anonyymi00213 kirjoitti:

Siitä isosta kyrvästä ei ole sinulle mitään iloa kun keskustelet itsesi kanssa täällä.

Sun kanssa tässä kirjoittelen just...ootkos joku mielikuvitus hahmo?

• Anonyymi00215
        Anonyymi00214 kirjoitti:

Sun kanssa tässä kirjoittelen just...ootkos joku mielikuvitus hahmo?

Ai sinä alat nähdä jo harhojakin? Sitä se teettää kun viina kanssa lutraat!

• Anonyymi00216
        Anonyymi00212 kirjoitti:

Miksi sitten kirjoittelet....mikäs mun kyrvässä kiinnostaa?

Miksi sinä kirjoittelet?

• Anonyymi00217

Tuli mieleen näitä viestejä lukiessa, että käyköhän tuo munaansa kehuva egoisti edes ulkoilmassa vai roikkuuko täällä netissä jatkuvasti ja tissuttelee?

• Anonyymi00220

No noita Jarin juttuja osaavat sentään neitosetkin lukea. Ja heti huomaavat, että nyt on taas asialla täysi pöselö vanha ukko, joka kehuu olettomalla mulukullaan. Toivottavasti ylläpito puuttuu noihin Jarin höpötyksiin. Ja saman lailla poistelevat, kuin täältä poistelevat tuon kuuluisan Heinolan sedän ilmoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1433
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      916
    4. 68
      723
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      713
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      231
      655
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      599
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      527
    10. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      521
    Aihe