Ukrainan ilmatorjuntaohjukset ovat loppuneet. Sen eurooppalaiset liittolaiset eivät pysty enää toimittaman ilmatorjuntaohjuksia Ukrainalle, koska niiden omat varastot ovat myös ehtymässä.
Vastaukset 58
- Anonyymi00001
Olisiko jo aika myöntää, että Ukraina on sotansa hävinnyt.
Eihän sinua mikään estä myöntämästä mitä ikinä keksit haluta, katos kun tämä on vapaa maa. 🥱
- Anonyymi00008
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Eihän sinua mikään estä myöntämästä mitä ikinä keksit haluta, katos kun tämä on vapaa maa. 🥱
Ukraina todellakin käytännössä on jo hävinnyt sotansa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siinä se myöntö tuli, olet nyt varmasti itseesi tyytyväinen.
- Anonyymi00016
Muuten Igori ": mixi et ole itse rintamalla?? Kerropas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista
- Anonyymi00018
Turha kirjoitella joutavia!! Venäjää harmittaa turkasesti, kun tuota sotaa on kestänyt jo viidettä vuotta eikä voittoa ole tullut tuolle suurelle ja mahtavalle Neuvostoliitolle!
On siinä Putininiila ihmettelemistä, kun joukkoja kaatuu kuin meren mutaa, eikä tunnut selvää tulevan! Pitää tuon mahtavan Putininmaan värvätä tuolta alikehittyneestä maasta apuvoimia, jotka raukat taas tulevat tapetuiksi tunne Ukrainan maan kamaralle!
Putin vain pitää kiinni noista typerostä,vaatimuksistaan ja tapattaa kansalaisiaan ja muitenkin maitte kansalaisia aivan turhaan!! Loppuamei ole näkyvissä!
Kyllä tyhmyydestä sakotetaan katalasti Putinin joukkoja! Sitä saa. mitä on lähtenyt hakemaan, siis pelkkää kuolemaa ja tuhoa!! Venäjältä se onnistuu!! Ainoa eurooppalainen maa, joka ei osaa elää rajojensa takana ja sovussa naapureittensa kanssa! Aina on hieromassa konnankoukkuja!! - Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
ÄLÄ hupata!! Ukraina taistelee tuota paskamaista Putinin valtakunta vastaan! Siitä valtakunnasta ei ole mitään hyvää odotettavissa milloinkaan!!
Sieltä tulee aina pelkkää kataluutta ja kieroutta!! - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siinä se myöntö tuli, olet nyt varmasti itseesi tyytyväinen.
Totta kai olen tyytyväinen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Muuten Igori ": mixi et ole itse rintamalla?? Kerropas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista
Koska minä olen aina voittajan puoilella.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Turha kirjoitella joutavia!! Venäjää harmittaa turkasesti, kun tuota sotaa on kestänyt jo viidettä vuotta eikä voittoa ole tullut tuolle suurelle ja mahtavalle Neuvostoliitolle!
On siinä Putininiila ihmettelemistä, kun joukkoja kaatuu kuin meren mutaa, eikä tunnut selvää tulevan! Pitää tuon mahtavan Putininmaan värvätä tuolta alikehittyneestä maasta apuvoimia, jotka raukat taas tulevat tapetuiksi tunne Ukrainan maan kamaralle!
Putin vain pitää kiinni noista typerostä,vaatimuksistaan ja tapattaa kansalaisiaan ja muitenkin maitte kansalaisia aivan turhaan!! Loppuamei ole näkyvissä!
Kyllä tyhmyydestä sakotetaan katalasti Putinin joukkoja! Sitä saa. mitä on lähtenyt hakemaan, siis pelkkää kuolemaa ja tuhoa!! Venäjältä se onnistuu!! Ainoa eurooppalainen maa, joka ei osaa elää rajojensa takana ja sovussa naapureittensa kanssa! Aina on hieromassa konnankoukkuja!!Miksi valehtelet?
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Terveisin Moskova TV- - Anonyymi00031
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä tarkoitat "käytännössä" sanalla vastaile Mongolien sekajäte tähän "käytännössä" kysymykseen miksi heikot geenit periytyy se on Insesti jos et tiennyt ja Propagandan jyrsimät aivot- 👍😂👌 - Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olet pekuri Igori Pietarista sixi että olet rintamalla itse
- Anonyymi00037
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä olen aina ollut Ukrainan tukija ja voittajan puolella - Venäjä on paska Maa hullu Diktaattori Venäjältä elää harhakuvitelmissa Kiova 3 -päivää Ukraina muutamassa viikossa Putin lopulta häviää sotansa koska tuhonnut talouden täysin
Terveisin: Pekka Porvoosta! - Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Minä olen aina ollut Ukrainan tukija ja voittajan puolella - Venäjä on paska Maa hullu Diktaattori Venäjältä elää harhakuvitelmissa Kiova 3 -päivää Ukraina muutamassa viikossa Putin lopulta häviää sotansa koska tuhonnut talouden täysin
Terveisin: Pekka Porvoosta!Ukraina on käytännössä hävinnyt jo tuon sotansa.
- Anonyymi00002
Ukrainan ilmapuolustus kärsii erittäin vakavasta ja kriittisestä torjuntaohjusten pulasta Venäjän tehostettujen ilmaiskujen seurauksena.
Erityisesti ballistisia ohjuksia torjuvista Patriot-ohjuksista on erittäin kova pula, ja kaikki varastot ovat monin paikoin jo ehtyneet tai vaarallisen vähissä.- Anonyymi00003
Entä sitten ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entä sitten ?
Sitä vaan että venäläiset ballistiset ohjukset osuvat kohteisiinsa Ukrainassa kun Ukraina ei niitä enää pysty torjumaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitä vaan että venäläiset ballistiset ohjukset osuvat kohteisiinsa Ukrainassa kun Ukraina ei niitä enää pysty torjumaan.
Totta!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja kohta ukrainalaiset kohteisiinsa Venäjällä, eikä Venäjä pysty torjumaan, kun maali kulkee liian kovaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja kohta ukrainalaiset kohteisiinsa Venäjällä, eikä Venäjä pysty torjumaan, kun maali kulkee liian kovaa.
Mitä sekoilet?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä sekoilet?
Itte oot väittänyt, että yliääniohjuksia ei voi torjua.
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itte oot väittänyt, että yliääniohjuksia ei voi torjua.
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00030
Anonyymi00005 kirjoitti:
Venäjä on halveksittava maa!! Sukulaikansan kotimaan tuhoaminen on niin suuri häpeä Venäjälle ja Putinille Euroopassa, että Venäjälle ei anneta tuon tuhovimman jälkeen mitään arvoa!
Täytyy ihmetellä, että Euroopassa löytyy noin tuhovimmainen, sivistymätön maa!
- Anonyymi00004
Zele on ilmoittanut haluavansa 10% varastossa olevista ohjuksista. Sillä Ukraina kuulema selviää talvesta. Ohjusten osumatarkkuus on vain 3-9%, joten niitä pitää ampua tolkuton määrä, eikä tuo 10% määrä varastossa olevista siten riitä koko talveksi.
- Anonyymi00010
Kerro rakas mistä 3-9 % on peräisin? Venäjän vastaavilla se on siis 1-2 %, kun Ukraina saa omat ballistisensa lentoon. Kreml räjähtää komiasti, kuten Putinin kesämökitkin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerro rakas mistä 3-9 % on peräisin? Venäjän vastaavilla se on siis 1-2 %, kun Ukraina saa omat ballistisensa lentoon. Kreml räjähtää komiasti, kuten Putinin kesämökitkin.
Se on peräisin UMV-lehdestä, eli on 100% totta. 🤥
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on peräisin UMV-lehdestä, eli on 100% totta. 🤥
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00034
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi valehtelet?
ELÄKÖÖN UKRAINA!!! UKRAINA VOITTOON!!! VENÄJÄLLE TUHO JA HÄVIÖ!!
- Anonyymi00017
Igori Igori Pietarista vastaileppas ku kysytään: .mixi et ole rintamalla itse Igori. Taidat olle pelkuri. Täällä kyllä osaat vaan räxyttää ku venäläinen kylärakki ku muuhunkaan et pysty.
- Anonyymi00024
Mene sinä ukrofani sinne etulinjaan ukrojen riveihin mars mars! Et sinäkään sotaa voita näppäimistöllä.
- Anonyymi00027
Mene hoitoon!
- Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mene sinä ukrofani sinne etulinjaan ukrojen riveihin mars mars! Et sinäkään sotaa voita näppäimistöllä.
No niin Igori. Mixi et ole rintamalla itse ja näppäimillä täällä jotain uutta koitat. Mutku se ei Suomessa Suomalaisiin tehoa pelkuri
- Anonyymi00038
Igori Igori Pietarista vastaileppas ku kysytään: .mixi et ole rintamalla itse Igori. Taidat olle pelkuri. Täällä kyllä osaat vaan räxyttää ku venäläinen kylärakki ku muuhunkaan et pysty.
Seka-Mongoli päästi jätteet housuunsa kun muuhun pystynyt 👌😂👍 kaiken sekajätteiden äiti on -VENÄJÄ- hä hää äääkkäää hää hä hä 💩👈 - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Seka-Mongoli päästi jätteet housuunsa kun muuhun pystynyt 👌😂👍 kaiken sekajätteiden äiti on -VENÄJÄ- hä hää äääkkäää hää hä hä 💩👈Koita kestää, mä soitin sulle jo ambulanssin.
- Anonyymi00019
Ei hätää Zele soittaa Stubbille ja kas, meiltä aseita löytyy.
- Anonyymi00028
Kovin vähän tämäkin lapsellinen Igorin mokellus on kerännyt lukijakuntaa🤔
- Anonyymi00040
Äitiskö sano?
- Anonyymi00032
Voi,voi ukrien pitää puhallella ilmapalloja suojaksi jos vaikka drooni osuisi palloon.Toinen vaihtoehto on elimoida sirkuspelle kääpiö niin sota loppuisi.
- Anonyymi00036
No kerropas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista mixi et ole rintamalla itse
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
No kerropas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista mixi et ole rintamalla itse
Koska minä olen ihan aina voittajan puolella.
- Anonyymi00043
Ukraina joutuu antautumaan vielä tämän vuoden puolella.
- Anonyymi00044
moloch_horridus kirjoitti:
Niin sinä valehtelit viime vuonnakin, Venäjän tiltu.
LOL.
Käytännössähän Ukraina on jo hävinnyt tuon sotansa.
Zelenskyi lähipiireineen se on jo lähtemässä maanpakoon pois Ukrainasta. Anonyymi00044 kirjoitti:
LOL.
Käytännössähän Ukraina on jo hävinnyt tuon sotansa.
Zelenskyi lähipiireineen se on jo lähtemässä maanpakoon pois Ukrainasta.Niinhän sinä valehtelit jo neljä vuotta sittenkin, Venäjän tiltu.
- Anonyymi00049
moloch_horridus kirjoitti:
Niinhän sinä valehtelit jo neljä vuotta sittenkin, Venäjän tiltu.
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00045
Eu lla ei ole ollutkaan mitään annettavaa vaan ohjuksia on toimittanut Usa. Viime aikoina usa on maksattanut ohjukset eu lla koska eu ei itse kykene kun vokettamaan. Nyt usa lla on ohjukset itselläkin vähissä tai eu ei halua maksaa osaansa, laittaa mieluummin isl... saatioon.
Hyvin Ukraina pärjää ja saa usalta apua pahimpaan hätään. Eu keskittyy vokettamaan.- Anonyymi00047
EU:n apu; mamut tykkää ! Usan apu Ukrainalle pitää toistaiseksi Ukrainan hengissä joskin hidas kuolema odottaa.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
EU:n apu; mamut tykkää ! Usan apu Ukrainalle pitää toistaiseksi Ukrainan hengissä joskin hidas kuolema odottaa.
Venäjä haluaa kuolemaa naapureilleen, kyvyt vaan on rajalliset.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Venäjä haluaa kuolemaa naapureilleen, kyvyt vaan on rajalliset.
Tuo heidän pyrkimyksensä ja ajatusmaailmansa on valitettavan totta.
- Anonyymi00046
Venöjä on jo aikaa köyttänyt pohj korealta saamiaan ohjuksia ja kiinalta. Myös pohj korean sotilaita sotii ukrainassa kymmmeniä tuhansia. Eu ostaa venäjältä tuotteita kymmenkertaisesti mitä tukee ukrainaa.
Ukrainaa asein on tukenut eniten usa ja israel.- Anonyymi00048
NO HUH HUH!
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
NO HUH HUH!
Totuushan EU:n kohdalla on että ilman Venäjän edullista energiaa ja mineraaleja Eu olisi konkurssissa ja paleltuisivat kuin russakat. Ja Russakat eivät palellu.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Totuushan EU:n kohdalla on että ilman Venäjän edullista energiaa ja mineraaleja Eu olisi konkurssissa ja paleltuisivat kuin russakat. Ja Russakat eivät palellu.
EU on jo täysin konkurssikypsä unioni.
- Anonyymi00054
Saisko flamingoista muokattua ilmatorjuntaohjuksia?
Ukrainalaisethan ovat ohjustekniikan mestareita kuulemma. - Anonyymi00055
Ei ne Ukrainan ilmatorjuntaohjukset ole loppuneet vaan niitä ei ole tarpeeksi.
Siinä on iso ero....tiltu valehtelee aina.- Anonyymi00056
Ukraina ei pysty enää lainkaan torjumaan venäläisiä ballistisia ohjuksia.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ukraina ei pysty enää lainkaan torjumaan venäläisiä ballistisia ohjuksia.
Vaan suotta me täällä moista murehditaan. Kyllä se Kiova ne pysäyttää ja jos on liian kova vauhti vielä tuossa kohdin niin Odessa viimeistään. Kylläpä näyttää tulevan kaunis ilta. Eiköhän käväistä kaikki torilla ottamassa muutama napanteri tämän päivän sotimisen kunniaksi. Huomenna kun on huilipäivä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459