Se Aulavalle ajava bussi oli Hilkan enon ajama. Sisällä yli 50 ihmistä näki likan nousevan kyytiin. Aronen ja Kleemola halusi Paavon valheen paperille, että Hilkka olisi tullut hänen ja veljensä kyydissä. Se pysyi Vaasan hovissakin, vaikka juristi sitä pyysi oikaisemaan.
Nyt herää kysymys miksi? Miksi Aronen hyväksyi ja syyttäjä silitteli kahdeksan valhealibia Paavon puolesta? Alusta alkaen oli pahasti paskaa myllyssä ja poikaa vastaan ladattiin lisää.
Miksi Aronen hyväksyi ja syyttäjä silitteli kahdeksan valhealibia Paavon puolesta
21
115
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Paine oli kova ja kumpikaan kyttä ei ollut älyllisyyden loistavavalo
- Anonyymi00002
Paine oli liftarisurmissa. Alavutta tuskin mainittiin kesän aikana.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Haluttiin vaientaa keskustelu, eli päättää juttu nopeasti ja tarjota syntipukki-asia loppuunkäsitelty.?
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liftarimurhat
kummallista aikaa... koko ajan tapettu, ja ei edes huumeet ole olleet yleisiä kuten nykyään on ... tämäkin viittaisi jotenkin satanismiin jossa tappavat ihmisiä aina? - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluttiin vaientaa keskustelu, eli päättää juttu nopeasti ja tarjota syntipukki-asia loppuunkäsitelty.?
Ministeri Eino Uusitalo oli pääjuonija.
Suojeli jotakuta.
Aulis tietää, näki. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liftarimurhat
kummallista aikaa... koko ajan tapettu, ja ei edes huumeet ole olleet yleisiä kuten nykyään on ... tämäkin viittaisi jotenkin satanismiin jossa tappavat ihmisiä aina?ne 3 poliitikkoakin kuolleet vähän oudosti, jotka mainitiin eri alotuksessa, Liinamaa, Hetemäki, Leskinen?... mikä oli menossa, ja liittyykö aiheeseen?
- Anonyymi00004
Kuinka moni näki poistumisen bussista yöllä, ja senjälkeen?
Kuinka paljon ihmisiä liikkeellä yöllä, ja miksi? Listatkaa ketä oli yöllä liikkeellä?- Anonyymi00005
Tietenkin ne kaikki Sääskiniemeltä Seinäjoelle, jotka olivat tullessakin kyydissä. Paljon herännyt kesä piti liikkeellä kiimaisia ihmisiä etsimässä ja löytämässä seksiin ja pelkkään eläimelliseen panemiseen vastapuolen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tietenkin ne kaikki Sääskiniemeltä Seinäjoelle, jotka olivat tullessakin kyydissä. Paljon herännyt kesä piti liikkeellä kiimaisia ihmisiä etsimässä ja löytämässä seksiin ja pelkkään eläimelliseen panemiseen vastapuolen.
Sääskiniemellä 1971 ei tainnut olla kovin kuhinaista? Toisaalta nuorisoseuran toimintahan perustui panoille ja aviopettämiselle. Huvilayhteiskunta järven rannoilla oli seinäjokista puolituttua nuorehkoa pariskuntaa. Kai siinä sentään lopulta päädyttiin pehmikkeelle?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sääskiniemellä 1971 ei tainnut olla kovin kuhinaista? Toisaalta nuorisoseuran toimintahan perustui panoille ja aviopettämiselle. Huvilayhteiskunta järven rannoilla oli seinäjokista puolituttua nuorehkoa pariskuntaa. Kai siinä sentään lopulta päädyttiin pehmikkeelle?
Häät oli seuralla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Häät oli seuralla.
Puoli kylää hortoili ympäripäissään kuka missäkin.
Ei mitään muistikuvaa suurimmalla osalla. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei mitään muistikuvaa suurimmalla osalla.Hatarat muistikuvat, valealibit siitä syystä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei mitään muistikuvaa suurimmalla osalla.Odottikin Eeva Yrjöä kotiin häistä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Odottikin Eeva Yrjöä kotiin häistä?
Minä luulen että hyvästeli "tanssikaverinsa".
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä luulen että hyvästeli "tanssikaverinsa".
Menikö tanssikaveri Auliksen edellä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Menikö tanssikaveri Auliksen edellä?
Tanssikaveri saattoi käyttää pitempää Rissan lenkkiä matkaansa. Pitää kysyä Eevalta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tanssikaveri saattoi käyttää pitempää Rissan lenkkiä matkaansa. Pitää kysyä Eevalta.
Olisko mahdollista että osuivat samaan paikkaan? Hilkka, maatilan emäntä, Aulis ja tanssikaveri?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olisko mahdollista että osuivat samaan paikkaan? Hilkka, maatilan emäntä, Aulis ja tanssikaveri?
Hyvin mahdollista. Kukahan tämä tanssikaveri mahtoi olla? Muut kyllä tiedämmekin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Kukahan tämä tanssikaveri mahtoi olla? Muut kyllä tiedämmekin.
Se täytyy selvittää.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se täytyy selvittää.
Aulis ja Eeva tietää.
- Anonyymi00022
Ähtäri-liitoksella pimitetään Hilkka-keskustelua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2381538Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3011150Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan69829Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48733- 120653
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt39622Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27605Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555- 47544
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 45507
- 32501
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48495- 32474
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77461Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8427- 77422
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K7402Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400