Vai näinkö harhoja.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Juu minäkin näin😃
Oli oma termari mukana ettei tartte ostaa kilpailijoilta kahvetta. - Anonyymi00014
Johtajan omin sanoin . Olen nyt työssä fugessa. Striimaaja voi vähentää kulut ja ostaa laitteita. Hyvät päivärahat verottomasti taskuun. Ei tarvitsen mummon nostaa toiminimeltä kallista palkkaa johtajalle.
- Anonyymi00017
Maalittaminen: Toimintaa, jossa yksi tai useampi taho yllyttää suurta joukkoa hyökkäämään kohteen kimppuun esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.
- Anonyymi00018
Käykö johtaja aina nostamassa rahat käteisenä ettei näy revolutiontili suomen verottajalle.
- Anonyymi00019
Mummo omistaa kaiken. Johtaja tekee kickrahat.
- Anonyymi00021
Mummo taitaa bisneksen , jos haluaa makkaraperunat hksinisellä niin lisämaksu 2ecee. Huhhuh.
- Anonyymi00022
Enpä ole kertaakaan ostanut näiltä mitään palvelua.
- Anonyymi00024
Reagoimattomuus ilmiantoihin: Toisaalta taas törkeää rasismia, kiusaamista, spämiä ja trollausta jää usein näkyville pitkäksikin aikaa, vaikka viesteistä tehtäisiin useita käyttäjäilmoituksia.
- Anonyymi00027
Johtajaa odottaa lämmintorttu.
- Anonyymi00029
Kummasti live kääntyy , kun naisia tulee vastaan.
- Anonyymi00031
Näkyikö muita persuista kenkää saaneita?
- Anonyymi00033
Kohta ajaa jetille woltkyytejä fugessa.
- Anonyymi00038
Sama meno jatkuu. Käytetään kännykkää ajonaikana ja soitetaan laittomasti musiikkia.
- Anonyymi00039
Koskaan alkaa noudattamaan taksien työaikalainsäädäntöä.
- Anonyymi00040
Voisihan sitä pukeutua asiallisesti taksihommiin.
- Anonyymi00046
Eikös taksin työaika ala siitä,kun auton käynnistää.
- Anonyymi00058
Kniihä se on mutta laittaa turvavyön päälle vasta sitte ku aato liikkunna jo etiäppäin ihan varmasti
- Anonyymi00051
Kävin viime lauantaina torilla, yllätyksekseni siellä oli Kymppitonnin juontaja vuodelta 1985 näyttävine kiharoineen. Vaan kun menin lähemmäs, niin petyin, se olikin meidän ikioma kansanedustajattaremme matami Minna.
- Anonyymi00052
Mutta missä oli paikallisyhdistyksestä erotettu tapahtumavastaava, eikö hänellä ole enää edes oikeutta olla mukana Perussuomalaisten yhteisissä toritapahtumissa?
- Anonyymi00059
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mutta missä oli paikallisyhdistyksestä erotettu tapahtumavastaava, eikö hänellä ole enää edes oikeutta olla mukana Perussuomalaisten yhteisissä toritapahtumissa?
Kävi se perjantaina toriparlamentissä, vaan vaisu se oli kuin olisi perintömaansa myynyt.
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kyllähän se masentaa kun erotetaan.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/9578486Jääminen ilman poliittista kotia masennus on aivan ymmärrettävää. Vaan nythän hänellä olisi mitä otollisin tilaisuus perustaa ikioma uusi puolue, luulisi hänen fanittajakaartinsa yksinäisten nais- ja miesoletettujen allekirjoittavan kannattajakortteja ilomielin vaaditun 5000 kappaletta.
Mutta mikä olisi kuvaava nimi puolueelle? - Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jääminen ilman poliittista kotia masennus on aivan ymmärrettävää. Vaan nythän hänellä olisi mitä otollisin tilaisuus perustaa ikioma uusi puolue, luulisi hänen fanittajakaartinsa yksinäisten nais- ja miesoletettujen allekirjoittavan kannattajakortteja ilomielin vaaditun 5000 kappaletta.
Mutta mikä olisi kuvaava nimi puolueelle?Poispotkitut r.p.
- Anonyymi00060
Näit harhoja..
- Anonyymi00068UUSI
Ja loman jälkeen töihin. En kyllä uskaltaisi syödä mummonpizzoja.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4301695Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951136Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48545Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503