Ei olisi päässyt johtotehtävissä olemaan jos näin olisi......
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
On se. Tuomittiin ja potkittiin demareista. Tottakai kelpasi persuille.
- Anonyymi00014
Onko PUtkis myös paiskaaja?
- Anonyymi00002
Sarjassamme kommarin tuumailuvuodet.
- Anonyymi00003
Raiskaus on siis mielestäsi OK, kunhan raiskaaja on persu tai jopa tuleva sellainen?
- Anonyymi00004
Putkonen oli aiemmin SDP.
- Anonyymi00007
Nimenomaan demareista raiskaajat saavat potkut. Persuissa heille levitetään punainen matto.
- Anonyymi00005
Lähtekääs perskokkareet töihin jo kiireesti ettette myöhästy.
- Anonyymi00009
Persu ei mene töihin vaan raiskaamaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persu ei mene töihin vaan raiskaamaan.
Hikihän kummassakin touhussa tulee. Töiden teko on kuitenkin helpompaa kun siinä on kahvitauot sekä myös ruokatuntikin.
- Anonyymi00006
Mihin röihin ne .menee lökäpöksyt persujäbän tuntee kalja lippiksestä , lötköttävistä farkuista että perssilmä melkee näkyy. Ja kaljamahasta useilla vielä sätkä suussa.
- Anonyymi00010
Ei nyt suinkaan vaan hän toteuttaa käytäntöön toimeenpannen samaa mitä ... hömm ... hömm ... höm ... muutkin kantapersut tekevät kun alkaa pillu himoituttamaan. Sillä eihän se nyt rikos ole jos persua panettaa. Runkkaaminen on syntiä sillä silloin miehen siemenet valuvat maahan ja sitä ei Jahve hyväksy. Raamattu kieltää mieheltä siemenien laskemisen maahan vaan siemenet pitää ruikkia naisen pimperoon jotta ihmsikunta jatkuisi.
- Anonyymi00011
Raiskaus on persuissa sama kuin suositus. Ja jos mies raiskaa toisen miehen, on se pääsy persujen kansanedustajaksi.
- Anonyymi00013
Mutta sinähän olet demari?
- Anonyymi00016
Hyi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta sinähän olet demari?
Demareiden rökälevoitto on varma, koska tälläkin palstalla 90% on demareita (ainakin persujen mukaan).
- Anonyymi00017
Persujen Putkosesta juttua tämän päivän IS.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469